Lod. Czy mozna juz wjechac na jezioro?

Data: 2010-01-06 23:26:42
Autor: Pab_lo
Lod. Czy mozna juz wjechac na jezioro?
Użytkownik "Bastion" <bez@maila.pl> napisał w wiadomości news:hi312v$oqu$1news.onet.pl...
Od paru dni temperatury mocno ponizej 0 oC.
Podobno przy pokrywie lodu w okolicy 30 cm
mozna juz bezpiecznie wjechac na jeziero samochodem.
Ktos probowal, w tym roku jazdy na lodzie- po jeziorze?

Zlego nicka uzyles... powinno byc "Michał" ;)

Picasso

Data: 2010-01-07 20:44:36
Autor: Michał
Pab_lo <nicponim@pl.pl> napisał(a):
> [...]
> Ktos probowal, w tym roku jazdy na lodzie- po jeziorze?

Zlego nicka uzyles... powinno byc "Michał" ;)

nie, nie ja mam nick " Michał" ;)

a pytania były by inne:

-a ile wy się rozpędzadzacie na jeziorze do 200km/h ?

-czy jak auto wpadnie to wody to czy kra mi szyby nie rozbije ?

-czy jak zatankuje do pełna i masa całego auta przekroczy 2 tony to sie załamie ? i czy jak będe się ślizgał z pontonem na dachu to czy on utrzyma auto ?

-na ile ustawić temperature żeby mi okulary do pływania nie parowały w aucie?

-Czy jak nacine ten guzik ze słoneczkiem na klimatroniku to właczy mi się wydajniejszy system osuszania wnętrza ? i dlaczego po wyciągnięciu z wody na sznurku działa połowa cylindrów ?

-ile kosztuje 2 m^3 piłeczek ping-pongowych ?

-czy najnowszy Lexus LS 2009 fl mierzy grubość lodu po którym jedzie ?

-ktoś przyczepiał paralotnie do auta ? za ile i gdzie kupić licencje na paralotnie ?

pozdrawiam!

--

Lod. Czy mozna juz wjechac na jezioro?