Łódź - Venezia - Wasze opinie

Data: 2012-05-21 17:44:12
Autor: huri_khan
Łódź - Venezia - Wasze opinie
Dnia Mon, 21 May 2012 11:37:24 +0200, Trx napisał(a):

Witam,

Czeka mnie na dniach trasa samochodem do 3,5t Łódź - Wenecja

Prosze o Wasze opinie jak najlepiej pokonac te trase, jakimi drogami, jakich kosztów sie spodziewac, gdzie najtaniej bedzie sie przespac, jakie winiety, jaki kanal cb i inne wazne sprawy.

Kiedy wyjeżdżasz ? Na dniach ma byc oddana A1 na odcinku Pyrzowice-Wieszowa
więc z DK1 za Siewierzem na S1 kierunek Pyrzowice później A1 (bezpłatna)
od Pyrzowic do Świerklan i dalej DK78 do Chałupek. --
[Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
[SY]  [Cruze 1,8 LT]

Data: 2012-05-21 20:11:19
Autor: huri_khan
Łódź - Venezia - Wasze opinie
Dnia Mon, 21 May 2012 18:36:06 +0200, Trx napisał(a):

[...]

No to nici z A1 na odcinku Pyrzowice Wieszowa, przecięcie wstęgi ma być za
tydzień 28 maja. --