Liwiusz

Data: 2017-02-09 02:12:40
Autor: Edel
Liwiusz
Panie L. Jeżeli jeszcze raz zobacze, ze ujawniasz publicznie bez mojej zgody moje dane to obiecuje Ci, ze mozesz dlugo nie wyjsc z Sadu.

Z powazaniem
Eligiusz Sikorski-Domagala

www.edelhost.pl

Data: 2017-02-09 08:35:33
Autor: Liwiusz
Liwiusz
W dniu 2017-02-09 o 02:12, Edel pisze:
[...]

Eligiusz Sikorski-Domagała
E.S.D.
ul. J.Conrada, nr 4, lok. 119
Warszawa

działalność wyrejestrowana w 1996r.

Czy pan Eligiusz Sikorski-Domagała popełnia przestępstwo prowadząc niezarejestrowaną działalność gospodarczą?

Czy pan Eligiusz Sikorski-Domagała popełnia przestępstwo niepoprawnie oznaczając firmę prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej? (nie ma w Warszawie działalności gospodarczej o nazwie EDELHOST)?

Jaka w tym rola pomocnicza jest pana doktora Mariana Domagały?

Takie pytania mi się nasuwają.

--
Liwiusz

Data: 2017-02-09 10:00:41
Autor: Budzik
Liwiusz
Użytkownik Liwiusz lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl ...

Takie pytania mi się nasuwają.

No to teraz długo nie wyjdziesz z sadu... ;-)))

--
Pozdrawia... Budzik

Data: 2017-02-09 11:26:19
Autor: Liwiusz
Liwiusz
W dniu 2017-02-09 o 11:00, Budzik pisze:
Użytkownik Liwiusz lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl ...

Takie pytania mi się nasuwają.

No to teraz długo nie wyjdziesz z sadu... ;-)))

Eligiusz chyba nie wie, jak działa sąd, zresztą co można oczekiwać po człowieku-orkiestrze, kiedyś udawał handlowca, teraz prawnika. Problemem wymiaru sprawiedliwości jest właśnie to, że się do sądu praktycznie nie wchodzi - na przykład sprawa trwająca 4 lata, a w rzeczywistości 2 godziny w sądzie.

--
Liwiusz

Data: 2017-02-10 23:15:07
Autor: witek
Liwiusz
On 2/9/2017 4:00 AM, Budzik wrote:
Użytkownik Liwiusz lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl ...

Takie pytania mi się nasuwają.

No to teraz długo nie wyjdziesz z sadu... ;-)))

No jak go niechcący zamkną w kiblu to może mu to trochę zająć.

Data: 2017-02-09 16:52:47
Autor: Big Jack
Liwiusz
W wiadomości
*Liwiusz* napisał(-a):

[...]

Aż zajrzałem do CEIDG
https://prod.ceidg.gov.pl/CEIDG.CMS.ENGINE/Provider/FileServ.ashx?usid=322ed3b2-075b-4acb-821c-e885a06e6d04&fiid=11123bbb-def2-4701-ba7d-67eafcfde018
Całe 6 (słownie: sześć) dni prowadzenia DG. Ma ona jakiś związek z
www.edelhost.pl bo PKD nie sprawdzałem?

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2017-02-09 17:33:44
Autor: Liwiusz
Liwiusz
W dniu 2017-02-09 o 16:52, Big Jack pisze:
www.edelhost.pl bo PKD nie sprawdzałem?

Tu trzeba byłoby sobie odpowiedzieć na pytanie, czym jest ten Edelhost. No w rejestrach takiej firmy w ogóle nie ma.

--
Liwiusz

Data: 2017-02-09 09:08:15
Autor: Kris
Liwiusz
W dniu czwartek, 9 lutego 2017 17:33:50 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:
W dniu 2017-02-09 o 16:52, Big Jack pisze:
> www.edelhost.pl bo PKD nie sprawdzałem?

Tu trzeba byłoby sobie odpowiedzieć na pytanie, czym jest ten Edelhost. No w rejestrach takiej firmy w ogóle nie ma.

Chyba niekoniecznie musi.
"Edelhost" na szyldzie a przedsiębiorca może mieć inną nazwę e rejestrach.
Odnośnie rejestrów to nasz bohater figuruje w rejestrach- Robert go znalażł w jakimś rejestrze dłużników przecież;)

Data: 2017-02-09 19:11:05
Autor: Liwiusz
Liwiusz
W dniu 2017-02-09 o 18:08, Kris pisze:
[...]

Szyld tego badziewia mnie nie interesuje, piję tylko do upoważnienia (http://edelhost.pl/upow.pdf):

"Ja  niżej  podpisany(a)  ...................................
............................................  w
przedmiotowej sprawie upoważniam firmę
  EdelHOST z siedzibę w Warszawie,
reprezentowaną   przez   Pana   dr   Mariana   Domagałę
    oraz   Pana   Eligiusza Sikorskiego  "

--
Liwiusz

Data: 2017-02-09 16:16:53
Autor: Sonn
Liwiusz
[...]

I co mu zrobisz trollu za upublicznienie powszechnie dostępnych danych?
Jesteś durniem czy tylko zwykłym trollem?

--
Sonn

Data: 2017-02-10 14:47:00
Autor: EdelHOST
Liwiusz
Na szczescie nie takim palantem jak ty.

E.

Data: 2017-02-10 14:50:27
Autor: Liwiusz
Liwiusz
W dniu 2017-02-10 o 14:47, EdelHOST pisze:
Na szczescie nie takim palantem jak ty.

Ech, kiedy te osoby specjalnej troski nauczą się, że obelgi od kretynów nic nie znaczą?

A ja powrócę do pytania - czy pan Eligiusz Sikorski-Domagała prowadzi wraz z Marianem Domagałą niezarejestrowaną działalność gospodarczą w Warszawie przy ul. Conrada 4? Na to pytanie jeszcze nie otrzymaliśmy odpowiedzi.

--
Liwiusz

Data: 2017-02-10 14:53:03
Autor: Liwiusz
Liwiusz
W dniu 2017-02-10 o 14:50, Liwiusz pisze:
[...]

Dodam, że chodzi o działalność posługującą się mailem edelhost@wp.pl i numerem telefonu:
577-071-826,
577-071-827,
577-071-828.

--
Liwiusz

Data: 2017-02-10 15:01:10
Autor: EdelHOST
Liwiusz
Niniejszym udzielam ci odpowiedzi:
Pod podanym przez ciebie adresem jest mieszkanie prywatne od ktorego ci wara bo cie znajde i naprawde z sadu nie wyjdziesz. Jezeli dalej bedziesz obnazal nasze dane to tym bardziej narobisz sobie prawnych problemow. Patrz co piszesz, bo net to nie wylegarnia danych. Poczytaj sobie KK, KPK.o ile twoj pusty mozg jest w stanie to ogarnac.

E.
,

Data: 2017-02-10 15:36:32
Autor: ąćęłńóśźż
Liwiusz
Obydwaj jesteście z Chomiczówki, po co macie jeździc aż na Kocjana, nie lepiej na podwórku dać sobie po razie - przecież musicie się znać spod trzepaka lub z kolejki po piwo ?

-- -- -
bo cie znajde i naprawde z sadu nie wyjdziesz

Data: 2017-02-10 16:03:00
Autor: 007
Liwiusz
EdelHOST w <news:o7kh3d$ika$1usenet.news.interia.pl>:

Niniejszym udzielam ci odpowiedzi:
Pod podanym przez ciebie adresem jest mieszkanie prywatne

Hmm..

<http://www.edelhost.pl/upow.pdf>
PROFESJONALNE USŁUGI PRAWNICZE 01-922 Warszawa, ul. J.Conrada 4 tel.: +48. 577 071 826-8; e-mail: edelhost@wp.pl </cite>

--
'Tom N'

Data: 2017-02-10 16:13:42
Autor: Liwiusz
Liwiusz
W dniu 2017-02-10 o 15:01, EdelHOST pisze:
[...]

Niemożliwym jest, aby pod adresem Conrada 4 w Warszawie było mieszkanie prywatne, bowiem do pełnego adresu brakuje numeru lokalu.

--
Liwiusz

Data: 2017-02-10 16:15:19
Autor: Big Jack
Liwiusz
W wiadomości
*EdelHOST* napisał(-a):

[...]

Ale z ciebie tępa pała. Sam udostępniłeś swoje dane, do czego link podałem w poprzednim moim poście, a teraz sapiesz  :D

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2017-02-10 20:00:39
Autor: Budzik
Liwiusz
Użytkownik EdelHOST edelhost@interia.pl ...

naprawde z sadu nie wyjdziesz.

Czyli wczesniej to był blef? ;-)

--
Pozdrawia... Budzik
Jestem mały Talibanek, mam  granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę

Data: 2017-02-10 23:21:57
Autor: witek
Liwiusz
On 2/10/2017 8:01 AM, EdelHOST wrote:
Pod podanym przez ciebie adresem jest mieszkanie prywatne

w ktorym wg waszego wlasnego oświadczenia prowadzicie działalność gospodarczą.

Po za tym jakześ taki wielki prawnik to sam sobie znajdź co powinno obowiązkowo znajdować się na stronie internetowej, a czego u was (a właściwie o was) totalnie brak.

Data: 2017-02-12 00:39:02
Autor: PlaMa
Liwiusz
W dniu 2017-02-10 o 15:01, EdelHOST pisze:

bo cie znajde

Fiuuuu :D Jak w gimnazjum :]

Data: 2017-02-10 15:34:40
Autor: ąćęłńóśźż
Liwiusz
NTG
pl.rec.sport

-- -- -
takim palantem

Data: 2017-02-10 19:48:04
Autor: Stokrotka
Liwiusz

[...]

Rozmowa na grupie dyskusyjnej, a tu właśnie jesteśmy
jest rozmową prywatną według prawa,
 i on ma prawo podać adres,
tak samo jak mogę komuś napisać na kartce  adres
jakiegoś swego znajomego.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Data: 2017-02-11 23:46:32
Autor: Animka
Liwiusz
[...]

Ty chyba niepoważny jesteś. Zakładasz firmę, firma powinna mieć adres , a Ty sie złościsz, że ktoś ten podany przez Ciebie adres czyta? Sam dla siebie załozyłeś te firmę?  Bawić się po prostu chciałeś sam ze sobą?
Jesteś zdrowy?
Bez odpowiedzi.

--
animka

Data: 2017-02-11 23:48:14
Autor: Sonn
Liwiusz
W dniu 2017-02-10 o 19:48, Stokrotka pisze:

[...]

Przestań się wreszcie niedojdo życiowa wypowiadać na tematy, których nie rozumiesz. Rozmowa prowadzona poprzez grupę dyskusyjną, do której ma dostęp bliżej nieokreślona ludzi i z która każdy się może zapoznać jest rozmową prywatną?! I według jakiego to "przepisu prawa"?

Idź lepiej do swojego garażu, tam siedź i czekaj aż cię policja "zaszczeli" albo poczytaj sobie o chorobach - najlepiej psychicznych.

--
Sonn

Data: 2017-02-12 00:40:45
Autor: PlaMa
Liwiusz
W dniu 2017-02-11 o 23:48, Sonn pisze:

Rozmowa na grupie dyskusyjnej
Idź lepiej do swojego garażu, tam siedź i czekaj aż cię policja
"zaszczeli" albo poczytaj sobie o chorobach - najlepiej psychicznych.

za wyciąganie jej z KFa powinna być jakaś kara. Może nie śmierci - ale przynajmniej biczowania.

Data: 2017-02-12 12:49:08
Autor: Sonn
Liwiusz
W dniu 2017-02-12 o 00:40, PlaMa pisze:
[...]

Kajam się, ale już zdzierżyć nie mogłem.

--
Sonn

Data: 2017-02-13 18:52:21
Autor: witek
Liwiusz
On 2/10/2017 12:48 PM, Stokrotka wrote:
Rozmowa na grupie dyskusyjnej, a tu właśnie jesteśmy
jest rozmową prywatną według prawa,

wg jakiego prawa?

Data: 2017-02-14 14:46:10
Autor: Stokrotka
Liwiusz

Rozmowa na grupie dyskusyjnej, a tu właśnie jesteśmy
jest rozmową prywatną według prawa,

wg jakiego prawa?

Poszukaj sobie sam, opieram się o artykuł w gazecie prawnej spszed kilku lat.
Nie spodziewam się by ostatnio coś się zminiło, bo media by o tym kszyczały.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Data: 2017-02-14 14:51:02
Autor: Liwiusz
Liwiusz
W dniu 2017-02-14 o 14:46, Stokrotka pisze:

[...]

Było odwołanie tego 2 lata temu, więc przestań już pieprzyć głupoty.

--
Liwiusz

Data: 2017-02-15 18:59:37
Autor: Stokrotka
Liwiusz

Poszukaj sobie sam, opieram się o artykuł w gazecie prawnej spszed kilku
lat.

Było odwołanie tego 2 lata temu, więc przestań już pieprzyć głupoty.

Musiał by się kodeks cywilny zmienić w tym zakresie.
Z tego co wiem nie zmienił się.
Odkąd pamiętam udawadnianie winy/nieprawdy leży po stronie pozywającego, a to prawo o romowie prywatnej z tego wynika.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Data: 2017-02-15 19:05:32
Autor: Liwiusz
Liwiusz
W dniu 2017-02-15 o 18:59, Stokrotka pisze:

[...]

Zmienił się, zmienił. KC jest co chwila zmieniany.

Odkąd pamiętam udawadnianie winy/nieprawdy leży po stronie pozywającego,

Nigdy tak nie było.

a to prawo o romowie prywatnej z tego wynika.

Nie wynika, ten twój artykuł z Gazety Prawnej był już dementowany.
Nie ośmieszaj się więcej powtarzając niesprawdzone informacje.

--
Liwiusz

Data: 2017-02-18 18:22:16
Autor: Stokrotka
Liwiusz

Odkąd pamiętam udawadnianie winy/nieprawdy leży po stronie pozywającego,

Nigdy tak nie było.

Możesz to wyjaśnić. Napisałej raczej herezję.

Nie wynika, ten twój artykuł z Gazety Prawnej był już dementowany.
Nie ośmieszaj się więcej powtarzając niesprawdzone informacje.

Nie był, był powielany pszez inne media.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Data: 2017-02-18 18:39:01
Autor: Sonn
Liwiusz
W dniu 2017-02-18 o 18:22, Stokrotka pisze:

Odkąd pamiętam udawadnianie winy/nieprawdy leży po stronie pozywającego,

Nigdy tak nie było.

Możesz to wyjaśnić. Napisałej raczej herezję.

Idiotka wypisująca kretynizmy pomawia innych o herezje. Dowcip roku

--
Sonn

Data: 2017-02-18 22:28:00
Autor: Liwiusz
Liwiusz
W dniu 2017-02-18 o 18:22, Stokrotka pisze:

Odkąd pamiętam udawadnianie winy/nieprawdy leży po stronie pozywającego,

Nigdy tak nie było.

Możesz to wyjaśnić. Napisałej raczej herezję.

Najpierw naucz się pisać, potem się rzucaj na interpretacje prawa.

Nie wynika, ten twój artykuł z Gazety Prawnej był już dementowany.
Nie ośmieszaj się więcej powtarzając niesprawdzone informacje.

Nie był, był powielany pszez inne media.

W internecie wiele rzeczy jest powielanych. Wspomniane dementi też było powielane.

--
Liwiusz

Data: 2017-02-19 16:07:16
Autor: Stokrotka
Liwiusz

[...]

NIe w internecie a w prasie.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Data: 2017-02-19 19:28:15
Autor: Liwiusz
Liwiusz
W dniu 2017-02-19 o 16:07, Stokrotka pisze:

[...]

Nic to nie zmienia. Taka na przykład Angora z definicji powiela papierowe artykuły.

--
Liwiusz

Data: 2017-02-20 17:52:46
Autor: Stokrotka
Liwiusz

[...]

Nie całkiem rozumiem, taka np Rzeczpospolitą uważqam w sensie prawa za pewne źrudło.
Czy jeszcze jest na rynku Rzeczpospolita, bo dawno nie czytałam?

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Data: 2017-02-20 17:54:11
Autor: Liwiusz
Liwiusz
W dniu 2017-02-20 o 17:52, Stokrotka pisze:

Nie całkiem rozumiem
> bo dawno nie czytałam?

To widać.

--
Liwiusz

Data: 2017-02-19 20:12:15
Autor: Big Jack
Liwiusz
W wiadomości
*Liwiusz* napisał(-a):

Najpierw naucz się pisać, potem się rzucaj na interpretacje prawa.

Chce Ci się wchodzić w polemikę z kretynką, która problemom z opanowaniem ortografii dorabia idiotyczną ideologię?

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2017-02-14 14:57:28
Autor: witek
Liwiusz
On 2/14/2017 7:46 AM, Stokrotka wrote:

[...]

uwazaj bo sie przewrocisz. gazeta to kiepski material do opierania sie.

Nie spodziewam się by ostatnio coś się zminiło, bo media by o tym
kszyczały.

ja przejrzalem wszystkie dzienniki ustaw san escobar i nie znalazłem.

Data: 2017-02-10 23:13:58
Autor: witek
Liwiusz
On 2/8/2017 7:12 PM, Edel wrote:
[...]

widze ze ty ze znajomościa prawa to masz niewiele wspolnego.

Data: 2017-02-12 00:36:27
Autor: PlaMa
Liwiusz
[...]

Uwaga! Ujawniam dane!

Eligiusz Sikorski-Domagala to Edel!

A na serio... Spierdalaj w podskokach na priva pacanie.

Data: 2017-02-13 14:54:49
Autor: w systemie siła 'PO/EU
[OT] Liwiusz
niezłe z was europejskie kurewki...

chociaż ten model przyjeliście świadomie?

Liwiusz