Livigno - 11-18 grudnia SKIPASSy do sprzedania!

Data: 2010-11-14 16:51:40
Autor: kowal
Livigno - 11-18 grudnia SKIPASSy do sprzedania!
Chciałbym podpytać szanownych grupowiczów, czy ktoś z Was jadących na otwarcie sezonu do Livigno (od 11 grudnia) nie byłby zainteresowany odkupieniem skipassów po lepszej cenie niż w kasach -po 100EU za 6 dniowy skipass (w kasie 123EU) - wiem że to jest termin free ski, ale zdaża się że ktoś ma kwaterę na której karnet nie przysługuje, albo w 6 osobowym apartamencie jest 7 osób - różnie to bywa.

Najprawdopodobniej będę dysponował 2 takimi karnetami, bo wysypuje mi się z wyjazdu 2 osoby, za które i tak muszę zapłacić,

Livigno - 11-18 grudnia SKIPASSy do sprzedania!