Łobez . Idzkowski ktora to ta twoja *willa*?:))

Data: 2012-01-03 19:51:52
Autor: Obserwator
Łobez . Idzkowski ktora to ta twoja *willa*?:))

...jak zdobyles mapy niemieckie tego miasteczka?

Panorama Łobza:

http://www.plener24.pl/Galerie/panorama_Lobez/Lobez.html

Informacja o miasteczku Łobez w j. niemieckim. Hmm....Niemcy bardzo sie
intersuja tym miasteczkiem ktore zalozyl rycerz Wolf Borko:

http://wiki-de.genealogy.net/Labes

Labes/Historische Karten:

http://wiki-de.genealogy.net/Labes/Historische_Karten

W miasteczku istniala przed II wojna swiatowa silna dispora zydowska ....

http://www.sztetl.org.pl/pl/article/lobez/5,historia/

Data: 2012-01-03 21:35:31
Autor: u2
W dniu 2012-01-03 20:51,  Obserwator pisze:
W miasteczku istniala przed II wojna swiatowa silna dispora zydowska

Trafiony zatopiony, bidzik to oczywiscie zydek, dlatego tak lubuje sie w
gebelsowskiej propagandzie.

Data: 2012-01-03 23:04:42
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4f036697$0$1198$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Z historii najnowszej własnego kraju - niedostateczny. Musiałbym być autochtonem, niedouczeni synkowie.
Poczytajcie tutaj: http://free.art.pl/labuz/

Data: 2012-01-04 04:19:15
Autor: stevep
Dnia 03-01-2012 o 21:35:31 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Tak się odkrywąć debilku?

--
stevep

Data: 2012-01-04 16:41:27
Autor: Leprechaun
[...]

Przecież ty też nie masz napletka. Kundel we dzieciństwie ci ogdryzł.

BomBel

Data: 2012-01-03 22:04:24
Autor: raff
Łobez . Idzkowski ktora to ta twoja *willa*?:))

..jak zdobyles mapy niemieckie tego miasteczka?

Panorama Łobza:

http://www.plener24.pl/Galerie/panorama_Lobez/Lobez.html

Re: Łobez . Idzkowski ktora to ta twoja *willa*?:))

Ta z masztem podsłuchowym ;)

R.

Data: 2012-01-03 21:17:45
Autor: Obserwator
raff <patagonia13@gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
>

>Panorama Łobza:
>
>http://www.plener24.pl/Galerie/panorama_Lobez/Lobez.html

Re: Łobez . Idzkowski ktora to ta twoja *willa*?:))

ale piekne miasteczko i taki Idzikowski tam mieszka:))

Data: 2012-01-04 04:20:24
Autor: stevep
Dnia 03-01-2012 o 22:17:45  Obserwator  <fajny.d.arzbor@gazeta.skasuj-to.pl> napisał(a):

> [...]

Re: Łobez . Idzkowski ktora to ta twoja *willa*?:))

Ta z masztem podsłuchowym ;)

ale piekne miasteczko i taki Idzikowski tam mieszka:))

Bo to willa razwietki obsrywatorku,  '<

--
stevep

Data: 2012-01-04 16:42:37
Autor: Leprechaun

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:jdvr9p$pjo$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Re: Łobez . Idzkowski ktora to ta twoja *willa*?:))

Ta z masztem podsłuchowym ;)

ale piekne miasteczko i taki Idzikowski tam mieszka:))

Nieszczęście byłoby gdyby mieszkała tam taka łajza jak ty, u2 i raff.

BomBel

Data: 2012-01-04 16:51:39
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Leprechaun" <brudy.polityczne@pralnia.tw> napisał w wiadomości news:4f0473e9$1$1449$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

ale piekne miasteczko i taki Idzikowski tam mieszka:))

Nieszczęście byłoby gdyby mieszkała tam taka łajza jak ty, u2 i raff.

Niech se kundelki poujadają! Przecież nic innego nie potrafią.

Data: 2012-01-04 16:53:37
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4f047590$0$1226$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

Nieszczęście byłoby gdyby mieszkała tam taka łajza jak ty, u2 i raff.

Niech se kundelki poujadają! Przecież nic innego nie potrafią.

Zauważyłem, że stado ujada jakby na komendę.

BomBel

Data: 2012-01-04 16:41:56
Autor: Leprechaun

Użytkownik "raff" <patagonia13@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:k9r6g7pm3rvs33muu6kv1dkgg34vcqqls14ax.com...

[...]

Dołaczasz do ujadającej sfory? ;)

BomBel

Data: 2012-01-04 16:40:45
Autor: Leprechaun

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jdvm8n$7ls$1inews.gazeta.pl...

..jak zdobyles mapy niemieckie tego miasteczka?

Proponuje byś pochwalił się swoją *willą*.  Pewnie została gdzies po białoruskiej stronie.

BomBel

Łobez . Idzkowski ktora to ta twoja *willa*?:))