Lodówka [pilne]

Data: 2010-07-14 21:48:08
Autor: Tomek
Lodówka [pilne]
Użytkownik "forum" napisał w wiadomości news:i1l3ps$ath$1inews.gazeta.pl...
no i padła "staruszka"
jutro muszę pojechać i coś zakupić w "trybie pilnym"
nie lubię w ten sposób
ale jak mus to mus

coś możecie szczególnie polecić/odradzić?

Podaj przynajmniej wielkość lodówki i przedział cenowy.

T.

Data: 2010-07-14 22:00:25
Autor: Artur Dębski
Lodówka [pilne]
BOSH  / SIEMENS

Mam chwalÄ™

Artur Dębski
http://blogit.one.pl

Data: 2010-07-14 23:06:35
Autor: krys
Lodówka [pilne]
Artur Dêbski wrote:

BOSH  / SIEMENS

Mam chwalê

Ja te¿. Cichutka (po siedemnastoletniej Snaige to poezja), trzyma parametry. Wada - nie ma sygnalizacji niedomkniêtych drzwi - stara sama siê domyka³a.
J.

Data: 2010-07-15 12:06:25
Autor: pietrek
Lodówka [pilne]

U¿ytkownik "krys" <krys_@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
Artur Dêbski wrote:

> BOSH  / SIEMENS
>
> Mam chwalê

Ja te¿. Cichutka (po siedemnastoletniej Snaige to poezja), trzyma
parametry.

Heh, po Snaige, Donbas czy Czinar ka¿da bêdzie cichutka. Jednak w ¿adnej nie
unikniemy szumów, bulgotania, popierdywania i tym podobnych odg³osów typowej
pracy czynnika w obiegu. Takie czasy.

Kiedy potrzebowa³em sprzêtu ma 55cm nie by³o zbyt wiele do wyboru. Ardo ju¿
kiedy¶ mia³em, chocia¿ dzisiejsze to ju¿ inna sprawa. Wybór by³ pomiêdzy
Gorenje a Liebherrem. Wybra³em t± drug± i jak dot±d dzia³a, poziom ha³asu w
normie, inne d¼wiêki w³a¶ciwie niezauwa¿alne (nie ¶piê w kuchni przy
lodówce).

P.

Data: 2010-07-15 16:44:11
Autor: krys
Lodówka [pilne]

Artur Dêbski wrote:

> [...]

nie unikniemy szumów, bulgotania, popierdywania i tym podobnych odg³osów
typowej pracy czynnika w obiegu. Takie czasy.

Spodziewa³am siê wy¿ej wymienionych atrakcji, ale trafi³ mi siê wyj±tkowo mi³y egzemplarz. W³a¶ciwie mo¿e s³u¿yæ jako kot;-). Ja jej po prostu nie s³yszê, nawet w nocy (za to zamra¿arkê zza ¶ciany zdarza siê zauwa¿yæ).
J.

Data: 2010-07-15 11:47:49
Autor: ąćęłńóśźż
Lodówka [pilne]
Mam, ochotę wyrzucić przez okno (za bulgotanie, szemranie, syczenie i ogólne dręczenie lokatorów głównie nocami).
Kupiłbym Beko albo Haier, serio, po co przepłacać za nalepkę skoro pewnie ta sama fabryka.

-- --

Data: 2010-07-14 22:32:02
Autor: forum
Lodówka [pilne]

Podaj przynajmniej wielkość lodówki i przedział cenowy.

"staruszka" ;) jest ~55x55
lodówka o wysokości ~95cm
pod spodem zamrażarka ~70cm

cenowo - no może coś do 1500
(jeśli ktoś mnie przekona ;) to do 2000)

Lodówka [pilne]