Lód na szybie od srodka - co to?

Data: 2010-12-03 12:10:21
Autor: kml
Lód na szybie od srodka - co to?

Użytkownik "Angorm" <Aspartix@wp.pl> napisał w wiadomości news:4cf8c921$0$22805$65785112news.neostrada.pl...
W innym moim aucie nie ma takiego klopotu - szyba zamarza ale tylko na zewn.
To wilgosc w aucie? Jakis stary filtr? Woda z wycieraczek na podlodze na ktorej lezy snig i bloto posniegowe w niewielkich ilosciach?

Mi się tak czasami robi jak mam włączone ogrzewanie do samego końca jazdy. Teraz jestem mądrzejszy i przed zatrzymaniem ustawiam nawiew na zime powietrze, wietrze samochód i dopiero zamykam. Pomaga :)

kml

Lód na szybie od srodka - co to?