Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Lodgy z 1.6 84KM

Lodgy z 1.6 84KM

Data: 2013-12-26 15:23:16
Autor: Tomasz Pyra
Lodgy z 1.6 84KM
Dnia Tue, 24 Dec 2013 13:42:35 +0100, Sebastian Biały napisał(a):

Pytania:
a) To chyba 8 zaworów. Czy prawidłowo zakladam że bedzie on tańszy w naprawach po gwarancji?

Owszem to silnik z dwoma zaworami na cylinder.
Ale ilość zaworów w zasadzie nie ma wpływu na ceny napraw.
Jedynie grube naprawy (np. po urwaniu paska rozrządu) mogą być o te kilka
zaworów tańsze, ale w zasadzie to nieistotne.

b) Ma ktoś? Czy Lodgy w 7 osób w ogóle się toczy z tym silnikiem? Ma się tylko przemieścić z prędkością autostradową z A do B. Z klimą.

14.5s do setki, plus każda dodatkowa osoba to będzie dodatkowe pół sekundy
więcej.

c) Czy ten silnik jest konstrukcja znaną mechanikom, czy to bardziej wynalazek? Potrzebuje coś przy czym podłubie mi byle Kaziu w garazu.

Ale co ma w tym dłubać?
Pasek alternatora wymienić, gaz zakładać, turbinę czy co?

W obecnych silnikach bieżące naprawy są proste tak długo, jak elektronika
nie dostanie wilgoci i nie zaczną się "nieogarnione jazdy" - jak to jest w
tym modelu to nie mam pojęcia.

Lodgy z 1.6 84KM

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona