Lodówki Samsung RL44QTUS, RL44PCIH, ... - rożnice

Data: 2009-04-01 01:32:49
Autor: wrzalik
Lodówki Samsung RL44QTUS, RL44PCIH, ... - rożnice
Czy ktoś jest w stanie podać mi różnice między tymi modelami:
RL44QTUS
RL44PCIH
RL44ECIS
RL41HCUS
RL41HCIS
RL41ECSW

Może najpierw, jakie są różnice między modelami RL44 i RL41?
Czy te literki za cyfrą mają jakieś konkretnie znacznie?
Chcę kupić jedną z tych lodówek, na pewno bez dozownika wody,
kostkarka też
nie jest mi potrzebna.
Czy ktoś to ogarnia?
Dzięki serdeczne za pomoc.
Pozdro!

Wrza

Data: 2009-04-01 14:11:20
Autor: Tomasz Nowicki
Lodówki Samsung RL44QTUS, RL44PCIH, ... - rożnice
A na stronach samsunga nie ma informacji?
Jak kupowałem lodówkę (w moim wypadku akurat od Sharpa), to wszystkie dane
znalazłem na stronie producenta - łącznie z instrukcjami obsługi.
Znając życie przypuszczam, że 44-41 to różnice w wielkości lub wyposażeniu,
a oznaczenia literowe mogą mieć związek z wykończeniem, kolorem itp.

T.

Data: 2009-04-02 09:35:10
Autor: Chris
Lodówki Samsung RL44QTUS, RL44PCIH, ... - rożn ice
Internauta wrzalik@gmail.com (wrzalik@gmail.com) w wiadomości
nabazgrał(a):

Chcę kupić jedną z tych lodówek, na pewno bez dozownika wody,

Też będę kupował sidebyside i pytanko czy jednak Samsung ?? czy może coś innego ale bez przesady jeśli chodzi o cenę to ma by ć praktyczne a nie tylko drogie :) Wymagania to kostkarka, zimna woda, dostęp do napojów bez otwierania lodówki więc właściwie standard. Na co zwrócić dokładną uwagę wybierajać już jakiś model ?? dostęp do wodu już jest wpisany w plan kuchni więc to nie stanowi problemu.

--
"Dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota.
I nie jestem pewien, co do wszechświata." - Albert Einstein.

Data: 2009-04-02 09:55:08
Autor: Panslavista
Użytkownik "Chris" <actchris@aster.pl> napisał w wiadomości
> [...]

otwierania lodówki więc właściwie standard. Na co zwrócić dokładną uwagę
wybierajać już jakiś model ?? dostęp do wodu już jest wpisany w plan

Na wodę lepiej kupić barek z zabudowanym filtrem RO - dostępna chłodzona do
napojów hm... chłodzących oraz gorąca do gorących. Podłączony dwiema
cienkimi 6mm rurkami z dopływem i odpływem (kanalizacją) oraz kabelkiem
elektrycznym, wyśmienity do firmy i otwartego domu...

Data: 2009-04-02 10:59:02
Autor: Panslavista
Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości

[...]

Przykład:
http://filter.pl/index.php?p89,bezbutlowy-dystrybutor-wody

Data: 2009-04-02 16:36:35
Autor: Boombastic
[...]

To co napisałeś to wcale nie jest taki standard, wystarczy przejrzeć oferte producentów. Ja mam od 3 miesięcy lodówke Samsunga RSG5FURS i jestem bardzo zadowolony i ze względu na parametry (powiększone wnętrze), oświetlenie wnętrza, szufladę na wędliny (to działa). Praktycznie nie słyszę jej pracy.

Data: 2009-04-03 11:29:12
Autor: Chris
Lodówki Samsung RL44QTUS, RL44PCIH, ... - rożn ice
Internauta Boombastic (boombasticNOSPAM@poczta.onet.pl) w wiadomości
news:49d4cd79$0$29415$f69f905mamut2.aster.pl nabazgrał(a):

[...]

U nas padło wstępnie na RSE8KPUS bo jest wyższa ale widzę że ta twoja ma większą pojemność i teraz mam zagwostkę :)

Data: 2009-04-03 13:38:53
Autor: Boombastic
Lodówki Samsung RL44QTUS, RL44PCIH, ... - rożn ice
U nas padło wstępnie na RSE8KPUS bo jest wyższa ale widzę że ta twoja ma większą pojemność i teraz mam zagwostkę :)

Ano właśnie. Inne lodówki niby takiej samej wielkości wydawały się mniejsze wewnątrz.

Data: 2009-04-07 10:27:40
Autor: Mario
wrzalik@gmail.com pisze:
[...]

ja kupilem RL44QTUS i na pewno nie ma dozownika ani kostkarki. Ale cos wiecej bede mogl powiedziec gdy wykoncze mieszkanie i uruchomie sprzet (bo narazie stoi w kartonie). :-)
Miedzy 44 a 41 jest roznica w wysokosci.

pozdrawiam
mario

Lodówki Samsung RL44QTUS, RL44PCIH, ... - rożnice