Lodówka - w końcu wybrałem

Data: 2009-08-06 23:38:50
Autor: ia
Lodówka - w końcu wybrałem
W końcu wybrałem lodówkę, która mi odpowiada..

2 miechy przeglądałem net, czytałem opiinie, aż w końcu wróciłem do lektury oferty wyposażenia mebli kuchennych *** (wcale nie górna półka) i oniemiałem:
Liebherr ICUNS 3013 Comfort NoFrost za 2999 zł.
Lodówka poprostu wymiata.
Żadnych wad, cichy (salon z kuchnią), funkcjonalny, ekonomiczny..

Próżno szukać na polskich stronach netu tego modelu,
do Polski trafiają chyba tylko modele ostatni chłam, albo przesadnie drogie rzeczy.
No bo znajdźcie mi cichego no frosta poniżej 3 kpln..

polecam i pozdrawiam

Data: 2009-08-07 05:53:06
Autor: SQLwysyn
Lodówka - w końcu wybrałem
Użytkownik "ia" <zapytaj@mnie.pl> napisał w wiadomości news:h5fihb$o77$1inews.gazeta.pl...
[...]

Lodówka 178 cm za 3000? Przeplaciles ostro, w necie biega po 2000.

Ja znalazlem bez trudu.

--
SQLwysyn
sqlwysyn.blog.onet.pl

Data: 2009-08-07 00:10:30
Autor: piatkos
Lodówka - w końcu wybrałem
On 7 Sie, 05:53, "SQLwysyn" <sqlwy...@sqlwysyn.pl> wrote:
> Liebherr ICUNS 3013 Comfort NoFrost za 2999 zł.
Lodówka 178 cm za 3000? Przeplaciles ostro, w necie biega po 2000.

Co do lodówki - bardzo dobry wybór. Cena według mnie dobra, bo
Liebherra, za 2000 z netu bałbym się kupić.

Wojtek

Data: 2009-08-07 12:05:24
Autor: Kane
Lodówka - w końcu wybrałem
Co do lodówki - bardzo dobry wybór. Cena według mnie dobra, bo
Liebherra, za 2000 z netu bałbym się kupić.

Ponieważ ?

Pozdrawiam

Kane

Data: 2009-08-07 13:39:16
Autor: Chris
Lodówka - w końcu wybrałem
Internauta Kane (smaptrap@spamtrap.pl) w wiadomości
news:h5gufu$pda$1atlantis.news.neostrada.pl nabazgrał(a):

>Co do lodówki - bardzo dobry wybór. Cena według mnie dobra, bo
Liebherra, za 2000 z netu bałbym się kupić.

Ponieważ ?

Bo jest z neta i nie ma marży sprzedawcy 50% od ceny hurtowej :)

--
Nie daj się nabrać wejdź na: http://bezwypadkowy.net/
Szukasz znajomych ?? http://just4fun.pl/  zapraszam.

Data: 2009-08-08 00:13:20
Autor: ia
Lodówka - w końcu wybrałem
Daj mi choć jeden polski link do tej lodówki!!

podkreślam symbol to ICUNS z NoFrostem!

pzdr
ia

Data: 2009-08-08 05:35:52
Autor: SQLwysyn
Lodówka - w końcu wybrałem
Użytkownik "ia" <zapytaj@mnie.pl> napisał w wiadomości news:h5i8u0$hqu$1inews.gazeta.pl...
Daj mi choć jeden polski link do tej lodówki!!

podkreślam symbol to ICUNS z NoFrostem!

A moze bys sie nadeciaku nauczyl normalnie na usenecie cytowac ??????
Każdy kto przeplacil racjonalizuje swój wydatek znajdujac 'wyjatkowosc' swojego nabytku. Ojciec Purchawek i Maybach to najlepszy przyklad.

--
SQLwysyn
sqlwysyn.blog.onet.pl

Data: 2009-08-08 09:59:50
Autor: Czabu
Lodówka - w końcu wybrałem

Użytkownik "ia" <zapytaj@mnie.pl> napisał w wiadomości news:h5i8u0$hqu$1inews.gazeta.pl...
Daj mi choć jeden polski link do tej lodówki!!

podkreślam symbol to ICUNS z NoFrostem!

Masz i płacz:
http://tiny.pl/hhpbf
http://tiny.pl/hhpb5
http://tiny.pl/hhpb1

To tylko kilka z brzegu... Niektórzy naprawdę lubią przepłacać i jeszcze się tym chwalić...

Pozdrawiam
Czabu

Data: 2009-08-09 00:37:31
Autor: ia
Lodówka - w końcu wybrałem

Użytkownik "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h5jbvo$vu3$1mx1.internetia.pl...

[...]

Dobra, jak w usenecie,
odnoszę się do powyższych linków,
przeliteruj kolego mój skrót dokładnie: I C U N S
w środku jest literka N! jak NoFrost,
w przedstawionych w linkach jest bez literki N

a po to piszę posta, żeby strudzonym poszukiwaniom zaproponować dobre rozwiązanie.

pzdr
ia

Data: 2009-08-10 08:45:36
Autor: Druid29
Lodówka - w końcu wybrałem

Użytkownik "ia" <zapytaj@mnie.pl> napisał w wiadomości news:h5kune$hmj$1inews.gazeta.pl...

[...]

No i masz rację. Liebherr produkuje zarówno ICUNS jak i ICUS z oznaczeniem 3013. Ten pierwszy to NoFrost, bierze więcej energii , ma mniejszą szybkość zamrażania, troszkę mniejszą pojemność. Ten drugi model to zwykła lodówka, lecz w klasie A+, też pracuje cichutko, identycznie wyposażona. Jak na razie nie mam problemów z czymkolwiek.
--
Pozdrawiam,
Druid29

Data: 2009-08-10 08:49:40
Autor: Jan Werbiński
Lodówka - w końcu wybrałem
Użytkownik "Druid29" <druid29SKASUJ@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
[...]

No frosty jeżeli są ciche, a zwykle nie są, to po kilku miesiącach przestają. Łożyska wiatraków zaczynają się wyrabiać, telepią i hałasują.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2009-08-10 19:35:49
Autor: JBP
Lodówka - w końcu wybrałem
Użytkownik "Jan Werbiński" <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> napisał w wiadomości

No frosty jeżeli są ciche, a zwykle nie są, to po kilku miesiącach przestają. Łożyska wiatraków zaczynają się wyrabiać, telepią i hałasują.

Mam 2 lodówki no frost, obie firmy LG. Jedną od 4 lat i 3 mies., drugą od 2 lat i 5 miesięcy. Nic w nich nie telepie, a cichą pracę słychać jedynie, gdy w bliższej i dalszej odległości panuje cisza. Wtedy trzeba stanąć tuż obok (albo otworzyć chłodziarkę).

JBP

Data: 2009-08-10 20:41:50
Autor: Jan Werbiński
Lodówka - w końcu wybrałem
Użytkownik "JBP" <topaz@os.pl> napisał w wiadomości news:h5plij$7p1$1node2.news.atman.pl...
[...]

Mam wiertarkę udarową. Jej cichą pracę słychać jedynie, gdy w bliższej i dalszej odległości wyłączam wszystkie betoniarki.

Data: 2009-08-12 16:50:32
Autor: SQLwysyn
Lodówka - w końcu wybrałem
Użytkownik "Jan Werbiński" <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> napisał w wiadomości news:h5pppl$gs4$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

My za twoją głuchotę nie odpowiadamy.

--
SQLwysyn
sqlwysyn.blog.onet.pl

Data: 2009-08-12 20:28:47
Autor: Jan Werbiński
Lodówka - w końcu wybrałem
Użytkownik "SQLwysyn" <sqlwysyn@sqlwysyn.pl> napisał w wiadomości news:h5ulqi$8tb$2news.onet.pl...
[...]

Na szczęście nie jestem głuchy.

Data: 2009-08-15 15:50:34
Autor: Piotrek
Lodówka - w końcu wybrałem
No frosty jeżeli są ciche, a zwykle nie są, to po kilku miesiącach przestają. Łożyska wiatraków zaczynają się wyrabiać, telepią i hałasują.

3,5 letni samsung niema takich objawow o jakich piszesz

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-08-15 16:05:58
Autor: Jan Werbiński
Lodówka - w końcu wybrałem
Użytkownik "Piotrek" <a@b.ru> napisał w wiadomości news:h66ef7$1kj$1achot.icm.edu.pl...
No frosty jeżeli są ciche, a zwykle nie są, to po kilku miesiącach przestają. Łożyska wiatraków zaczynają się wyrabiać, telepią i hałasują.

3,5 letni samsung niema takich objawow o jakich piszesz

Jesteś pewien, że hałasu wiatraków nie zakłóca głośny huk pracującej sprężarki???

Data: 2009-08-15 16:39:48
Autor: Piotrek
Lodówka - w końcu wybrałem
Jesteś pewien, że hałasu wiatraków nie zakłóca głośny huk pracującej sprężarki???

jestes pewien ze wiatraki pracuja tylko przy zalaczonej sprezarce?
bo jesli nie to poza sprezarka(od czasu do czasu) nie slysze nic wiecej, ale hukiem bym tego nie nazwal :)
tak ze wyglada na to ze wiatrakow nie slyszalem jeszcze ani raz odkad mam ta lodowke :)

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-08-11 00:09:23
Autor: Adam Płaszczyca
Lodówka - w końcu wybrałem
Dnia Fri, 7 Aug 2009 05:53:06 +0200, SQLwysyn napisał(a):

Liebherr ICUNS 3013 Comfort NoFrost za 2999 zł.

Lodówka 178 cm za 3000? Przeplaciles ostro, w necie biega po 2000.

Ttyle, że ta za 3kzł popracuje dłużej, niż trzy za 2000.

--
     ___________ (R)
  ___/ /_  ___    ul. Na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012 378 31 98)

Data: 2009-08-11 07:32:04
Autor: Jan Werbiński
Lodówka - w końcu wybrałem
Użytkownik "Adam Płaszczyca" <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> napisał w wiadomości news:1rpk9fyfbe1be$.dlgoldfield.org.pl...
Ttyle, że ta za 3kzł popracuje dłużej, niż trzy za 2000.

Naprawdę tak Cię rajcuje używanie tej samej, pożółkłej lodówki przez 45 lat?

Data: 2009-08-11 22:33:37
Autor: Adam Płaszczyca
Lodówka - w końcu wybrałem
Dnia Tue, 11 Aug 2009 07:32:04 +0200, Jan Werbiński napisał(a):

Ttyle, że ta za 3kzł popracuje dłużej, niż trzy za 2000.

Naprawdę tak Cię rajcuje używanie tej samej, pożółkłej lodówki przez 45 lat?

Naprawdę Cię rajcuje konieczność wymiany soprzętu co 5 lat? Bo mnie nie. --

Data: 2009-08-11 23:10:14
Autor: XL
Lodówka - w końcu wybrałem
Dnia Tue, 11 Aug 2009 22:33:37 +0200, Adam Płaszczyca napisał(a):

[...]

Mnie też nie. Przywiązuję się baaaaaarrrrdzo do rzeczy, zwłaszcza, jeśli
dobrze się sprawują i są użyteczne... Nad nieodwracalnie zepsutą 13-letnią
zmywarką niemal się popłakałam, poszukiwania nowej, choć konieczne, były
jakby zdradą, a nad zabranym mi i zgubionym podczas matury z matematyki
piórnikiem zawierającym ulubiony chiński długopis ze złotą strzałką i
czeski automatyczny ołówek (oba wtedy rarytasy) płaczę do dziś :-)
Sprzęt AGD u mnie jest aż do zasłużonej emerytury, wlaśnie jak
podkreśliłam, jeśli się sprawdza i jest bezawaryjny, nie widzę konieczności
jego wymiany...
--

Ikselka.

Data: 2009-08-08 02:19:32
Autor: zil0g
Lodówka - w końcu wybrałem
*ia* wdusil[a] knefle:

No bo znajdźcie mi cichego no frosta poniżej 3 kpln..

LG GR-262SQ za 1200

Data: 2009-08-08 05:36:56
Autor: SQLwysyn
Lodówka - w końcu wybrałem
Użytkownik "zil0g" <zil0g@megapolis.prl> napisał w wiadomości news:1249697975_prd$zil0gcyberdyne.pl...
*ia* wdusil[a] knefle:

No bo znajdźcie mi cichego no frosta poniżej 3 kpln..

LG GR-262SQ za 1200

I ogólniej - wszystkie LG. Przy okazji sa wsrodku lepiej rozplanowane niz Liebherry.

--
SQLwysyn
sqlwysyn.blog.onet.pl

Data: 2009-08-09 00:41:47
Autor: ia
Lodówka - w końcu wybrałem

Użytkownik "SQLwysyn" <sqlwysyn@sqlwysyn.pl> napisał w wiadomości news:h5iseq$ve1$3news.onet.pl...
[...]

Tylko, że LG nie ma do zabudowy,
znów niedoczytałeś..

pzdr
ia

Data: 2009-08-10 17:34:19
Autor: SQLwysyn
Lodówka - w końcu wybrałem
Użytkownik "ia" <zapytaj@mnie.pl> napisał w wiadomości news:h5kuvf$ik2$1inews.gazeta.pl...

Tylko, że LG nie ma do zabudowy,

Bo nie robi dziadostwa. Masturbuj sie dalej mentalnie przeplacona lodówka.

--
SQLwysyn
sqlwysyn.blog.onet.pl

Data: 2009-08-08 16:04:05
Autor: gasper
Lodówka - w końcu wybrałem
no to poczekamy aż sie po gwarancji zepsuje....

Data: 2009-08-09 00:43:45
Autor: ia
Lodówka - w końcu wybrałem

Użytkownik "gasper" <ni@ma.pl> napisał w wiadomości news:h5k0km$boe$1inews.gazeta.pl...
no to poczekamy aż sie po gwarancji zepsuje....

Fakt,
to jedyna moja obawa wobec tej lodówki..
ale każda może się zepsuć..

pzdr
ia

Data: 2009-08-11 20:28:42
Autor: Marex
Lodówka - w końcu wybrałem
ia <zapytaj@mnie.pl> napisał(a):

> [...]
> no to poczekamy aż sie po gwarancji zepsuje....

Fakt,
to jedyna moja obawa wobec tej lodówki..

   Kazda może, lecz nie kazda musi..  Liebherry miały swoją renomę, gdy wyposażane byly w znakomite agregaty (włoskiej skądinąd produkcji A S P E R A .  Gdy to się skonczyło, zamknęła się dobra ich era. Serwisanci psioczą na częstotliwość napraw, klienci psioczą. Ale nazwa zostala i niektórym wystarcza dla dobrego samopoczucia. Na okres gwarancji i kilka dni dłużej... Ale cóż, może się uda..?

Data: 2009-08-12 23:50:37
Autor: ia
Lodówka - w końcu wybrałem

Użytkownik "Marex" <marksv@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h5sk9q$3gb$1inews.gazeta.pl...
ia <zapytaj@mnie.pl> napisał(a):

> [...]

częstotliwość napraw, klienci psioczą. Ale nazwa zostala i niektórym
wystarcza dla dobrego samopoczucia. Na okres gwarancji i kilka dni dłużej...

lekki oddech..

otóż dziś wyczytałem na http://www.aged.com.pl/liebherr/aktualnosci/12_ulotka.pdf
i jak się przez pięć lat zepsuje co ma zepsuć to potem już jakoś tam będzie :-)

pzdr
ia

Data: 2009-08-13 11:10:27
Autor: Jan Werbiński
Lodówka - w końcu wybrałem
Użytkownik "ia" <zapytaj@mnie.pl> napisał w wiadomości news:h5vdfj$p5k$1inews.gazeta.pl...
otóż dziś wyczytałem na http://www.aged.com.pl/liebherr/aktualnosci/12_ulotka.pdf
i jak się przez pięć lat zepsuje co ma zepsuć to potem już jakoś tam będzie :-)

Znaczy się, że 3 lata gwarancji dłużej za przepłacenie o 1000 zł?

Data: 2009-08-13 21:36:56
Autor: ia
Lodówka - w końcu wybrałem

Użytkownik "Jan Werbiński" <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> napisał w wiadomości news:h60lea$1t3$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

nie rozumiem dlaczego przepłacenie?

najpierw kupiłem lodówkę po normalnej cenie, a dopiero potem znalzałem wzmiankę o gwarancji

pzdr
ia

Data: 2009-08-14 08:42:43
Autor: Jan Werbiński
Lodówka - w końcu wybrałem
Użytkownik "ia" <zapytaj@mnie.pl> napisał w wiadomości news:h61q10$kb5$1inews.gazeta.pl...
najpierw kupiłem lodówkę po normalnej cenie, a dopiero potem znalzałem wzmiankę o gwarancji

Po normalnej cenie dla Ciebie, czyli drożej o kilkaset zł niż w sklepie internetowym, który ma normalne ceny dla uświadomionych.
Pamiętaj, że jakiejkolwiek głupoty człowiek nie popełni, to zawsze znajdzie później mocne uzasadnienie.

Data: 2009-08-15 16:00:42
Autor: Marex
Lodówka - w końcu wybrałem
Jan Werbiński <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> napisał(a):
> [...]

Pamiętaj, że jakiejkolwiek głupoty człowiek nie popełni, to zawsze
     Z tym " Uswiadomieniem" o wyzszosci sklepów internetowych bym nie wyskakiwał. Własnie jestem po petraktacjach z paroma sklepami internetowymi co do złozonej kolejnej mojej oferty na zakup 2 nowych opon. I co..? -I  NIC!
   Sklepy pokazuja w swojej ofercie okreslone opony, ja to "łykam", składam zamówienie(dostaję numer!-a jakze) i dalej kolejne ( w 3 cim już sklepie) zwodzenie klienta. Tłumaczenie: na magazynach tego akurat nie ma, nie wiadomo czy akurat bedą w br(opony letnie) i sami sprzedawcy, z własnej inicjatywy - anuluja moje zamówienie.. A towar pięknie błyszczy w ofercie!! Dodam, że nie I-wszy i 3ci raz kupuję w necie, ale coraz wiecej nerwów to kosztuje.    Czasem mam wrazenie, że te  t a ń s z e  oferty w sklepach internetowych maja swoją CENĘ.Sklepy nie maja nawet konkretnych umów, ba!- rozpoznania co jest realnie w odległych magazynach! Najwazniejsze jest "złapanie" klienta.
(także jego danych) Coraz częściej pytam:I czy mnie się to rzeczywiscie ...opłaca??

Data: 2009-08-15 20:05:04
Autor: Jan Werbiński
Lodówka - w końcu wybrałem
Użytkownik "Marex" <marksv@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h66m3a$p0v$1inews.gazeta.pl...

[...]

Przez net kupiłem prawie całe AGD i prawie cały sprzęt do firmy.
Ściemę wykrywam prawie zawsze. Naciąłem się tylko kilka razy na wabia i zawsze odwdzięczyłem się stosownym wpisem na usenecie zawierającym dane firmy i opis przypadku. Google zapamiętało i powie innym.

Można też w ramach zemsty na tego typu firmach pozamawiać parę ciężkich towarów za pobraniem i zgodnie z prawem odmówić przyjęcia przesyłki. Jak zadzwonią dlaczego, to przypomnieć o co chodziło. Zapłacą parę stówek za kuriera i prawdopodobnie nic to nie zmieni, albo i zmieni? Nie szanują naszego czasu, to w rewanżu nie szanujmy ich pieniędzy.

Data: 2009-08-13 13:01:33
Autor: BQB
Lodówka - w końcu wybrałem
ia pisze:

lekki oddech..

otóż dziś wyczytałem na http://www.aged.com.pl/liebherr/aktualnosci/12_ulotka.pdf
i jak się przez pięć lat zepsuje co ma zepsuć to potem już jakoś tam będzie :-)

http://liebherr.fm.interia.pl/
czytałem jakiś czas temu, pewnie ciągle aktualne.

Data: 2009-08-13 12:44:04
Autor: Marex
Lodówka - w końcu wybrałem
BQB <adres@anty.spamowy.com.invalid> napisał(a):
ia pisze:

> [...]
> :-)

http://liebherr.fm.interia.pl/
czytałem jakiś czas temu, pewnie ciągle aktualne.

     I za sprzedanie naszej duszy... (danych osobowych!)mamia jakąś tam dłuższą gwarancją. Ps. warto dokładnie czytać regulamin tzw.przedłuzanych gwarancji bo to często chłyt marketingowy, a my lubimy sobie łatwo podnieść samopoczucie..

--

Lodówka - w końcu wybrałem