Lod. Czy mozna juz wjechac na jezioro?

Data: 2010-01-07 09:52:11
Autor: elmer radi radisson
Lod. Czy mozna juz wjechac na jezioro?
On 2010-01-06 22:58, Bastion wrote:

Od paru dni temperatury mocno ponizej 0 oC.
Podobno przy pokrywie lodu w okolicy 30 cm
mozna juz bezpiecznie wjechac na jeziero samochodem.
Ktos probowal, w tym roku jazdy na lodzie- po jeziorze?

Mozna, jesli masz zalozone opony jeziorowe.

--

memento lorem ipsum

Data: 2010-01-07 14:45:17
Autor: kamil

"elmer radi radisson" <radi@spam-spam-spam-eggs-bacon-and.spam.wireland.org> wrote in message news:hi47bq$2td$1inews.gazeta.pl...
On 2010-01-06 22:58, Bastion wrote:

[...]

Albo amfibie Pana Samochodzika z silnikiem ferrari, koniecznie z trzema mlodymi harcerzami na tylnej kanapie. ;)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-01-07 16:28:30
Autor: kogutek
> [...]

Albo amfibie Pana Samochodzika z silnikiem ferrari, koniecznie z trzema mlodymi harcerzami na tylnej kanapie. ;)

Osobiście wolałbym dwie wyrośnięte harcerki. Trzy w moim wieku mogło by być za
dużo. Ale jak wolisz harcerzy to nic mi do tego. Podobno lepszy ładny chłopak od
brzydkiej dziewczyny, osobiście jeszcze nie sprawdzałem czy to prawda. --

Data: 2010-01-07 16:32:04
Autor: Kuba \(aka cita\)
Lod. Czy mozna juz wjechac na jezioro?
kogutek wydusił z siebie te słowy:

[...]

ooo moze pss odżyje :D

--
Kuba (aka cita) gg:1461968   www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)

Prywatna prosba o rozpowszechnienie tego adresu:
http://wykręćnumer.pl/

Data: 2010-01-07 17:40:47
Autor: kamil

"kogutek" <kogutek4@vp.pl> wrote in message news:2fb9.00000034.4b45fd9enewsgate.onet.pl...

[...]

Widac nie czytales tych ksiazek w dziecinstwie i dowcipu nie zlapales, wiec pominmy ten komentarz..

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-01-08 23:28:04
Autor: Pab_lo
Użytkownik "kogutek" <kogutek4@vp.pl> napisał w wiadomości news:2fb9.00000034.4b45fd9enewsgate.onet.pl...

Podobno lepszy
ładny chłopak od brzydkiej dziewczyny, osobiście jeszcze nie sprawdzałem czy to prawda.

Bo zeby zycie mialo smaczek, raz dziewczynka raz chlopaczek ;)

Picasso

Data: 2010-01-08 10:26:51
Autor: Pab_lo
Użytkownik "kamil" <kamil@spam.com> napisał w wiadomości news:hi4s1v$19n$1inews.gazeta.pl...

mlodymi harcerzami na tylnej kanapie. ;)

Ja bym wolal harcerki ;)

Data: 2010-01-08 09:40:51
Autor: kamil

"Pab_lo" <nicponim@pl.pl> wrote in message news:hi6ttj$c0t$1atlantis.news.neostrada.pl...
Użytkownik "kamil" <kamil@spam.com> napisał w wiadomości news:hi4s1v$19n$1inews.gazeta.pl...

mlodymi harcerzami na tylnej kanapie. ;)

Ja bym wolal harcerki ;)

Roman, to ty? ;)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-01-07 22:22:17
Autor: Bastion

Użytkownik "elmer radi radisson" <radi@spam-spam-spam-eggs-bacon-and.spam.wireland.org> napisał w wiadomości news:hi47bq$2td$1inews.gazeta.pl...
On 2010-01-06 22:58, Bastion wrote:

[...]

Chyba niekoniecznie:
http://www.youtube.com/watch?v=C-gzXVPb3jg
http://www.youtube.com/watch?v=Iu6_NyYMWK8&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=qWaa0WSNzKQ&NR=1

No i artykul o drogach lodowych:
http://www.skokstefczyka.pl/po_godzinach/52_ciekawostki/1066_droga.html

Data: 2010-01-08 21:14:17
Autor: elmer radi radisson
On 2010-01-07 22:22, Bastion wrote:

Chyba niekoniecznie:

Tak, podpowiedz to refleksyjnemu fanowi nadwislanskich wyscigow
podlodowych.

--

memento lorem ipsum

Lod. Czy mozna juz wjechac na jezioro?