Lodówka na lodówce - mozna?

Data: 2012-11-23 11:52:31
Autor: Ann
Lodówka na lodówce - mozna?

Użytkownik <kawalerka.poznan.winogrady@gmail.com> napisał
Oferta tych lodówek w przykłądowym sklepie to tylko kilka sztuk :
ja w takiej sytuacji porzuciłam pomysł 2 lodówek lub jednej lodówki niskiej, bo lodowka to zakup na pare lat, w miare powiekszania sie rodziny potrzebujemy jeszcze zamrażarki, a te w małych lodówkach są koszmarnie małe. Skupiłam się na poszukiwaniu lodówki szerokiej na 50 cm bez wiekszych nadziei na cos fajnego i znalazłam wreszcie po m-cu model gorenje 170 cm wysokosci, ktory sie zmiescil we wnece 55 cm. Lodowka ma dosc cienkie scianki, duzo balkonikow na bokach, duzo polek i dodatkowo polke na wino, w ktorej doskonale sie upycha takze wszelkie inne okragle butle. Jest pakowna. Ten model nazywa sie RK 4295E i pewnie juz nie jest dostepny, ale poszukaj czegos podobnego na necie - w sklepach rzadko kiedy mozna zobaczyc lodowki o szerokosci innej niz standardy. Widzialam na ceneo, ze rzeczywiscie wiekszosc modeli do 50 cm to male lodowki lub lodowki z dolną zamrażarką a małym dołem, ale jest tez pare modeli nie wygladajacych najgorzej. Jeszcze taka wskazowka: jesli znajdziesz lodowke, ktora jest niezla, ale ma za malo polek czy balkonikow, za to ma  dodatkowe prowadnice po bokach na calej wysokosci, co umozliwi dolozenie tych elementow, po prostu napisz do przedstawiciela producenta czy do serwisu gwarancyjnego, ile kosztuje dodatkowa polka, balkonik do lodowki - bedziesz miala za niecala stowke model bardziej ladowny. Tylko przed zakupem lodowki trzeba sie upewnic, ze te elementy sa dostepne.

Pozdrawiam
Anka

Lodówka na lodówce - mozna?