Lodgy z 1.6 84KM

Data: 2013-12-25 20:12:54
Autor: Jacek
Lodgy z 1.6 84KM
W dniu 2013-12-24 13:42, Sebastian Bia艂y pisze:

b) Ma kto艣? Czy Lodgy w 7 os贸b w og贸le si臋 toczy z tym silnikiem? Ma si臋
tylko przemie艣ci膰 z pr臋dko艣ci膮 autostradow膮 z A do B. Z klim膮.
Widz臋, 偶e sporo Koleg贸w pisze, 偶e taka moc to za ma艂o.
Z kolei ja ruszaj膮c np. spod 艣wiate艂 (ale nie jako pierwszy i nie w DC) widz臋, 偶e chyba 99% aut ma nie wi臋cej, jak 0,03 KM/kg, bo przyspieszenia osi膮gaj膮 "kosmiczne". No chyba, 偶e kierownik贸w parzy peda艂 gazu. Tak wi臋c jak nie musisz mie膰 dynamiki, to spokojnie.
Je藕dzi艂em czas jaki艣 Fiatem Doblo z silniczkiem 63 KM i te偶 jako艣 dawa艂 rad臋.
Jacek

Data: 2013-12-25 20:50:57
Autor: Rafa艂 Grzelak
Lodgy z 1.6 84KM
Jacek wrote:

> [...]

peda艂 gazu. Tak wi臋c jak nie musisz mie膰 dynamiki, to spokojnie.
Je藕dzi艂em czas jaki艣 Fiatem Doblo z silniczkiem 63 KM i te偶 jako艣

A jakie mial przyspieszenie 120-150?

--
Pozdrawiam, Rafa艂.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2013-12-26 12:45:50
Autor: Jacek
Lodgy z 1.6 84KM
W dniu 2013-12-25 21:50, Rafa艂 Grzelak pisze:
A jakie mial przyspieszenie 120-150?
Mniej wi臋cej takie jak kanciak 125p ;-)
Jacek

Data: 2013-12-26 12:05:27
Autor: Rafa艂 Grzelak
Lodgy z 1.6 84KM
Jacek wrote:

W dniu 2013-12-25 21:50, Rafa艂 Grzelak pisze:
> A jakie mial przyspieszenie 120-150?
Mniej wi臋cej takie jak kanciak 125p ;-)
Jacek

Bo widzisz - dopiero tam widac jak bardzo auto nie ma mocy. :)

--
Pozdrawiam, Rafa艂.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2013-12-26 16:43:57
Autor: Jacek
Lodgy z 1.6 84KM
W dniu 2013-12-26 13:05, Rafa艂 Grzelak pisze:
Jacek wrote:

[...]

Do grzechu Waszmo艣膰 namawiasz.
W terenie niezabudowanym wolno 90 a na autostradzie 140, wi臋c po co praworz膮dnemu obywatelowi takie szybko艣ci ;-)
Jacek

Data: 2013-12-26 12:48:41
Autor: t岽
Lodgy z 1.6 84KM
Jacek wrote:

A jakie mial przyspieszenie 120-150?
Mniej wi臋cej takie jak kanciak 125p ;-) Jacek

Chyba raczej gorsze, bo by艂 ci臋偶szy. Hamowa艂 te偶 gorzej.

--
ss岽壥卶 s岽 菨蓴u蓯晒ou蓳岽

Data: 2013-12-25 21:44:38
Autor: ToMasz
Lodgy z 1.6 84KM
Je藕dzi艂em czas jaki艣 Fiatem Doblo z silniczkiem 63 KM i te偶 jako艣 dawa艂
rad臋.

o mie艣cie, gdzie jest 50 - ka偶dy da rad臋, bo wprawny rowerzysta b臋dzie i tak pierwszy. ja kieruj臋 czasem xsar膮 picasso kt贸ra ma 90 koni, i widz臋 to tak: Problem jest wtedy jak si臋 jedzie tras膮 typu katowice- cz臋stochowa. dwa pasy, w wi臋kszo艣ci 90, troch臋 skrzy偶owa艅 ze 艣wiat艂ami. Lecisz - 100-110km/h czyli jakby wi臋kszo艣膰 powiedzia艂a zgodnie z przepisami a tu nagle czerwone. stop. zielone start...... a tu auto niemal偶e stoi.. lewy pas jedzie, a za sob膮 nast臋pne auto ju偶 mam "na dupie". no to gaz do dechy, a na wy艣wietlaczu 13litr贸w na 100km, w lusterku dymek a ja si臋 rozgl膮dam czy jedziemy czy stoimy? Auto sprawne.
Drugi problem to wyprzedzanie. zawsze trafi si臋 jaka艣 ci臋偶ar贸wa kt贸r膮 trzeba wyprzedzi膰. Im szybciej tym bezpieczniej.
ToMasz

Data: 2013-12-25 23:00:38
Autor: Budzik
Lodgy z 1.6 84KM
U縴tkownik Jacek spaammmm@o2.pl ...

bo przyspieszenia osi眊aj "kosmiczne". No chyba, 縠 kierownik體 parzy peda gazu.

Niestety ludzie nie umieja jezdzi p硑nnie, wiec tam gdzie trzeba przyspieszyc jada tak samo jak tam gdzie nie trzeba.
A potem sie dziwia ze sie korki robi...

Lodgy z 1.6 84KM