Locke, Oh,Boy czy Wielkie piekno?

Data: 2014-05-18 17:55:07
Autor: Titus Atomicus
Locke, Oh,Boy czy Wielkie piekno?
Witam,
Znowu dylemat:
http://kinoluna.novekino.pl/repertuar.php?data=2014-05-19
Locke, Oh,Boy czy Wielkie piekno?
Disclaimer: naprawde nie pracuj dla Luny, ale to najblisze mnie kino, do tego z b. przystepnymi dla mnie cenami i ciekawym repertarem.
--
TA

Data: 2014-05-19 22:34:43
Autor: grzessiek
W dniu 2014-05-18 17:55, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
naprawde nie pracuj dla Luny, ale to najblisze mnie kino, do
tego z b. przystepnymi dla mnie cenami i ciekawym repertarem.

nie wiem jak jest teraz ale jakie¶ 10 lat temu, to było jedno z moich ulubionych kin.

g.

Data: 2014-05-20 01:29:30
Autor: Titus Atomicus
Locke, Oh,Boy czy Wielkie piekno?
In article <Titus_Atomicus-53630A.17550718052014@node2.news.atman.pl>,

Witam,
Znowu dylemat:
http://kinoluna.novekino.pl/repertuar.php?data=2014-05-19
Locke, Oh,Boy czy Wielkie piekno?
Disclaimer: naprawde nie pracuj dla Luny, ale to najblisze mnie kino, do tego z b. przystepnymi dla mnie cenami i ciekawym repertuarem.
:-(
Nie ma z was zadnego pozytku.
Sam dokonalem wyboru.
Wielkie piekno.
Taki jakby troche remake 'Dolce vita'
Ladnie sfilmowane, bardzo fotograficznie. I bardzo dekadenckie (na szczescie zupelnie nie wampiryczne).
6/10 moze nawet 6+
--
TA

Data: 2014-05-20 16:36:27
Autor: Qrczak
Locke, Oh,Boy czy Wielkie piekno?
Dnia 2014-05-20 01:29, obywatel Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world uprzejmie donosi:
[...]

Jak±¶kolwiek Lunę najbliżej miewam tylko nocami. I warunek - musz± być bezchmurne.
Przeprosiny przyjęte.

Data: 2014-05-20 17:20:27
Autor: Titus Atomicus
Locke, Oh,Boy czy Wielkie piekno?
In article <537b6869$0$2150$65785112@news.neostrada.pl>,
 Qrczak <qrka@gazeta.pl> wrote:

Dnia 2014-05-20 01:29, obywatel Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world uprzejmie donosi:

Mialo byc: nie pracuje.

Jak±¶kolwiek Lunę najbliżej miewam tylko nocami. I warunek - musz± być bezchmurne.
Przeprosiny przyjęte.

Jakie przeprosiny?
:-(
--
TA

Data: 2014-07-14 22:05:59
Autor: Titus Atomicus
[...]

No i na komiec widzialem tego Locke.
Dziwny, nieco teatralny scenariusz, swietnie zrealizowane i trzymajace w napieciu. Thriller bez elementow kryminalno-sensacyjnych.
6+/10
--
TA

Data: 2014-08-15 16:57:56
Autor: grzessiek
W dniu 2014-07-14 o 22:05, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
No i na komiec widzialem tego Locke.
Dziwny, nieco teatralny scenariusz, swietnie zrealizowane i trzymajace w
napieciu. Thriller bez elementow kryminalno-sensacyjnych.
6+/10

Dokładnie, filmowy teatr jednego aktora, ale w takim wykonaniu, że seans mija bardzo szybko.

Te dialogi s± naprawdę dobre. Kto by pomy¶lał, że pracownik budowlany może mieć takie bogate życie.

g.

Data: 2014-07-23 04:27:42
Autor: spok
W dniu 18.05.2014, 17:55, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
Disclaimer: naprawde nie pracuj dla Luny, ale to najblisze mnie kino, do
tego z b. przystepnymi dla mnie cenami i ciekawym repertarem.

8 zl w poniedzialki, 13 zl od wrotku do czwartku. Nie mam tak blisko do Luny, ale z takimi cenami na pewno sie przejde. Dzieki za podpowiedz za naprowadzenie. :)

Pozdrawiam,
spok

Locke, Oh,Boy czy Wielkie piekno?