Lod. Czy mozna juz wjechac na jezioro?

Data: 2010-01-08 10:57:34
Autor: Michał Przestrzelski
Lod. Czy mozna juz wjechac na jezioro?
Bastion <bez@maila.pl> napisał(a):
Od paru dni temperatury mocno ponizej 0 oC.
Podobno przy pokrywie lodu w okolicy 30 cm
mozna juz bezpiecznie wjechac na jeziero samochodem.
Ktos probowal, w tym roku jazdy na lodzie- po jeziorze?

http://www.makiela.pl/radwan/radwan.html

Data: 2010-01-08 22:01:00
Autor: Bastion

Użytkownik "Michał Przestrzelski" <michal.przestrzelski.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hi732u$b7a$1inews.gazeta.pl...
[...]

Wreszcie merytoryczna odpowiedz- przestroga:)
No ale ten lod to ma max 10- 15 cm?

Data: 2010-01-09 18:04:23
Autor: Michał Przestrzelski

Użytkownik "Bastion" <bez@maila.pl> napisał w wiadomości news:hi86ed$s37$1news.onet.pl...

Wreszcie merytoryczna odpowiedz- przestroga:)
No ale ten lod to ma max 10- 15 cm?

Hej
Ciężko mi powiedzieć ile ten lód miał grubości, ale na pewno mogę powiedzieć, że ów Radowa to człowiek, który zna się na sprawach związanych z wodą jak mało  kto.

Co nie zmienia faktu, że taka jazda po lodzie na jeziorze to super zabawa.

Michał

Lod. Czy mozna juz wjechac na jezioro?