Lodówka [pilne]

Data: 2010-07-14 21:39:42
Autor: forum
Lodówka [pilne]
no i padła "staruszka"
jutro muszę pojechać i coś zakupić w "trybie pilnym"
nie lubię w ten sposób
ale jak mus to mus

coś możecie szczególnie polecić/odradzić?

Data: 2010-07-14 21:48:08
Autor: Tomek
Lodówka [pilne]
Użytkownik "forum" napisał w wiadomości news:i1l3ps$ath$1inews.gazeta.pl...
no i padła "staruszka"
jutro muszę pojechać i coś zakupić w "trybie pilnym"
nie lubię w ten sposób
ale jak mus to mus

coś możecie szczególnie polecić/odradzić?

Podaj przynajmniej wielkość lodówki i przedział cenowy.

T.

Data: 2010-07-14 22:00:25
Autor: Artur Dębski
Lodówka [pilne]
BOSH  / SIEMENS

Mam chwalÄ™

Artur Dębski
http://blogit.one.pl

Data: 2010-07-14 23:06:35
Autor: krys
Lodówka [pilne]
Artur Dêbski wrote:

BOSH  / SIEMENS

Mam chwalê

Ja te¿. Cichutka (po siedemnastoletniej Snaige to poezja), trzyma parametry. Wada - nie ma sygnalizacji niedomkniêtych drzwi - stara sama siê domyka³a.
J.

Data: 2010-07-15 12:06:25
Autor: pietrek
Lodówka [pilne]

U¿ytkownik "krys" <krys_@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
Artur Dêbski wrote:

> BOSH  / SIEMENS
>
> Mam chwalê

Ja te¿. Cichutka (po siedemnastoletniej Snaige to poezja), trzyma
parametry.

Heh, po Snaige, Donbas czy Czinar ka¿da bêdzie cichutka. Jednak w ¿adnej nie
unikniemy szumów, bulgotania, popierdywania i tym podobnych odg³osów typowej
pracy czynnika w obiegu. Takie czasy.

Kiedy potrzebowa³em sprzêtu ma 55cm nie by³o zbyt wiele do wyboru. Ardo ju¿
kiedy¶ mia³em, chocia¿ dzisiejsze to ju¿ inna sprawa. Wybór by³ pomiêdzy
Gorenje a Liebherrem. Wybra³em t± drug± i jak dot±d dzia³a, poziom ha³asu w
normie, inne d¼wiêki w³a¶ciwie niezauwa¿alne (nie ¶piê w kuchni przy
lodówce).

P.

Data: 2010-07-15 16:44:11
Autor: krys
Lodówka [pilne]

Artur Dêbski wrote:

> [...]

nie unikniemy szumów, bulgotania, popierdywania i tym podobnych odg³osów
typowej pracy czynnika w obiegu. Takie czasy.

Spodziewa³am siê wy¿ej wymienionych atrakcji, ale trafi³ mi siê wyj±tkowo mi³y egzemplarz. W³a¶ciwie mo¿e s³u¿yæ jako kot;-). Ja jej po prostu nie s³yszê, nawet w nocy (za to zamra¿arkê zza ¶ciany zdarza siê zauwa¿yæ).
J.

Data: 2010-07-15 11:47:49
Autor: ąćęłńóśźż
Lodówka [pilne]
Mam, ochotę wyrzucić przez okno (za bulgotanie, szemranie, syczenie i ogólne dręczenie lokatorów głównie nocami).
Kupiłbym Beko albo Haier, serio, po co przepłacać za nalepkę skoro pewnie ta sama fabryka.

-- --

Data: 2010-07-14 22:32:02
Autor: forum
Lodówka [pilne]

Podaj przynajmniej wielkość lodówki i przedział cenowy.

"staruszka" ;) jest ~55x55
lodówka o wysokości ~95cm
pod spodem zamrażarka ~70cm

cenowo - no może coś do 1500
(jeśli ktoś mnie przekona ;) to do 2000)

Data: 2010-07-15 08:02:22
Autor: Pietrek
Lodówka [pilne]
U¿ytkownik "forum" <forum_4@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
no i pad³a "staruszka"
jutro muszê pojechaæ i co¶ zakupiæ w "trybie pilnym"
nie lubiê w ten sposób
ale jak mus to mus

W obecnych czasach marka jest bez znaczenia. Bierz najbardziej odpowiadajac±
ci gabarytami i mo¿liwie najni¿sz± cen±. Natomiast powinna mieæ gwarancjê 5
lat  czy to od producenta czy przez ubezpieczenie.
Pierdu³y typu jakies tam strefy, pisanie po drzwiach, dyktafony w drzwiach
lub wy¶wietlacze sobie bym odpu¶ci³.

P.

Data: 2010-07-15 08:21:39
Autor: Misiek
Lodówka [pilne]

U¿ytkownik "forum" <forum_4@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:i1l3ps$ath$1inews.gazeta.pl...
no i padła "staruszka"
jutro muszę pojechać i coś zakupić w "trybie pilnym"
nie lubię w ten sposób
ale jak mus to mus

coś możecie szczególnie polecić/odradzić?

1. zwracaj uwage na gwarancje
2. zwracaj uwage na energochlonnosc
3. marka? w tej chwili 90% sa podobne
4. serwis? Moze byc z czasem koniecznosc dokupienia np. uszczelki drzwi (nie podlega gwarancji jako element szybkozuzyajacy sie)... No chyba ze u producenta uda Ci sie dokupic...

Data: 2010-07-15 21:25:19
Autor: forum
Lodówka [pilne]
a takie "cuś" ktoś ma i używa?
Electrolux ENB 34633W   (zaproponowano mi za ~1600 z "logistykÄ…")

Data: 2010-07-20 15:53:50
Autor: Kuba
Lodówka [pilne]
forum pisze:
a takie "cuś" ktoś ma i używa?
Electrolux ENB 34633W   (zaproponowano mi za ~1600 z "logistykÄ…")

Ja mam Electroluxa, model... hmmm... na drzwiach "Intuition" i "Space Plus" napisane w każdym razie, przyznam że nie chce mi się kwitów szukać aby typoszereg ustalić.
Na dole zamrażarka na 2 szuflady, góra typowa.
W każdym razie coś na kształt http://www.euro.com.pl/lodowki/electrolux-erb29033w1.bhtml

Kupiona gdzieś z początkiem 2008go, jak na razie działa idealnie - pracuje cichutko, na rachunkach za prąd szczególnie jej nie widać.
;)

Jedyna uwaga to że szuflady w zamrażarce są relatywnie mniej pakowne niż typowe półki, do stara Polar mimo że nominalnie zamrażalnik miała praktycznie taki sam była bardziej pakowna.

Ale jako że dużo nie zamrażam, nie robi mi to więjszej różnicy, gdybym miał kupować ponownie, wybór byłby ten sam.
;)

Pozdrawiam,
Kuba

Lodówka [pilne]