Lodówka

Data: 2009-10-05 09:23:47
Autor: Jackare
Lodówka
Użytkownik "krys" <krys_@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ha6v31$h76$1nemesis.news.neostrada.pl...
wymyśliłam sobie, że zanabęde lodówkę, która ma 200 cm
wysokości. Dobry to pomysł, czy lepiej kupić nieco niższą wersję, ze względu
na ograniczoną dostępność najwyższej półki (właścicielka ma 168cm)?

Mamy dwumetrową lodówkę indesit BAN ileśtam. Żona ma 154 cm i jak do tej pory nie narzekała....
Co do amiki, trudno mi cokolwiek powiedzieć poza tym że słyszy się że różnie jest z dostępnością serwisu.
Przeglądnij sobie mapę serwisów amiki i zdecyduj.
--
Jackare

Lodówka