Lobby pedalskie trzyma się mocno.

Data: 2018-04-07 13:10:26
Autor: Jakub A. Krzewicki
Lobby pedalskie trzyma się mocno.
W dniu sobota, 7 kwietnia 2018 21:43:24 UTC+2 użytkownik Tadek5 napisał:
Lobby pedalskie trzyma się mocno.

- Lider organizacji zrzeszającej miliard ludzi trzy razy musiał osobiście interweniować w polskim Kościele w sprawie jednego, choć prominentnego człowieka! Bo zawiodły odpowiedzialne za to struktury. Raz: zwalnia Franciszek Wesołowskiego z posługi na Dominikanie - tylko na podstawie doniesień medialnych. Dwa: gdy Wesołowski przyjeżdża do Rzymu, i zamiast siedzieć w areszcie, dzięki układom w rzymskiej kurii pałęta się swobodnie po ulicach Wiecznego Miasta, papież osobiście interweniuje, wsadzając go za kraty. I po trzecie - wytacza mu proces kanoniczny - czyli znów decyduje on sam. Nie interweniuje odpowiedzialna za to kuria rzymska. I nie interweniuje też polski Kościół, który w sprawie aborcji ustami kardynała Stanisława Dziwisza potrafi powiedzieć, że prawo boskie jest ważniejsze od prawa państwowego.

Więcej: http://weekend.gazeta.pl/weekend/1,152121,23210691,prof-stempin-my-polacy-w-kosciele-katolickim-nie-szukamy.html#Z_TRwknd

Przychodzi do KGB stary Izaak Mojsiejewicz i powiada, że chce paszport, bo ma zamiar wyemigrować. Oficer pyta się go: - Co się stało? Wytrzymaliście Stalina, Chruszczowa, Breżniewa, pierestrojkę i kryzys, a teraz, gdy nareszcie można odetchnąć, chcecie emigrować na stare lata??? - To ... z powodu homoseksualizmu. - Przecież wy nie macie tego problemu! - U mnie w porządku, ale widzę co się dzieje. Za Stalina homoseksualistów r o z s t r z e l i w a l i . Za Chruszczowa wsadzali do p a k i. Za Breżniewa przymusowo l e c z y l i. Za Gorbaczowa przestali się nimi zajmować, a potem homoseksualizm zrobił się m o d n y . To ja chcę wyjechać, póki jeszcze nie jest o b o w i ą z k o w y .

Lobby pedalskie trzyma się mocno.