£ód¼ - Venezia - Wasze opinie

Data: 2012-05-21 22:53:15
Autor: Papkin
£ód¼ - Venezia - Wasze opinie
Trx wrote:
Witam,

Czeka mnie na dniach trasa samochodem do 3,5t £ód¼ - Wenecja

Prosze o Wasze opinie jak najlepiej pokonac te trase, jakimi drogami,
jakich kosztów sie spodziewac, gdzie najtaniej bedzie sie przespac,
jakie winiety, jaki kanal cb i inne wazne sprawy.

ja wiem ze to NTG ale jak jedziesz w celach turystycznych to tanie linie lotnicze wydaja sie bezkonkurencyjne. Za lot do TREVISO placilem 75zl od osoby w 1 strone. Mozna zejsc nawet do 50zl rezerwujac wczesniej i majac szczescie.

Lot jakby troche szybszy, wygodniejszy, lecisz 800km/h a zaden fotoradar ani policjant nie bedzie psul wycieczki, widok na alpy wynagrodzi brak pedalu gazu pod stopa :)

Nocleg polecam obok Wenecji oczywiscie.

£ód¼ - Venezia - Wasze opinie