Data: 2013-12-26 15:23:16 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
Lodgy z 1.6 84KM | |
Dnia Tue, 24 Dec 2013 13:42:35 +0100, Sebastian Biały napisał(a):
Pytania: Owszem to silnik z dwoma zaworami na cylinder. Ale ilość zaworów w zasadzie nie ma wpływu na ceny napraw. Jedynie grube naprawy (np. po urwaniu paska rozrządu) mogą być o te kilka zaworów tańsze, ale w zasadzie to nieistotne. b) Ma ktoś? Czy Lodgy w 7 osób w ogóle się toczy z tym silnikiem? Ma się tylko przemieścić z prędkością autostradową z A do B. Z klimą. 14.5s do setki, plus każda dodatkowa osoba to będzie dodatkowe pół sekundy więcej. c) Czy ten silnik jest konstrukcja znaną mechanikom, czy to bardziej wynalazek? Potrzebuje coś przy czym podłubie mi byle Kaziu w garazu. Ale co ma w tym dłubać? Pasek alternatora wymienić, gaz zakładać, turbinę czy co? W obecnych silnikach bieżące naprawy są proste tak długo, jak elektronika nie dostanie wilgoci i nie zaczną się "nieogarnione jazdy" - jak to jest w tym modelu to nie mam pojęcia. |
|