Lo matkoboskobaltycko , jak kurwa goraco !!

Data: 2010-07-11 19:59:08
Autor: konus
Lo matkoboskobaltycko , jak kurwa goraco !!
Jaja mam juz jak Obama .Co to bedzie dalej ?
Chyba skoncze jak ta kaczka w mikrofali !, tyle , ze bede strawniejszy i smaczniejszy !.

kwakwa

Data: 2010-07-11 20:01:42
Autor: Panslavista
"konus" <pralat@mojapolska.watykan> wrote in message news:i1d0ph$e6p$1news.onet.pl...
Jaja mam juz jak Obama .Co to bedzie dalej ?
Chyba skoncze jak ta kaczka w mikrofali !, tyle , ze bede strawniejszy i smaczniejszy !.

kwakwa

Jak sobie spieczesz jajca na twardo to pozostanie ci tylko kot...

Data: 2010-07-11 20:08:52
Autor: raff
Lo matkoboskobaltycko , jak kurwa goraco !!
Jaja mam juz jak Obama .Co to bedzie dalej ?
Chyba skoncze jak ta kaczka w mikrofali !, tyle , ze bede strawniejszy i
smaczniejszy !.

Morze to ty widziales na widokowce :)

Tak samo jak doktorat.

Hehe.

R.

--
                Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

Data: 2010-07-12 10:13:55
Autor: konus

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:i1d1bl$fh8$1news.onet.pl...
[...]

Pierdolisz jak kazdy pisoszczur .
Morze zafundowal mi pracodawca , co prawda podobny do ciebie pisodran ale przeciez nie za darmo . Na jednym ubitym cielaku zarabia tyle ile ty pisochamie na tydzien a ze jestem cenionym masazem to mnie holubi .
Doktorat natomiast znam z opowiadan rydzyka . Ten to ma dopiero doktorat ! , doktorat , co prawda mnie wazny pod wzgledem naukowym jak moj  dyplom zawodowki ale zawsze to doktorat .
Ze tez czarne huje lubuja sie w nadawaniu sobie roznych tytulow , najczesciej z nieba wzietych !.

kwakwa

Lo matkoboskobaltycko , jak kurwa goraco !!