Lodówka 12V czy może ?

Data: 2009-07-27 12:16:08
Autor: Agent
Lodówka 12V czy może ?

Użytkownik "kaszpir" <kaszpir@tlen.pl> napisał w wiadomości news:7b6a4f26-9cf3-4620-b5e5-1c229bbc4706b14g2000yqd.googlegroups.com...
Witam !

We wrześniu planujemy wyjazd do Chorwacji. Chcemy z sobą wziąć
jedzenie i tam samodzielnie szykować sobie posiłki (będziemy mieli
apartament z pełni wyposażoną kuchnią).
Jako że sami nie jedziemy podzielmy się rodzinami co każda z rodzin
weźmie z sobą (jakie jedzenie).

Chciałem kupić lodówkę na 12V/220V z możliwością grzania , jakąs tanią
za około 130zł.
Niestety wyczytałem że lodówki te są bardzo głośne a dodatkowo słabo
"chłodzą" ...
W samochodzie mamy klimatyzację oraz posiadamy duży (pojemny)
klimatyzowany schowek ...
Ja to widzę tak. na dole pod siedzeniami przedniki masz nawiew na nogi pasażerów z tyłu. Podłączasz do tego wąż który uszczelniasz w platikowym wiaderku po czymś. Do pokrywki montujesz wąż, uszczelniasz i masz lodówkę na czas jazdy. Na czas noclegu prawie zawsze jest lodówka w pokoju. Sam nie próbowałem jeszcze ale się czaję na zastosowanie mojego "patentu" :)

Lodówka 12V czy może ?