Lodówka 12V czy może ?

Data: 2009-07-28 16:15:18
Autor: omega_fan
Lodówka 12V czy może ?
Chciałem kupić lodówkę na 12V/220V z możliwością grzania , jakąs tanią
za około 130zł.
Niestety wyczytałem że lodówki te są bardzo głośne a dodatkowo słabo
"chłodzą" ...
W samochodzie mamy klimatyzację oraz posiadamy duży (pojemny)
klimatyzowany schowek ...

Mam taką i polecam. Dałem za nią ok. 120 zł w Auchan, marka to "Sovo" czy jakos tak.
Zasilanie 12/220V i przelacznik grzanie/chlodzenie.

Od razu mowie ze grzania nigdy w niej nie testowalem i nie zamierzam tego robic.
Z chlodzeniem robie tak: 2 godzinki przed wyjazdem podlaczam w domu
pusto zeby sie schlodzil srodek, z "towarem wlasciwym" wkladam 3 zamrozone
wklady do lodowek i w samochodzie podlaczam w bagazniku.
Wentylatorek nie jest bardzo glosny, w czasie jazdy zupelnie jej nie slychac.
Po 10 godzinach podrozy produkty, ktore na poczatku wlozylem
zamrozone - sa nadal zamrozone.

Zdazylo mi sie tez uzywac jej na miejscu jako lodowke stacjonarna, caly czas
wlaczona na 220V i dala rade, chociaz w srodku skrapla sie woda i potem sie robi
troche syf z tej wody.

Reasumujac, polecam.

Lodówka 12V czy może ?