[spam] Livigno - free ski

Data: 2010-11-24 03:23:02
Autor: gajowy
[spam] Livigno - free ski

Organizuję wyjazd busem do Livigno na początku grudnia z 1. dniową
wizytą w Nauders.

Mam jeszcze jakieś miejsca - ale robi się "last minute"
a ja muszę podjąć decyzję co do ilości rezerwowanych kwater.

Wszelkie szczegóły na www.skibus.com.pl - strona "na kolanie" robiona
ale info jest ;)

Wyjazd ma charakter partnerski - z grupowiczami chętnie pogadam o cenie
i o ew. zniżkach :)

gajowy

www.skibus.com.pl

...carve diem

Data: 2010-11-25 00:45:26
Autor: zuraw78
Livigno - free ski
A możesz dać namiary na kwatery. Wybieram się w marcu i szukam jakiś
tańszych noclegów.

Pozdrawiam,
zuraw

Data: 2010-11-25 20:39:39
Autor: Wooyek
Livigno - free ski
A możesz dać namiary na kwatery. Wybieram się w marcu i szukam jakiś
tańszych noclegów.

O, to to. Też mam taki marcowy plan...

Data: 2010-11-27 15:05:43
Autor: gajowy
Livigno - free ski
zuraw78 wrote:

A możesz dać namiary na kwatery. Wybieram się w marcu i szukam jakiś
tańszych noclegów.

Improwizuję za każdym razem - jeszcze nie trafiłem na jakieś ewidentnie
złe - średni starndard jest zawsze przyzwoity, nawet u Włochów,
w Austrii  średnio lepszy - dlatego do kwater się nie przywiązuję.

gajowy
www.skibus.com.pl

...carve diem

Data: 2010-11-29 10:57:19
Autor: gajowy
[spam] Livigno - free ski
gajowy wrote:

[...]

Małe zmiany - teraz pobyt + skipass Livigno 200 euro :)

gajowy
www.skibus.com.pl

...carve diem

[spam] Livigno - free ski