Lodołamacz.

Data: 2011-05-05 09:11:04
Autor: matador
Lodołamacz.
Podobno postradziecka technologia usuwania skażeń, polega na zbieraniu
radioaktywnej wody z reaktora ścierką wykręcaną do wiadra i - HOP! -
za burtę.

matador.

Data: 2011-05-05 12:06:57
Autor: robertbig
Lodołamacz.
On 5 Maj, 18:11, matador <matadorpika...@gmail.com> wrote:
Podobno postradziecka technologia usuwania skażeń, polega na zbieraniu
radioaktywnej wody z reaktora ścierką wykręcaną do wiadra i - HOP! -
za burtę.

Przy japońskiej "technologii " usuwania wycieków to pikuś.

Data: 2011-05-05 12:16:39
Autor: matador
Lodołamacz.
On 5 Maj, 21:06, robertbig <robert...@wp.pl> wrote:
> [...]

> za burtę.

Przy japońskiej "technologii " usuwania wycieków to pikuś.

Atakuj "imperialistów", atakuj - szmato czerwona.
Zważ na przyczyny awarii.

matador.

Data: 2011-05-05 12:44:48
Autor: robertbig
Lodołamacz.
On 5 Maj, 21:16, matador <matadorpika...@gmail.com> wrote:

> Przy japońskiej "technologii " usuwania wycieków to pikuś.

Atakuj "imperialistów", atakuj - szmato czerwona.
Zważ na przyczyny awarii.

Sram na ciebie tuska i kaczki.
Ja bronie tylko elementarnej logiki. A atakuje chamska propagande.
Żydowski naplecie ...

Data: 2011-05-05 12:49:13
Autor: matador
Lodołamacz.
On 5 Maj, 21:44, robertbig <robert...@wp.pl> wrote:

> [...]
> Zważ na przyczyny awarii.

Sram na ciebie tuska i kaczki.
Ja bronie tylko elementarnej logiki. A atakuje chamska propagande.

No...

matador.

Data: 2011-05-05 18:34:15
Autor: u2
Lodołamacz.
W dniu 2011-05-05 18:11, matador pisze:
Podobno postradziecka technologia usuwania skażeń, polega na zbieraniu
radioaktywnej wody z reaktora ścierką wykręcaną do wiadra i - HOP! -
za burtę.

Podobno sowieci wymyślili metodę produkcji wody z piasku. Metoda wymaga
dodatku w postaci wody :)

Data: 2011-05-05 09:45:54
Autor: matador
Lodołamacz.
On 5 Maj, 18:34, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> za burtę.

Podobno sowieci wymyślili metodę produkcji wody z piasku. Metoda wymaga

Prawie jak radio Popowa - pochodzi z rozważań nad Marconim.

matador.

Data: 2011-05-05 21:32:56
Autor: raff
Lodołamacz.

"matador" <matadorpikador@gmail.com> wrote in message news:8bfa369c-f8e8-4ca8-9c85-88a5e95b2f95q12g2000prb.googlegroups.com...
On 5 Maj, 18:34, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

dodatku w postaci wody :)

Prawie jak radio Popowa - pochodzi z rozważań nad Marconim.

To nie tak. Radio Popow naprawde wynalazl. Na smietniku ambasady amerykanskiej.

R.

Data: 2011-05-05 22:01:11
Autor: u2
Lodołamacz.
W dniu 2011-05-05 21:32, raff pisze:
> [...]
Prawie jak radio Popowa - pochodzi z rozważań nad Marconim.

To nie tak. Radio Popow naprawde wynalazl. Na smietniku ambasady amerykanskiej.

A cuda wynalazł Cudakow na spółkę z Tuskowem :)

Data: 2011-05-05 22:06:29
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Lodołamacz.

On 5 Maj, 18:34, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

Prawie jak radio Popowa - pochodzi z rozważań nad Marconim.

To nie tak. Radio Popow naprawde wynalazl. Na smietniku ambasady

Podobnie nie tak z tą wodą. Pamiętam, to było w latach osiemdziesiątych, gdy jeszcze w GS-ach popularna była oranżada w proszku, wtedy naprawdę się mówiło, że ruskie wynaleźli wodę w proszku.... Tylko zastanawiaja się w czym ją rozpuścić. :)))
--
Pit

Data: 2011-05-05 13:18:11
Autor: matador
Lodołamacz.
On 5 Maj, 22:06, Pit Kowalski albo Nowak <p...@poczta.pit> wrote:
raff wrote:

> "matador" <matadorpika...@gmail.com> wrote in message

> Prawie jak radio Popowa - pochodzi z rozwa a nad Marconim.

> To nie tak. Radio Popow naprawde wynalazl. Na smietniku ambasady
> amerykanskiej.

Podobnie nie tak z t wod . Pami tam, to by o w latach osiemdziesi tych, gdy
jeszcze w GS-ach popularna by a oran ada w proszku, wtedy naprawd si
m wi o, e ruskie wynale li wod w proszku.... Tylko zastanawiaja si w czym
j rozpu ci . :)))
--
Pit

No i dali czadu w Czarnobylu ...

matador.

Data: 2011-05-05 22:20:37
Autor: u2
Lodołamacz.
W dniu 2011-05-05 22:18, matador pisze:
No i dali czadu w Czarnobylu ...

Robili wojenny eksperyment na żywym organizmie, ale dzienna zmiana olała
to, a nocna zmiana dała ciała :)

Data: 2011-05-06 01:50:00
Autor: cirrus
Lodołamacz.
On 5 Maj, 18:34, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

Eeee, wódke w proszku.

--
stevep

Data: 2011-05-06 02:43:03
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Lodołamacz.

On 5 Maj, 18:34, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

Skleroza Stefek, skleroza... Polecam, mniej masełka, więcej lecytyny.

Przecież wódkę w proszku zawsze my wodą rozpuszczali, ale nie tak, jak na opakowaniu było, że na szklanką wody torebkę proszku, tylko dwie my dawali na jedną musztardówkę, aby bardziej kriepka była i większego kopa dawała.

Natomiast, gdy wynaleźli wodę w proszku, to wtedy my już nie wiedzieli czym ją rozpuścić. Próbowalim wódką, ale takie paskudztwo wychodziło, że pić się nie dało. Rzadkie, bez smaku i w ogóle, ani do picia, ani na zupę, ani do gotowania herbaty się toto nie nadawało, bo herbata taka trochę mało smaczna była, ale jak my popili to na popitkę było w sam raz...
--
Pit

Data: 2011-05-05 12:04:44
Autor: robertbig
Lodołamacz.
On 5 Maj, 18:34, u2 <u...@o2.pl> wrote:

Podobno sowieci wymyślili metodę produkcji wody z piasku. Metoda wymaga
dodatku w postaci wody :)

Podobo ukończyli te rurke za 8mld jewro ?
I maja opróznic Jamalski by ja napełnic ?? :D

Lodołamacz.