Lodówka do zabudowy jako wolnostojaca?

Data: 2010-03-27 22:13:05
Autor: NotBear
Lodówka do zabudowy jako wolnostojaca?
Czy lodowke do zabudowy (np. taka: Bosch KIL18V20FF) da sie ustawic bezposrednio na podlozu? Czy w komplecie z takimi lodowkami sa jakies nozki, podstawki? Mam tymczasowa kuchnie ze starych mebli i do czasu zbudowania docelowej zabudowy chcialbym lodowke postawic po prostu w ciagu szafek pod blatem.

Czy drzwi w lodowkach do zabudowy sa wyrownane z dolna krawedzia? Chodzi o to, czy bede musial podwyzszyc podstawe, zeby nie szorowac po ziemi przy otwieraniu.

--
NotBear

Data: 2010-03-27 23:26:16
Autor: Jarek P.
NotBear <paulcom.HATESPAM@interia.pl> wrote:
Czy lodowke do zabudowy (np. taka: Bosch KIL18V20FF) da sie ustawic
bezposrednio na podlozu? Czy w komplecie z takimi lodowkami sa jakies
nozki, podstawki?

Tak, one maj± normalne nóżki z regulacj± wysoko¶ci, jak normalna lodówka, jedyna różnica to fakt, że te nózki s± krótsze.

Czy drzwi w lodowkach do zabudowy sa wyrownane z dolna krawedzia?
Chodzi o to, czy bede musial podwyzszyc podstawe, zeby nie szorowac
po ziemi przy otwieraniu.

NIe, będziesz miał szczelinę o wysoko¶ć tych nóżek. Czyli niedużo, je¶li podoga jest nierówna, to jakie¶ dwie deski jako podkładki mog± nie być głupim pomysłem.

J.

Data: 2010-03-28 15:38:14
Autor: na102
Lodówka do zabudowy jako wolnostojaca?

Użytkownik "NotBear" <paulcom.HATESPAM@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:holsc7$kar$1inews.gazeta.pl...
[...]

 spoko  możesz postawić na kafelkach i drzwi nie bed± rysac po podłodze ,najwyzej podłóż jakie¶ kawałki  np panela  coby nie zardzewiala stojac  na mokrym jak sie cos rozleje i nie wytrzesz pod ni± __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4979 (20100328) __________

Data: 2010-03-28 16:50:17
Autor: NotBear
Lodówka do zabudowy jako wolnostoja ca?
Dziekuje za odpowiedzi. Czas ruszyc na zakupy :-)

--
NotBear

Data: 2010-03-28 19:31:05
Autor: Jacek Osiecki
Dnia Sat, 27 Mar 2010 22:13:05 +0100, NotBear napisał(a):
[...]

Znajomy kupił takiego dwudrzwiowego boscha do zabudowy, ale na meble musiał
nieco dłużej poczekać. Spokojnie parę miesięcy sobie działał taki "golec",
jedyna wada to wygl±d :) No dobra, jeszcze brak uchwytu...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2010-03-29 06:13:32
Autor: Panslavista
LodĂłwka do zabudowy jako wolnostojaca?
Jacek Osiecki wrote:

[...]

"golec", jedyna wada to wyglÄ…d :) No dobra, jeszcze brak uchwytu...

Pozdrawiam,

Mógł dorobić sobie (bez uszkadzania chłodziarki) pedał do otwierania.

Lodówka do zabudowy jako wolnostojaca?