Liwiusz...imieniny?

Data: 2010-09-23 20:12:29
Autor: mi
Liwiusz...imieniny?
On 23.09.2010 07:08, wromek wrote:
Dziêkujemy za wk³ad i bezinteresown± pomoc...

Dołączam się. Niegdyś jedna z Twoich rad bardzo mi się przydała. Dzięki.

Dziwne to, by rawnik dzielił się porządną wiedzą w kraju w którym większość prawników g*wno wie ale za to ma o sobie wysokie mniemanie i każe sobie płacić niebotyczne stawki. Jedna z Twoich rad przydała mi się już po płatnych usługach oszustów mieniących się prawnikami.

mi

Data: 2010-10-03 19:23:57
Autor: Titus Atomicus
Liwiusz...imieniny?
In article <i7g5am$ss7$1@news.onet.pl>, mi <mariano.italianoUSUN@op.pl> wrote:

On 23.09.2010 07:08, wromek wrote:
> Dziękujemy za wkład i bezinteresown± pomoc...

Doł±czam się. Niegdy¶ jedna z Twoich rad bardzo mi się przydała. Dzięki.

Ja tez sie dolaczam.

TA

Liwiusz...imieniny?