Lód na Hańczy ?

Data: 2009-03-09 08:07:26
Autor: Karol Susicki [DIVEZONE.PL]
Lód na Hańczy ?
Witam!

Napewno ktoś nurkował w ten weekend...

Jak wygląda lód na Hańczy?

pzdr, Karol

Data: 2009-03-09 08:12:20
Autor: Jan Werbiński
Lód na Hańczy ?
Użytkownik "Karol Susicki [DIVEZONE.PL]" <dive@usunto.divezone.pl> napisał w wiadomości news:gp2fo6$g5a$1nemesis.news.neostrada.pl...
Witam!

Napewno ktoś nurkował w ten weekend...

Jak wygląda lód na Hańczy?

Jest taki szarobiały, miejscami przezroczysty.  W dotyku nieprzyjemnie zimny, a jak go potrzymałem w rękach, to zrobiły się mokre!

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2009-03-09 08:23:38
Autor: Karol Susicki [DIVEZONE.PL]
Lód na Hańczy ?

Użytkownik "Jan Werbiński" <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> napisał w wiadomości news:gp2fk9$oj8$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Dzięki za tak dokładny opis, zabrakło mi jednak jednej informacji: jaką grubość miała pokrywa w ten weekend? :)

Karol

Data: 2009-03-09 08:46:47
Autor: Radek Zajkowski
Lód na Hańczy ?
25-30cm.
Pozdrawiam

Radek
www.kursnurkowy.pl

Data: 2009-03-09 08:52:25
Autor: Daniel Kowalski
Lód na Hańczy ?
Radek Zajkowski pisze:
25-30cm.
Pozdrawiam

Radek
www.kursnurkowy.pl

Jak sądzisz; zejdzie to do końca marca?

Data: 2009-03-09 09:03:52
Autor: Radek Zajkowski
Lód na Hańczy ?
Moim skromnym zdaniem - nie ma szans.

--
Radek

Data: 2009-03-16 12:08:19
Autor: Andrzej
Lód na Hańczy ?
Witam jak w temacie, moze po ostatnich deszczach troche odpuscilo czy nadal
tylko podlodowe jest mozliwe. Jesli byl lod to ile cm  Pozdrawiam Andrzej

Data: 2009-03-16 14:36:48
Autor: Karol Susicki [DIVEZONE.PL]
Lód na Hańczy ?

Użytkownik "Andrzej" <nadrzejWYTNIJTO@interia.pl> napisał w wiadomości news:731e.00000047.49be3323newsgate.onet.pl...
Witam jak w temacie, moze po ostatnich deszczach troche odpuscilo czy nadal
tylko podlodowe jest mozliwe. Jesli byl lod to ile cm
Pozdrawiam Andrzej

Wróciłem w czwartek. Lód ok 20cm, miejscowi samochodami jeżdżą po jeziorze :) W dzień lekka odwilż ale w nocy mróz. Śniegu po kolana :) autko lepiej żeby miało opony zimowe a najlepiej 4x4 :)

pzdr, Karol

Data: 2009-03-16 16:03:51
Autor: Andrzej
Lód na Hańczy ?