Lod. Czy mozna juz wjechac na jezioro?

Data: 2010-01-26 00:06:21
Autor: Eli
Lod. Czy mozna juz wjechac na jezioro?
Użytkownik "Bastion" <bez@maila.pl> napisał w wiadomości news:hi312v$oqu$1news.onet.pl...

Od paru dni temperatury mocno ponizej 0 oC.
Podobno przy pokrywie lodu w okolicy 30 cm
mozna juz bezpiecznie wjechac na jeziero samochodem.
Ktos probowal, w tym roku jazdy na lodzie- po jeziorze?

Ja właśnie jeździłem po Zalewie Wiślanym. Tyle że jego głębokość nie przekracza 2 metrów. Fajna zabawa. ;)

--
pzdr, Eli

Data: 2010-01-26 00:22:55
Autor: Bastion

Użytkownik "Eli" <elizeo43_okantdupypotlucspam_@wp.pl> napisał w wiadomości news:hjl85d$ul9$1news.onet.pl...
[...]

Witam, pierwszego odwaznego:)
Dzisiaj gdzies na portalu wirtualnej polski widzialem
zdjecia jak ludkowie jezdza do zamarznietej Zatoce Puckiej.
Wolny czas bede mial dopiero po koniec miesiaca, jezeli mrozy nie
odpuszcza to tez sprobuje.

Pozdrawiam

Data: 2010-01-26 00:31:13
Autor: Eli
Użytkownik "Bastion" <bez@maila.pl> napisał w wiadomości news:hjl99o$dta$1mx1.internetia.pl...

[...]

No ale Zalew Wiślany ma jedną niepodważalną zaletę - jest bardzo płytki. Znaczy się, prawdopodobnie blisko brzegu zamarzł do dna. :)

--
pzdr, Eli

Data: 2010-01-26 00:36:31
Autor: Bastion

Użytkownik "Eli" <elizeo43_okantdupypotlucspam_@wp.pl> napisał w wiadomości news:hjl9k1$237$1news.onet.pl...
[...]

A ktoredy wjechales, mi sie kojarzy, ze taka fajna plaza jest w Kadynach?

Data: 2010-01-26 11:28:56
Autor: Eli
Użytkownik "Bastion" <bez@maila.pl> napisał w wiadomości news:hjla38$kuk$1mx1.internetia.pl...

A ktoredy wjechales, mi sie kojarzy, ze taka fajna plaza jest w Kadynach?

No i właśnie tam byłem, jeździłem sobie blisko brzegu wdłuż plaży. A wjechałem plażą Riviera (dojazd drogą przy dawnej cegielni).

--
pzdr, Eli

Lod. Czy mozna juz wjechac na jezioro?