Lobby dwóch pedałów

Data: 2012-09-05 01:05:31
Autor: Piotrpo
Lobby dwóch pedałów
W dniu ¶roda, 5 wrze¶nia 2012 01:34:13 UTC+2 użytkownik Rafał SP Gil napisał:
http://www.wstaw.org/m/2012/09/05/pedaly.jpg
Język artykułu mówi sam za siebie - go¶ć próbuje być kontrowersyjny i wyrazisty jak znana polska cycata wokalistka.
A merytorycznie - oczywi¶cie, że artykuł jest jednostronny i nie obiektywny, oczywi¶cie, że został napisany pod okre¶lon± publikę, jednak z większo¶ci± argumentów w nim przytaczanych, osobi¶cie (przynajmniej czę¶ciowo) się zgadzam.
Tak w skrócie:
Wywalenie kasy na ¶cieżki rowerowe - co chwila na grupie pojawiaj± się przykłady zmarnowanych pieniędzy.
Zdrowie - zasuwanie przez centrum miasta na rowerze "zdrowe" z wielu powodów nie jest - można dyskutować o proporcjach + i -, ale dodatkowe trucie się, problemy ze stawami, czy skutki oddziaływania siodełka na tyłek to fakt.
Eko propaganda - to akurat zjawisko nie tylko rowerowe, ale promowanie roweru jako ekologicznego ¶rodka transportu również bywa przegięciem - ¶cieżki maj± swoj± powierzchnię, wymagaj± utrzymania - ciekawe by było porównanie wydatków na infrastrukturę rowerow± i samochodow± z uwzględnieniem przejechanych km. Zreszt± w naszych czasach każd± głupotę da się uzasadnić tzw. ekologi±, bez względu zreszt± na to, czy efekt jej zastosowania jest dla ¶rodowiska pozytywny, czy negatywny (patrz np. napęd hybrydowy, bio-paliwa).
Brak wymogu posiadania uprawnień do jazdy rowerem jest faktem i moim skromnym zdaniem absurdem - jeżeli pozwalamy komu¶ na uczestniczenie w ruchu drogowym, to należy od niego wymagać znajomo¶ci podstawowych zasad w nim obowi±zuj±cych - ze skuterami już tak jest, z rowerami nie.

Data: 2012-09-05 10:30:45
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Lobby dwóch pedałów
W dniu 2012-09-05 10:05, Piotrpo pisze:

Język artykułu mówi sam za siebie - gość próbuje być kontrowersyjny i wyrazisty jak znana polska cycata wokalistka.

Gwoli ścisłości. Autor nie stara się być kontrowersyjny czy wyrazisty. To "normalny" język w tej gazecie począwszy od malutkich zajawek po komentarze naczelnego (Urbana).

Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90
REKLAMA: Serwis skuterĂłw MOTOPOWER http://www.motopower.pl/

Data: 2012-09-05 03:36:10
Autor: Piotrpo
Lobby dwóch pedałów
W dniu ¶roda, 5 wrze¶nia 2012 10:34:12 UTC+2 użytkownik Rafał SP Gil napisał:
W dniu 2012-09-05 10:05, Piotrpo pisze:

> Język artykułu mówi sam za siebie - go¶ć próbuje być kontrowersyjny i wyrazisty jak znana polska cycata wokalistka.

Gwoli ¶cisło¶ci. Autor nie stara się być kontrowersyjny czy wyrazisty. To "normalny" język w tej gazecie pocz±wszy od malutkich zajawek po komentarze naczelnego (Urbana).
Szczerze - to nie mam pojęcia jak wygl±da reszta tej gazety - ostatni numer miałem w rękach wiele lat temu i nie zamierzam tej sytuacji zmieniać.

Data: 2012-09-05 13:52:05
Autor: isn't he?
Lobby dwóch pedałów

Gwoli ścisłości. Autor nie stara się być kontrowersyjny czy wyrazisty.
To "normalny" język w tej gazecie począwszy od malutkich zajawek po
komentarze naczelnego (Urbana).

Błędy ortograficzne również? Pytam, bo nie wiem.

--
isn't he?

Lobby dwóch pedałów