Lodówka 12V czy może ?

Data: 2009-07-27 04:23:56
Autor: mac
Lodówka 12V czy może ?
On Jul 27, 10:04 am, kaszpir <kasz...@tlen.pl> wrote:
Witam !

We wrześniu planujemy wyjazd do Chorwacji. Chcemy z sobą wziąć
[...]
A może zamist lodówki na 12V kupić zwykłą "lodówkę" na wkłady ?

jezeli dobrze schlodzisz lub zamrozisz wszystkie produkty to w lodowce
12v dowieziesz je na miejsce zamrozone. dodatkowo polecam dolozyc
troche wkladow chlodzacych.
w samochodzie jadacym po autostradzie nie slychac halasu wiatraczka
lodowki. na postoju jest to stosunkowo delikatny szum.
jezeli chodzi o sens zabierania ze soba jedzenia:
w wiekszosci poludniowych krajow, w szczegolnosci na  turystycznych
wybrzezach, a Chorwacja jest tego wybitnym przykladem, ceny sa bardzo
wysokie, a jakosc tego co jest w sprzedazy bardzo niska.
knajpy nastawione sa na turystow ktorrzy wchodza do nich tylko raz,
wiec sprzedaja byle co za absurdalne ceny.
Do tego, wbrew pozorom, ciezko w okresie letnim kupic tam normalne
warzywa, dobrej jakosci ser, czy mieso.
jezeli chcecie naprawde gotowac (dla innych udzielajacych sie w tym
watku - gotowanie nei sporawadza sie do jedzenia polskiej wedliny),
warto "baze" zabrac ze soba, jezeli macie na to miejsce w samochodzie,
a reszte uzupelniac na miejscu.

mac

Data: 2009-07-27 14:36:50
Autor: daro
Lodówka 12V czy może ?
[...]

Ja chyba byłem w innej Chorwacji  :-O
--
D.

Data: 2009-07-27 06:17:04
Autor: mac
Lodówka 12V czy może ?
On Jul 27, 1:36 pm, "daro" <d...@wp.pl> wrote:
> [...]
>wiec sprzedaja byle co za absurdalne ceny.
>Do tego, wbrew pozorom, ciezko w okresie letnim kupic tam normalne

sam sobie przeczysz, wczesniej pisales ze mieso i sery drogie.
natomiast jakosc jedzenia w knajpach to rzecz gustu, skoro tobie
pasuje, to dobrze.

mac

Data: 2009-07-27 14:44:42
Autor: Mario
Lodówka 12V czy może ?
daro pisze:
[...]

no to jest nas już dwóch.

pozdrawiam
mario

Data: 2009-07-27 22:31:02
Autor: Rafal
Lodówka 12V czy może ?
Nie wiem jak jest z cenami w Chorwacji, bo ja zazwyczaj zapuszczam sie na
południe Włoch, ale o ile kiedyś troche rzeczy żywnosciowych woziismy, to teraz-
kierunek jest raczej odwrotny ;) Lodówka słuzy po to aby przywieźć sobie szynke
parmeńska, rózne salami, jakieś sery, buffaline itp - cóz, wolę ich produkty od
naszych ;) Ceny? no kiełbachy jak u nas to tam sie nie znajdzie, więc ciężko coś
porównać, a ichnie produkty - u nas osiągaja kosmiczne ceny (szynka crudo di
Parma -we Włoszech 21 euro/kg, w PL - 180zł/kg - i jeszcze żeby choć umieli to u
nas pokroić :/ Lodówki: te zwykłe na 12V są o kant d..y potłuc - szkoda kasy - juz lepiej taką
na wkłady. Porządne to są lodówki z agregatem, ale tu cena idzie w tysiące zł
(za to mozna nawet zamrażarkę z niej zrobić).

--

Lodówka 12V czy może ?