Lodowka samochodowa...

Data: 2010-05-25 02:09:21
Autor: Lew2
Lodowka samochodowa...
On 24 Maj, 21:42, "Axel" <a...@op.niespamuj.pl> wrote:
Kupowal ktos ostatnio i jest zadowolony (albo nie - to tez chetnie sie
dowiem)?
Bo pojawilo sie sporo ciekawych ofert i chetnie bym sie dowiedzial o
kokretnych modelach czegos wiecej, niz jest w opisie fabrycznym.

Pzdr

--
Axel

Ja używam lodówki nie podłączanej elektrycznie. Taki pojemnik
termiczny wygląda jak lodówka ale nie pobiera prądu. Sprawdza się
znakomicie. Należy mieć kilka (6-8) wkładów do zamrażarki. Dzień
wcześniej należy je włożyć do zamrażarki. W dniu wyjazdu wyciągnąć i
włożyć z jedzeniem do tego pojemnika (na samej górze przykryć
wkładami). Wystarcza nawet na 24 godziny jazdy jeśli jest więcej
wkładów.
Mimo, że mam w samochodzie gniazdko w bagażniku i widziałem lodówki w
Carrefour po 100 zł, to uważam ten pojemnik (zwany lodówką, ale bez
zasilania) sprawdza się znakomicie. Łatwo wymyć, lekki, nie obciąża
instalacji samochodu.
Też wolę jeść jedzenie przygotowane w domu, a nie jakiś świństwa
nieznanego pochodzenia w przydrożnych restauracjach.

Data: 2010-05-25 11:48:21
Autor: Axel
Lodowka samochodowa...
"Lew2" <waldek69@hotmail.com> wrote in message

[...]

Tez takiej uzywalem, ale teraz bede potrzebowal chlodzenia przez 4 dni, z czego dluzszy czas bede mial do dyspozycji 220V. W wakacje czeka mnie dluga droga (>5kkm) z rodzina, a nie wiem, czy bede mial lodowki w hotelach, wiec zdecydowanie lepsza elektryczna.

--
Axel

Data: 2010-05-25 12:02:20
Autor: J.F.
Lodowka samochodowa...
Użytkownik "Axel" <alexb@polbox.BEZSPAMU.com> napisał
[...]

Niedawno byla mowa o grillu w dniu wolnym od pracy, ale teraz sie zrobila wycieczka do Maroka, wiec moze jednak przemyslec sens zabierania lodowki zarcia na droge ?

J.

Data: 2010-05-25 12:09:23
Autor: Cavallino
Lodowka samochodowa...
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:htg77a$1s4$1news.onet.pl...
[...]

Nie widzisz sensu - nie zabieraj, nikt Cię nie zmusza.
Dla mnie sens jest, dla Axela widać też, potrzeba również - zwłaszcza jeśli korzystaliśmy z lodówek na wkłady i wiemy z czym to się wiąże.

Data: 2010-05-25 15:28:25
Autor: Axel
Lodowka samochodowa...
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message

Niedawno byla mowa o grillu w dniu wolnym od pracy, ale teraz sie zrobila wycieczka do Maroka, wiec moze jednak przemyslec sens zabierania lodowki zarcia na droge ?

Chyba nie przypuszczasz, ze kupuje lodowke na jeden wyjazd... w dodatku masz problemy z czytaniem, bo nie bylo mowy o "dniu".
Co do wyjazdu wakacyjnego - nie masz dzieci, prawda?

--
Axel

Data: 2010-05-25 16:10:31
Autor: kamil
Lodowka samochodowa...
"Axel" <alexb@polbox.BEZSPAMU.com> wrote in message news:htgjae$gov$1inews.gazeta.pl...
[...]

Dzizas, ja mam trzyletnie dziecko i na tydzien w gory pakujemy sie do sportowego sedana od urodzenia. Bez wanienek, dwoch rowerkow, wiadra zabawek i lodowki.

Kolega J.F. ma racje, troche smieszne to.

Pozdarwiam
Kamil

Data: 2010-05-25 19:30:34
Autor: Axel
Lodowka samochodowa...

"kamil" <kamil@spam.com> wrote in message news:htgp98$7qq$1inews.gazeta.pl...

Kolega J.F. ma racje, troche smieszne to.

Dobra - wyraze sie jasniej:
Pakuj sie nawet w jedna kieszen, jak chcesz. A jak mam ochote zapakowac pol mieszkania, to kij ci do tego. Nie masz nic do powiedzenia _w_temacie_, to zabieraj glos na forum onetu, a nie tu.

EOT

--
Axel

Data: 2010-05-25 19:48:28
Autor: Bydlę
Lodowka samochodowa...
On 2010-05-25 17:10:31 +0200, "kamil" <kamil@spam.com> said:

Dzizas, ja mam trzyletnie dziecko i na tydzien w gory pakujemy sie do sportowego sedana od urodzenia.

Burżuj.

Mój dobry znajomy z Poznania nad morze w piątkę (2+3) maluchem jeździł i _wszystkie_ bagaże mieściły mu się w bagażniku.
:-)))

--
Bydlę

Data: 2010-05-26 02:22:09
Autor: złoty
Lodowka samochodowa...
kamil pisze:
[...]

...zalezy kto i do czego potrzebuje owa lodowke samochodowa. Posiadanie trzyletniego dziecka czy tygodniowy wyjazd w cywilizowane gory nie jest jakims ekstremalnym przezyciem bys go przytaczal. Ale gdy przyjdzie ci z 1-2 dni jechac po bezdrozach w temp prawie +40C, gdzie o sklepie (zwlaszcza z lodowkami) mozesz co najwyzej pomarzyc, chlodne piwko..czy po prostu jakikolwiek napoj z takiej lodowki smakuje jak najlepszy francuski szampan. Serio. Sprawdzone w praktyce..

A.

Data: 2010-05-26 09:41:21
Autor: kamil
Lodowka samochodowa...
"złoty" <goldbrave@gazeta.pl> wrote in message news:hthpjl$1rn$1inews.gazeta.pl...
[...]

Dwa dni po bezdrozach, bez zadnej knajpy po drodze - wyprawa przez afrykanskie pustynie, czy stepy rosji?

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-05-25 16:35:15
Autor: J.F.
Lodowka samochodowa...
Użytkownik "Axel" <alexb@polbox.BEZSPAMU.com>
Co do wyjazdu wakacyjnego - nie masz dzieci, prawda?

Ale bylem kiedys dzieckiem. I jakos mozna bylo podrozowac bez lodowki,
bez komorki, bez fotelika, bez swiatel,  a nawet bez pasow bezpieczenstwa :-)

No dobra, uwazasz ze ci potrzebna to kupuj, ale tacy co to jada z lodowka pelna miesa na caly urlop to  mnie troche smiesza.

J.

Data: 2010-05-25 17:57:55
Autor: Axel
Lodowka samochodowa...

"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:htgn6t$q7d$1news.onet.pl...
[...]

No, i bez samochodu tez sie podrozowalo. Bez klimatyzacji w samochodzie, bez GPS.
Proponuje, zebys tez z tego zrezygnowal...

No dobra, uwazasz ze ci potrzebna to kupuj, ale tacy co to jada z lodowka pelna miesa na caly urlop to  mnie troche smiesza.
A spotkales gdzies takich? Bo ja nie...

--
Axel

Data: 2010-05-25 18:06:18
Autor: Artur Maśląg
Lodowka samochodowa...
W dniu 2010-05-25 17:57, Axel pisze:
(...)
No dobra, uwazasz ze ci potrzebna to kupuj, ale tacy co to jada z
lodowka pelna miesa na caly urlop to mnie troche smiesza.
A spotkales gdzies takich? Bo ja nie...

Nie znasz pms-u? Postanowiłeś coś przygotowanego na grilla przewieść
w lodówce na odległość jakąś tam, a piętnastu wiedzących lepiej
wmówi Ci, że tylko idioci jeżdżą z połową świniaka na urlop :)

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2010-05-25 22:13:07
Autor: J.F.
Lodowka samochodowa...
On Tue, 25 May 2010 18:06:18 +0200,  Artur Maśląg wrote:
[...]

Ale w miedzyczasie juz wyszlo ze to nie wypad na grilla tylko zapasy
na 4 dni podrozy :-)

J.

Data: 2010-05-25 22:22:26
Autor: Artur Maśląg
Lodowka samochodowa...
W dniu 2010-05-25 22:13, J.F. pisze:
[...]

Nieprawda - nie było ani słowa o zapasach na 4 dni, tylko o potrzebie
chłodzenia przez 4 dni. Różnica może drobna, ale zasadnicza - po raz
kolejny tylko potwierdzasz to co napisałem wcześniej o wmawianiu
innym co niby mieli w zamiarze... Osobiście korzystałem z usług
takiego ustrojstwa po dwa tygodnie i świetnie dawało radę jak na
swoje możliwości.

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2010-05-25 22:43:08
Autor: Cavallino
Lodowka samochodowa...
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:jobov55oaic73aivfeu91ka8mnfd9o87te4ax.com...
[...]

A co, na drugi wyjazd ma sobie kupić inną lodówkę?
Może nowe auto też od razu?

Lodowka samochodowa...