Liwiusz...imieniny?

Data: 2010-09-23 07:08:28
Autor: wromek
Liwiusz...imieniny?
Wszystkiego najlepszego ;) Dziękujemy za wkład i bezinteresown± pomoc...

--
pozdrawiam, wromek

Data: 2010-09-23 07:36:33
Autor: SQLwiel
Liwiusz...imieniny?
W dniu 2010-09-23 07:08, wromek pisze:
Wszystkiego najlepszego ;) Dziękujemy za wkład i bezinteresown± pomoc...

Je¶li to prawda - to się doł±czam. Sto lat! I oby Ci się nie znudziło.

--
Dziękuję.
    Pozdrawiam.

Data: 2010-09-23 07:41:19
Autor: Liwiusz
Liwiusz...imieniny?
W dniu 2010-09-23 07:36, SQLwiel pisze:
W dniu 2010-09-23 07:08, wromek pisze:
Wszystkiego najlepszego ;) Dziękujemy za wkład i bezinteresown± pomoc...

Je¶li to prawda - to się doł±czam. Sto lat! I oby Ci się nie znudziło.

   ;) Dziękuję. Ale, jak pewnie niektórzy wiedz±, L. to mój pseudonim usenetowy  :)

--
Liwiusz

Data: 2010-09-23 08:30:37
Autor: SQLwiel
Liwiusz...imieniny?
Liwiusz pisze:
  ;) Dziękuję. Ale, jak pewnie niektórzy wiedz±, L. to mój pseudonim
usenetowy  :)

No co Ty? Poważnie???
W życiu bym nie zgadł...

:)

Żeby nie było OT - a to tak wolno podpisywać się cudzym imieniem? (270kk)

--

Dziękuję.
    Pozdrawiam.

Data: 2010-09-23 03:16:07
Autor: witek
Liwiusz...imieniny?
On 9/23/2010 1:30 AM, SQLwiel wrote:
Liwiusz pisze:
[...]

a czyim dokumentem się posługuje lub przez kogo podpisany dokument wypełnia niezgodnie z wol± podpisanego?

skoro nie ma trupa to nie ma sprawy.

Data: 2010-09-23 12:23:25
Autor: SQLwiel
Liwiusz...imieniny?
witek pisze:

Żeby nie było OT - a to tak wolno podpisywać się cudzym imieniem? (270kk)

a czyim dokumentem się posługuje lub przez kogo podpisany dokument
wypełnia niezgodnie z wol± podpisanego?

skoro nie ma trupa to nie ma sprawy.

Wyluzuj. :)
Czasami sobie żartujemy.

--

Dziękuję.
    Pozdrawiam.

Data: 2010-09-23 08:56:06
Autor: Ghost
Liwiusz...imieniny?

Użytkownik "SQLwiel" <null@onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i7es6n$6ds$1news.onet.pl...
Liwiusz pisze:
[...]

A to imiona sa czyjesz, znaczy sa czyjas wlasnoscia?

Data: 2010-09-23 20:12:29
Autor: mi
Liwiusz...imieniny?
On 23.09.2010 07:08, wromek wrote:
Dziêkujemy za wk³ad i bezinteresown± pomoc...

Dołączam się. Niegdyś jedna z Twoich rad bardzo mi się przydała. Dzięki.

Dziwne to, by rawnik dzielił się porządną wiedzą w kraju w którym większość prawników g*wno wie ale za to ma o sobie wysokie mniemanie i każe sobie płacić niebotyczne stawki. Jedna z Twoich rad przydała mi się już po płatnych usługach oszustów mieniących się prawnikami.

mi

Data: 2010-10-03 19:23:57
Autor: Titus Atomicus
Liwiusz...imieniny?
In article <i7g5am$ss7$1@news.onet.pl>, mi <mariano.italianoUSUN@op.pl> wrote:

On 23.09.2010 07:08, wromek wrote:
> Dziękujemy za wkład i bezinteresown± pomoc...

Doł±czam się. Niegdy¶ jedna z Twoich rad bardzo mi się przydała. Dzięki.

Ja tez sie dolaczam.

TA

Liwiusz...imieniny?