Lódź - dzien 1

Data: 2009-09-13 00:48:06
Autor: sooobi
Lódź - dzien 1
Hiszpania - Turcja

Rubio to najgorszy pg mistrzostw. Nie wiem jaka mial dokladnie skutecznosc ale zal patrzec na jego gre. Jego gre powinienem pominac milczeniem. Navarro jakos bez formy, jeszcze sie nie obudzil, Pau snul sie po boisku jak to ma w zwyczaju i jak to ma w zwyczaju swoje zagral.
Rudego za to widzialem w 2 meczu fazy grupowej ( w 1 nie gral nie wiem czemu) i teraz. I jesli ktos z Hiszpanow mial na mnie zrobic najwiekse wrazenie to jest to Rudy. Swietny w obronie (moim zdaniem najlepszy obronca w Hiszpanskim teamie)skuteczny w ataku, jesli ktos boi sie o jego minuty w Blazers to zupelnie niepotrzebnie.

Co do Turkow to Hedo(widzialem go po raz 1) wyglada jak 35 letni emeryt i tak samo zagral w tym meczu. Pisalem ze Hedo nie jest wart tej kasy ktora dostal w NBA, a po tym co dzis widzialem jeszcze bardziej jestem przekonany ze bedzie to bust juz w 1 roku kontraktu. W Turcji rewelacyjnie gra Asik, nie wiem skad ten koles sie wzial, ale dla mnie to najlepszy center tych mistrzostw (widzialem 2 mecze - Polska, Hiszpania)

Hiszpanie nie maja rozgrywajacego i o ile 1przegrana myslalem ze byla wypadkiem przy pracy to teraz jestem pewny ze Hiszpanie nie sa w ogole lepsi od innych ekip na tym turnieju.

Ps: Mam zdjecie z Calderonem:)

Polska - Serbia

Na 1 meczu w rzedzie za mna usiadlo kilku Panow ktorzy caly czas rzucali slogany typu ( Ruuuudy, Blazermania, Ruuuubio) kazde zdanie zaczynajac od kur** w srodku dorzucajac jeszcze 2 i jedno dodajac na koncu. Myslalem no niezle sie zapowiada ale podczas meczu Polska Serbia bylem w takim amoku dopingowania ze wcale nie bylem lepszy. Mecz z punktu widzenia kibica na hali i atmosfery NIESAMOWITY. Atmosfera i doping 1klasa, ciesze sie ze moglem brac w tym udzial.

Co do Polakow, to nie wiem dlaczego Ignerski wszedl dopiero tak pozno w 4 kwarcie i po kiego grzyba Roszyk gral cala 2kwarte?

Serbiowie maja swietne duo rozgrywajacych mlodych graczy, widzialem jak rozbroili Hiszpanow a dzis to samo robili z Polakami. Zasluzyli na wygrana.

Alley oop Koszarka i Gortata cos niesamowitego, nigdy powtarzam nigdy czegos takiego nie widzialem!!

Niestety przez ta porazke szanse na awans drastycznie maleja a to zle, bo zeby wywalczcyc awans do turnieju w turcji wystarczyloby zajac 7lokate. Pozostaje nam mecz ze Slowacja( bardzo bardzo bardzo mocna ekipa, moj cichy faworyt) i z Hiszpania (nawet w takiej formie nie wiem czy sa w naszym zasiegu)

Litwa - Slowacja

Kibicow z Litwicy cala masa. Zoorganizowani swietnie ogromna flaga kilkanascie bebnow, naprawde SZACUN. Ale szkodi mi ich bo gra Litwy nie daje sie nawet do ogladania. Fakt Slowacja gra swietnie, maja wyrownany sklad i najlepszego rozgrywajacego turnieju w postaci Jaki Lakovica. Ilekroc nie ogladam tego zawodnika to zawsze gra super zawody, dzis nie bylo inaczej. Wracajac do Litwy to najgorszy zespol tej grupy i nie widze szans zeby z kims wygrali.

ps: Jest ktos chetny z Warszawy jechac w Poniedzialek do Lodzi kolo 15 tylko na mecz Polakow?

Data: 2009-09-13 00:48:23
Autor: L'e-szczur
Lódź - dzien 1
On 13 Wrz, 00:48, sooobi <t...@slo.pl> wrote:
Hiszpania - Turcja

Rubio to najgorszy pg mistrzostw. Nie wiem jaka mial dokladnie
skutecznosc ale zal patrzec na jego gre. Jego gre powinienem pominac
milczeniem.

Wczoraj w koncu moglem zobaczyc jak Rubio gra na tych mistrzostwach i
faktycznie nie bylem pod wielkim wrazeniem.
Na poczatku ladnie wbil trojke po zaslonie, zebral pilke w ataku,
ladnie podal do Fernandeza, ktory trafil za trzy.
Ale mialem caly czas wrazenie, ze dzieciak nie do konca wie co chce
zrobic. Biegal z ta pilka, cos kombinowal, podawal w kosmos.
Moze to tylko spadek formy, a moze rzeczywiscie nie jest jeszcze
gotowy. Ja w kazdym razie dalej zamierzam go bacznie obserwowac.

Rudego za to widzialem w 2 meczu fazy grupowej ( w 1 nie gral nie wiem
czemu) i teraz.

Rudy mial jakis drobny uraz i dlatego nie gral.

[...]

IMO Fernandez to pewniak. Nie zdziwie sie jezeli bedzie na boisku
zawsze gdy bedzie gral Andre Miller. Nie zdziwie sie nawet jezeli
Blazers beda go czesciej wystawiac na SF. I co z tego, ze jest lekki
skoro zapier$^@$ jak spłoszony dzik.

[...]

W pierwszym mozna jeszcze miec pewne nadzieje, ale w trzecim bankowo
bedzie juz tzw "dead weight".

 W Turcji rewelacyjnie gra Asik, nie wiem skad ten koles sie wzial, ale dla mnie
to najlepszy center tych mistrzostw (widzialem 2 mecze - Polska, Hiszpania)

Mowisz tak bo nie widziales jak gra Kambala ;-)

Ps: Mam zdjecie z Calderonem:)

Ciekawe czy Calderon wysyla do swoich znajomych SMS'y "Mam zdjecie z
Sooobim" ;-)

[...]

Serbowie (i kazda inna druzyna) rozwala nas jednym prostym zagraniem z
ktorym nijak nie jestesmy sobie w stanie poradzic. Wysoka zaslona na
Szubardze, ktory jakims cudem w 90% probuje obiegac stawiajacego
zaslone. Oczywiscie w tym czasie PG przeciwnikow jest czysty i moze
rzucac za trzy. Tym nas zabijali Turcy i tym samym Slowency.
Druga opcja jest taka ze idzie klasyczny p'n'r i wczoraj Krstic ze dwa
czy trzy razy pieknie sie uwolnil pod nasz kosz.
Z kolei my w ataku gramy totalny schemat - bez polotu. Szubarga
klepie, dogrywa do Gortata lub Lampe na bloku i oni ida 1-na-1.
A najlepsze akcje byly takie gdy gralismy z pominieciem schematow -
izolacja Lampe pod koszem i dogranie od Gortata, ktory byl za linia
rzutow za 3. Albo odegranie przez Gortata do rogu, gdzie czekal
Koszarek czy Ignerski.

Alley oop Koszarka i Gortata cos niesamowitego, nigdy powtarzam nigdy
czegos takiego nie widzialem!!

Oj miodnie to wygladalo.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-09-13 10:00:58
Autor: sooobi
Lódź - dzien 1
[...]

Czyli sugerujesz ze Rudy bedzie wychodzil w pierwszej piatce?

Nie zdziwie sie nawet jezeli
Blazers beda go czesciej wystawiac na SF. I co z tego, ze jest lekki
skoro zapier$^@$ jak spłoszony dzik.

Dokladnie mysle ze dalby sobie rade, nawet znacznie wiekszego Hedo kryl bardzo bardzo dobrze.

A co do sf w Blazers...Outlaw, Webster, Batum i jeszcze Rudy ojejej w dodatku na pg Miller, Blake i mlody chetny minut Bayless. To bedzie prawdziwy test trenerski dla McMillana.

 W Turcji rewelacyjnie gra Asik, nie wiem skad ten koles sie wzial, ale dla mnie
to najlepszy center tych mistrzostw (widzialem 2 mecze - Polska, Hiszpania)

Mowisz tak bo nie widziales jak gra Kambala ;-)

Zgadzam sie, nie widzialem;)

[...]

Zgoda 100%

[...]

Turcy i Serbiowe zatrzymali nasz szybki atak. A co do naszych zagrywek to wg mnie za duzo Lampe i Ignerski graja izolaci rzucajac fadeaway'e. Nie da sie wygrac meczu grajac tak indywidualnie. KRstic czesto gral izolacje ale konczyly sie one rozrzuceniem, u nas izolacja przewaznie konczy sie rzutem, mysle ze podwajanie Lampego powinnismy lepiej wykorzystac...

Data: 2009-09-13 05:25:32
Autor: L'e-szczur
Lódź - dzien 1
On 13 Wrz, 10:00, sooobi <t...@slo.pl> wrote:
> IMO Fernandez to pewniak. Nie zdziwie sie jezeli bedzie na boisku
> zawsze gdy bedzie gral Andre Miller.

Czyli sugerujesz ze Rudy bedzie wychodzil w pierwszej piatce?

Nie będzie. Jest za niski i za lekki. Wiesz co zrobiłby z nim taki
Anthony czy LeBron? Starterem pewnie bedzie Outlaw, ale gdy beda grali
small-ball to widze Fernandeza na SF.
Problem w tym, ze Blazers graja najwolniej w lidze - mimo ze maja
sklad na naprawde szybki basket. Dziwne.

> [...]
> skoro zapier$^@$ jak spłoszony dzik.

Dokladnie mysle ze dalby sobie rade, nawet znacznie wiekszego Hedo kryl

Hedo ma zero motywacji na ME. Turcja i tak sobie poradzi, a poza tym
maja awans w kieszeni.

A co do sf w Blazers...Outlaw, Webster, Batum i jeszcze Rudy ojejej w
dodatku na pg Miller, Blake i mlody chetny minut Bayless. To bedzie
prawdziwy test trenerski dla McMillana.

Webster jest po kontuzji - bedzie grał ochłapy. Podobnie Bayless -
jeszcze nie w tym roku. No chyba, ze beda kontuzje.

> [...]
> rzutow za 3. Albo odegranie przez Gortata do rogu, gdzie czekal
> Koszarek czy Ignerski.

Turcy i Serbiowe zatrzymali nasz szybki atak.

A to niestety oznacza utrate 3/4 wartosci Logana. Przestalismy tez
grac izolacje dla niego. A to bylby dobry sposob, bo zwykle kryje go
wyzszy zawodnik, ktorego teoretycznie powinien moc go minąć.

 A co do naszych zagrywek
to wg mnie za duzo Lampe i Ignerski graja izolaci rzucajac fadeaway'e.

Mozliwe, ale zobacz, ze polegamy na grze 1 na 1 a nie grze
kombinacyjnej.
Gortat szuka zawodnikow na obwodzie, ale za rzadko dostaje pilke.
Poza tym malo jest ruchu piłką. W zasadzie gra polega na rzucie po 1-2
podaniach.
Slowency mieli czesto 5-6 podan przed rzutem.
Poza tym my w zasadzie nie bronimy dogrania pilki na blok liczac ze
Gortat i Lampe sobie poradza.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-09-13 16:44:10
Autor: sooobi
Lódź - dzien 1
L'e-szczur pisze:
On 13 Wrz, 10:00, sooobi <t...@slo.pl> wrote:
IMO Fernandez to pewniak. Nie zdziwie sie jezeli bedzie na boisku
zawsze gdy bedzie gral Andre Miller.
Czyli sugerujesz ze Rudy bedzie wychodzil w pierwszej piatce?

Nie będzie.

To ciezko mu bedzie grac zawsze z Millerem.

[...]

Pare izolacji zagral w ostatnim meczu.

 A co do naszych zagrywek
to wg mnie za duzo Lampe i Ignerski graja izolaci rzucajac fadeaway'e.

Mozliwe, ale zobacz, ze polegamy na grze 1 na 1 a nie grze
kombinacyjnej.

I dlatego nic wiecej nie ugramy

Data: 2009-09-13 22:09:44
Autor: wiLQ
Lódź - dzien 1
L'e-szczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Problem w tym, ze Blazers graja najwolniej w lidze - mimo ze maja
sklad na naprawde szybki basket. Dziwne.

Ot trener gra pod siebie, a nie pod sklad...

> Dokladnie mysle ze dalby sobie rade, nawet znacznie wiekszego Hedo kryl
> bardzo bardzo dobrze.

Hedo ma zero motywacji na ME. Turcja i tak sobie poradzi, a poza tym
maja awans w kieszeni.

W takim razie po co uczestniczy w rozgrywkach?

Z tym kontraktem? Watpie.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-09-13 13:20:10
Autor: L'e-szczur
Lódź - dzien 1
On 13 Wrz, 22:09, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
L'e-szczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Problem w tym, ze Blazers graja najwolniej w lidze - mimo ze maja
> sklad na naprawde szybki basket. Dziwne.

Ot trener gra pod siebie, a nie pod sklad...

Mozliwe. Chociaz zawsz sie dziwilem, ze trenerzy zdaja sie nie
korzystac ze swojej najmocniejszej broni (o ile szybki basket jest
najmocniejsza bronia PTB).

> Hedo ma zero motywacji na ME. Turcja i tak sobie poradzi, a poza tym
> maja awans w kieszeni.

W takim razie po co uczestniczy w rozgrywkach?

Zeby czasami dac Turkom momentum ;-)))))
A tak powaznie to nie widac po nim wielkiego zaangazowania. W sumie
sezon mial dlugi i meczacy, ma nowy klub w ktorym musi sie pojawic w
formie.
IMO nic dziwnego, ze sie nie wysila bardziej niz musi.

> Webster jest po kontuzji - bedzie grał ochłapy.

Z tym kontraktem? Watpie.

A od kiedy to kontrakt jest wyznacznikiem minut?
Poza tym 20M$/4 to wcale nie takie wielkie pieniadze.
Ale wydawalo mi sie, ze Webster mial operacje kolana, a tu chodzilo o
zmeczeniowe zlamanie kosci stopy.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-09-13 22:44:34
Autor: wiLQ
Lódź - dzien 1

> Z tym kontraktem? Watpie.

A od kiedy to kontrakt jest wyznacznikiem minut?

Od kiedy zawodnik jest mlody (ergo danie mu tego kontraktu oznaczalo, ze
druzyna chce nim grac) i po dluzszej przerwie (ergo nawet jesli juz
uznaja go za wpadke to tym bardziej powinni go pokazac na trejd, nie?).

Poza tym 20M$/4 to wcale nie takie wielkie pieniadze.

;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-09-13 23:11:15
Autor: L'e-szczur
Lódź - dzien 1
On 13 Wrz, 22:44, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

druzyna chce nim grac) i po dluzszej przerwie (ergo nawet jesli juz
uznaja go za wpadke to tym bardziej powinni go pokazac na trejd, nie?).

To powiedz mi dlaczego Kwame w ostatnim sezonie nie grywal po 40
minut? Toz zarabial 9M$!

Poza tym Blazers maja wygrywac i to duzo wygrywac. Zatem nie beda
teraz ogrywali nawet obiecujacych mlodziakow z dobrymi kontraktami
tylko dlatego, zeby nikt im nie zarzucil zmarnowania kasy. Webster
poki co jest 11 zawodnikiem w kolejnosci dziobania i musi sie z tym
pogodzic.

Poza tym zaproponuj podzial minut w Blazers na PG, SG i SF w chwili
gdy masz tam po przynajmniej trzech sensownych zawodnikow do gry i to
tak, zeby to mialo sens.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-09-13 23:46:55
Autor: sooobi
Lódź - dzien 1
[...]

Nie bylbym tego taki pewny. Takie teorie stawiaj po obozie Blazers i
ich sparing a nie teraz, skoro naprawde niewiemy co pokaze Webster.

Poza tym zaproponuj podzial minut w Blazers na PG, SG i SF w chwili
gdy masz tam po przynajmniej trzech sensownych zawodnikow do gry i to
tak, zeby to mialo sens.

No wlasnie, to cholernie ciezkie zadanie, dlatego McMillana czego
ciezki sezon.

Data: 2009-09-14 09:08:51
Autor: s
Lódz' - dzien 1
[...]

Eee, McMillan to juz jest osobowosc trenerska, facet z kregoslupem.
Jakos sie nie boje, ze da sobie rade poustawiac rotacje.

Juz w Cavs i Wizz moze byc ciekawiej, o ile beda zdrowi...

Pozdr

Data: 2009-09-14 01:02:09
Autor: sooobi
Lódz' - dzien 1
On 14 Wrz, 09:08, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

> [...]

Eee, McMillan to juz jest osobowosc trenerska, facet z kregoslupem.
Jakos sie nie boje, ze da sobie rade poustawiac rotacje.

Ja tez wierze bardzo w McMillana i wiem ze da rade, ale chyba bez
trejdow przed ASG sie nie obejdzie.

Juz w Cavs i Wizz moze byc ciekawiej, o ile beda zdrowi...

W Wizards zaraz sie ktos polamie, tam minut bedzie dla kazdego:)

Data: 2009-09-14 10:05:59
Autor: s
Lódz' - dzien 1
Juz w Cavs i Wizz moze byc ciekawiej, o ile beda zdrowi...

W Wizards zaraz sie ktos polamie, tam minut bedzie dla kazdego:)

Ciekawe, kogo Bartek ma na mysli?
Leszku, jak uwazasz?:D

Pozdr

Data: 2009-09-14 01:22:32
Autor: sooobi
Lódz' - dzien 1
On 14 Wrz, 10:05, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

> W Wizards zaraz sie ktos polamie, tam minut bedzie dla kazdego:)

Ciekawe, kogo Bartek ma na mysli?
Leszku, jak uwazasz?:D

Bardziej mialem na mysli Carona Butlera, wtedy Mike Miller zajmie jego
miejsce na sf zwalniajac sg dla Younga i Foy'e. Arenas tez pewnie pare
gier opusci. Wydaje mi sie ze najbardziej poszkodowany moze byc
Dominic:(

Data: 2009-09-14 02:39:37
Autor: L'e-szczur
Lódz' - dzien 1
On 14 Wrz, 10:22, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> Ciekawe, kogo Bartek ma na mysli?
> Leszku, jak uwazasz?:D

Bardziej mialem na mysli Carona Butlera,

Butler to pewniak. 15-20 spotkan ma w plecy jak nic. I jest 90% szans
na to, ze kontuzja bedzie dotyczyla lewej konczyny dolnej. Pod tym
wzgledem chlopak ma momentum od 3 sezonow ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-09-14 15:01:26
Autor: wiLQ
Lódź - dzien 1

> [...]
> uznaja go za wpadke to tym bardziej powinni go pokazac na trejd, nie?).

To powiedz mi dlaczego Kwame w ostatnim sezonie nie grywal po 40

Bo byl w ostatnim roku kontraktu ergo nie trzeba bylo go pokazywac na
ewentualny trejd. I porownaj ich lata spedzone w lidze, nie tylko wiek.

Poza tym Blazers maja wygrywac i to duzo wygrywac. Zatem nie beda
teraz ogrywali nawet obiecujacych mlodziakow z dobrymi kontraktami
tylko dlatego, zeby nikt im nie zarzucil zmarnowania kasy. Poza tym zaproponuj podzial minut w Blazers na PG, SG i SF w chwili
gdy masz tam po przynajmniej trzech sensownych zawodnikow do gry i to
tak, zeby to mialo sens.

Hmmmm, na pierwszy rzut oka powiedzialbym, ze bedzie tak:

C Greg Oden / Joel Przybilla [minuty zalezne od gry Odena]
PF LaMarcus Aldridge [35] / Travis Outlaw [13]
SF Nicolas Batum [18] / Martell Webster [20] / Roy [10]
SG Brandon Roy [26] / Rudy Fernandez [22]
PG Andre Miller [32] / Steve Blake [16]

Przy czym musze dodac pare rzeczy:
1) Jak tylko Bayless pokaze im, ze jest godny wiekszej roli niz ogony i integrowanie Andre Millera bedzie przebiegalo gladko to Blake i Outlaw z
miejsca zostana sprzedani [prawdopodobnie za rezerwowego PFa].
2) Minuty dla Webstera zakladaja, ze jest zdrowy i w formie [co na razie
nie jest oczywistym zalozeniem, przynajmniej dla nas]. W razie czego ma
kto je przejac.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-09-14 06:08:33
Autor: sooobi
Lódź - dzien 1
[...]

Czemu zakladasz ze Batum bedzie gral wiecej minut niz Outlaw?
I czemu zakladasz ze to Batum bedzie gral w S5.
Co w tym zawodniku jest takiego ze tak go cenisz?

Data: 2009-09-14 16:29:01
Autor: wiLQ
Lódź - dzien 1
sooobi napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]
> SG Brandon Roy [26] / Rudy Fernandez [22]
> PG Andre Miller [32] / Steve Blake [16]

Czemu zakladasz ze Batum bedzie gral wiecej minut niz Outlaw?

Bo wg mnie Outlaw jest na wylocie.
A jesli nie jest i Blazers beda chcieli go zatrzymac poprzez
extension... to w ten sposob obniza jego wartosc.

I czemu zakladasz ze to Batum bedzie gral w S5.

Bo startowal w zeszlym sezonie.

Co w tym zawodniku jest takiego ze tak go cenisz?

IMHO ten typ gracza dobrze pasuje do druzyny z wieloma zawodnikami do
punktowania. Zeszly sezon sugeruje, ze Blazers mysla podobnie.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-09-14 23:53:29
Autor: sooobi
Lódź - dzien 1
I czemu zakladasz ze to Batum bedzie gral w S5.

Bo startowal w zeszlym sezonie.

A Webster 2 lata temu

Co w tym zawodniku jest takiego ze tak go cenisz?

IMHO ten typ gracza dobrze pasuje do druzyny z wieloma zawodnikami do
punktowania. Zeszly sezon sugeruje, ze Blazers mysla podobnie.

Zobaczymy czy beda tak myslec jak maja zdrowego Webstera

Data: 2009-09-16 20:34:01
Autor: wiLQ
Lódź - dzien 1

A Webster 2 lata temu

> punktowania. Zeszly sezon sugeruje, ze Blazers mysla podobnie.

Zobaczymy czy beda tak myslec jak maja zdrowego Webstera

"Portland coach Nate McMillan admitted to the paper [Oregonian] that
Batum is the favorite to start at small forward, one of three positions
that figure to be up for grabs in training camp."

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-09-16 22:36:56
Autor: sooobi
Lódź - dzien 1
wiLQ pisze:
[...]

No to zamyka dyskusje;)

A masz moze jakies newsy o tym jaki Oden bedzie zajebisty?:)

Data: 2009-09-17 13:37:32
Autor: wiLQ
Lódź - dzien 1
sooobi napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

A masz moze jakies newsy o tym jaki Oden bedzie zajebisty?:)

Ktorych nie byles autorem? Nie ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-09-17 08:08:27
Autor: s
Lódź - dzien 1
[...]

To akurat jest sredni argument ;-P
Nate tez glosi wszem i wobec, ze bedzie startowal Blejkiem i jakos malo kto mu wierzy...

Pozdr

Data: 2009-09-17 00:43:24
Autor: sooobi
Lódź - dzien 1
On 17 Wrz, 08:08, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

> [...]

To akurat jest sredni argument ;-P
Nate tez glosi wszem i wobec, ze bedzie startowal Blejkiem i jakos malo

No tak w sumie to Nate chce zeby na campie byla walka, nikomu nie da
miejsca w piatce za darmo. Wiec poki co piatka jest taka jak na koniec
sezonu, a jaka bedzie na poczatek sezonu 09/10 zobaczymy, ja mimo
wszystko obstawiam Webstera, moze nie od 1 meczu ale po miesiacu
powinien sie tam znalezc.

Data: 2009-09-17 13:32:55
Autor: wiLQ
Lódź - dzien 1
s napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]

To akurat jest sredni argument ;-P
Nate tez glosi wszem i wobec, ze bedzie startowal Blejkiem i jakos malo kto mu wierzy...

Huh? Podzielisz sie linkiem? Bo raczej spodziewalbym sie wypowiedzi
typu: "bedzie walka!" z dopiskiem "ktora wygra Andre Miller" ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-09-17 04:47:17
Autor: sooobi
Lódź - dzien 1
On 17 Wrz, 13:32, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> [...]

Huh? Podzielisz sie linkiem? Bo raczej spodziewalbym sie wypowiedzi
typu: "bedzie walka!" z dopiskiem "ktora wygra Andre Miller" ;-)

ja tez widzialem taki artykul w ktorym mowil ze to Blake ma startowac.
linka nie mam:(

Data: 2009-09-17 22:48:44
Autor: L'e-szczur
Lódź - dzien 1

> [...]

Huh? Podzielisz sie linkiem? Bo raczej spodziewalbym sie wypowiedzi
typu: "bedzie walka!" z dopiskiem "ktora wygra Andre Miller" ;-)

Ale przeciez najlogiczniej byloby startowac para Blake-Roy i z lawki
wprowadzac Millera z Rudym.

Data: 2009-09-18 00:38:44
Autor: sooobi
Lódź - dzien 1
On 18 Wrz, 07:48, "L'e-szczur" <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> [...]
> typu: "bedzie walka!" z dopiskiem "ktora wygra Andre Miller" ;-)

Ale przeciez najlogiczniej byloby startowac para Blake-Roy i z lawki

Jak dla mnie moze tak byc oby podzial minut byl tez logicznie
zachowany Blake 20 Miller 28 i minuty w koncowce meczu.

Data: 2009-09-18 15:12:02
Autor: wiLQ
Lódź - dzien 1

> [...]
> typu: "bedzie walka!" z dopiskiem "ktora wygra Andre Miller" ;-)

Ale przeciez najlogiczniej byloby startowac para Blake-Roy i z lawki

Moze i tak, ale co z minutami? Blake nie bedzie gral tyle co Roy, wiec
sila rzeczy para Miller-Roy bedzie musiala umiec wspolpracowac.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-09-15 09:10:09
Autor: s
Lódź - dzien 1
Czemu zakladasz ze Batum bedzie gral wiecej minut niz Outlaw?

Bo wg mnie Outlaw jest na wylocie.

Tyle, ze nie zawsze zawodnik bedacy na wylocie gra mniej, przynajmniej do czasu, gdy wyleci :-)

Pozdr

Data: 2009-09-13 10:20:51
Autor: ra9om1ak
Lódź - dzien 1
Użytkownik "sooobi" <tuo@slo.pl> napisał w wiadomości news:h8i9ee$3kk$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Spokojnie, z tego co wiem, zostal wykonany telefon do trenera Bynajmniej-T, ktory przygotuje polskiej ekipie multum zagrywek, uwzgledniajac nawet sile wiatru i przesuniecie kontynentow.
Wlasnie sobie mysle, jakby to wygladalo. "Gortat lec dwa metry w lewo i rzut, w tej kwarcie i z tego miejsca mozesz teraz wlasnie walic, statystyka nie klamie", albo "Lampe do chuja pana, nie rzucaj juz, trafiles piec trojek z rzedu, teraz musisz z 7 nie tafic, daj spokoj. Poza tym lec na lewa strone boiska, po prawej nic nie trafiasz, o sam zobacz na rozpiske".
Zastanawiam sie, czy niektorzy to kiedys mieli pilke w reku ? Zeby uscislic, pilke do koszykowki.

--
ra9om1ak

Data: 2009-09-13 12:46:01
Autor: sooobi
Lódź - dzien 1
ra9om1ak pisze:
[...]

Moze i mieli ale o sporcie pojecia nie maja

Data: 2009-09-13 19:16:09
Autor: s
Lódź - dzien 1

Ps: Mam zdjecie z Calderonem:)

Ciekawe czy Calderon wysyla do swoich znajomych SMS'y "Mam zdjecie z
Sooobim" ;-)

O!
Tez dostales Esesmana?
Myslalem, zem wyrozniony ;-(

Pozdr

Data: 2009-09-13 10:17:01
Autor: L'e-szczur
Lódź - dzien 1
On 13 Wrz, 19:16, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

> Ciekawe czy Calderon wysyla do swoich znajomych SMS'y "Mam zdjecie z
> Sooobim" ;-)

O!
Tez dostales Esesmana?
Myslalem, zem wyrozniony ;-(

No to Cie zmartwie. Dostalem na obydwie komorki - tak sie chlopak
cieszył ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-09-13 23:41:06
Autor: wiLQ
Lódź - dzien 1
[...]

I wciaz mozesz go kupic za jedyne 2,1M$! ;-)

[...]

Mozna to bylo ujac krocej: gdzie do cholery jest rotacja? ;-)

[...]

True, true i tu trzeba zadac pytanie, jak to mozliwe? Z tego co mi wiadomo trener nie jest zgarniety z ulicy i nie robi tego
hobbistycznie to dlaczego playbook wyglada jakby byl zerzniety na
kolanie w czasie timeoutu? Zawodnicy go nie sluchaja czy jak?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-09-13 23:18:32
Autor: L'e-szczur
Lódź - dzien 1
On 13 Wrz, 23:41, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]
> gotowy. Ja w kazdym razie dalej zamierzam go bacznie obserwowac.

I wciaz mozesz go kupic za jedyne 2,1M$! ;-)

Nie moge. Nie ma kontraktu w NBA wiec nie bierzemy go pod uwage w
drafcie.

Mozna to bylo ujac krocej: gdzie do cholery jest rotacja? ;-)

Mozna bylo, ale poczulem przyplyw pisarskiej weny. :-)

> [...]
> rzutow za 3.

True, true i tu trzeba zadac pytanie, jak to mozliwe?

Proste. Filozofia gry polega na wykorzystaniu przewag indywidualnych.
Gortata w obronie, Lampego w ataku, Logana w szybkosci, Ignerskiego w
sypaniu trojek. Z drugiej strony zauwaz, ze byc moze stagnujaca
ofensywa jest pochodna sposobu gry wysokich. Gdy Gortat czy Lampe
parkuje na bloku, to nie postawi juz zaslony Ignerskiemu, zeby pobiegl
za plecami i wyszedl na czysta trojke. Trudno jest grac "motion
offense" gdy masz zakorkowany srodek.

Z tego co mi wiadomo trener nie jest zgarniety z ulicy i nie robi tego
hobbistycznie to dlaczego playbook wyglada jakby byl zerzniety na
kolanie w czasie timeoutu? Zawodnicy go nie sluchaja czy jak?

Szczerze mowiac nie mam zielonego pojecia. ***

Pozdro

L'e-szczur

***I know, I know - what are the odds ;-)

Data: 2009-09-14 08:30:41
Autor: s
Lódź - dzien 1
[...]

Ja widzialem jeno fragment meczu, ale akurat ten jeden element walnal po oczach.
Serbowie grali zaslonami bardzo dobrze, u nas rozgrywajek klepie, klepie, Gortat masuje sie pod koszem i czeka na pilke, zamiast wyjsc dwa kroki, zrobic zaslone i ulzyc meczennikowi. Gdy juz takie zaslony byly, kilka fajnych akcji poszlo.

Pozdr

Data: 2009-09-13 23:38:25
Autor: L'e-szczur
Lódź - dzien 1
On 14 Wrz, 08:30, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

> [...]

klepie, Gortat masuje sie pod koszem i czeka na pilke, zamiast wyjsc dwa
kroki, zrobic zaslone i ulzyc meczennikowi. Gdy juz takie zaslony byly,

Nie, nie - Gortat stawia wysokie zaslony. Lampe to samo. I dobrze, ze
mi przypomniales bo mnie wkurwia maksymalnie. Gortat wychodzi na
obwod, staje tak, ze i czolgiem przez niego nie przejedziesz, a ten
pieprzony debil Szubarga, albo Logan idzie nie w kierunku zaslony,
zeby zgubic swojego obronce, ale w druga strone. I Gortat zostaje na
trojce za przeproszeniem z palcem w dupie.
Ani uwolnienia, ani pick and rolla, pilke klepie PG, czas sie konczy a
akcji jak nie bylo tak nie ma.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-09-13 00:51:57
Autor: sooobi
Lódź - dzien 1
Dodam jeszcze ze Gortat dobre 30minut stal i rozdawal autografy, Lampe nawet sie nie pojawil ale po takim meczu tez chyba bym sie nie palil do rozdawania autografow:)

I jeszcze ciekawostka na konferencji prasowej byl jakis Serbski koszykarz( z tlumaczem) i Trener ze strony Polskiej Koszarek i Trener. O dziwo Koszarek i Serbski gracz mowili w ojczystym jezyku i ich wypowiedzi byly tlumaczone na angielski, natomiast trenerzy mowili po angielsku. To troche wstyd ze starsi potrafia a mlodzi nie...

Data: 2009-09-20 17:02:10
Autor: Szczepan Radzki
Lódź - dzien 1
sooobi pisze:
Dodam jeszcze ze Gortat dobre 30minut stal i rozdawal autografy, Lampe nawet sie nie pojawil ale po takim meczu tez chyba bym sie nie palil do rozdawania autografow:)

Przepraszam, że to powiem obrażając ten wielki talent, ale jest on po prostu jednym wielkim bucem.

[...]

Co było niezgodne z wytycznymi FIBA. Cała konferencja prasowa ma być prowadzona w języku angielskim.

Szczepan Radzki

Data: 2009-09-13 00:52:37
Autor: Pawel Grzeda
Lódź - dzien 1
sooobi pisze:

7lokate. Pozostaje nam mecz ze Slowacja( bardzo bardzo bardzo mocna ekipa, moj cichy faworyt) i z Hiszpania (nawet w takiej formie nie wiem czy sa w naszym zasiegu)

Litwa - Slowacja

Slowenia...

Nie lubie pisac po przegranych meczach;)

pozdr
PG

Data: 2009-09-13 01:00:00
Autor: sooobi
Lódź - dzien 1
Pawel Grzeda pisze:
sooobi pisze:

[...]

Tak oczywiscie masz racje, Slowenia.

Data: 2009-09-13 22:20:33
Autor: Kurian
Lódź - dzien 1
Witam !

ps: Jest ktos chetny z Warszawy jechac w Poniedzialek do Lodzi kolo 15 tylko na mecz Polakow?

a z Katowic i okolic ? bo ja jade ... jak by co tel 602881339

i troszke fotek http://picasaweb.google.pl/kuriansllk  (ale nei maiłem jeszcze czasu rzebrac i posortowac dokladniej)

pozdrawiam
Kurian

Data: 2009-09-13 13:26:06
Autor: L'e-szczur
Lódź - dzien 1
On 13 Wrz, 22:20, Kurian <kur...@promarcos.com.pl> wrote:
i troszke fotekhttp://picasaweb.google.pl/kuriansllk (ale nei maiłem
jeszcze czasu rzebrac i posortowac dokladniej)

Nie ma to jak courtside ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-09-13 23:34:05
Autor: wiLQ
Lódź - dzien 1
[...]

Hmm, widziales dwa mecze, ale nagrody rozdajesz za cale mistrzostwa? ;-)

Hiszpanie nie maja rozgrywajacego [...]

Ps: Mam zdjecie z Calderonem:)

No skoro zajmuja sie pozowaniem do zdjec ;-)

Litwa - Slowacja

Kibicow z Litwicy cala masa. Zoorganizowani swietnie ogromna flaga

Czy tylko mnie zastanawia jak ogladaja mecz Ci co sa pod flaga? ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-09-13 17:13:36
Autor: sooobi
Lódź - dzien 1
On 13 Wrz, 23:34, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

Hmm, widziales dwa mecze, ale nagrody rozdajesz za cale mistrzostwa? ;-)

Z 2 bozostalych widzialem boxscore.

> Litwa - Slowacja

> Kibicow z Litwicy cala masa. Zoorganizowani swietnie ogromna flaga

Czy tylko mnie zastanawia jak ogladaja mecz Ci co sa pod flaga? ;-)

Pewnie lepiej niz jakby striptizer zaprosil Cie pod flage:)

Data: 2009-09-13 23:19:11
Autor: L'e-szczur
Lódź - dzien 1
On 14 Wrz, 02:13, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> Czy tylko mnie zastanawia jak ogladaja mecz Ci co sa pod flaga? ;-)

Pewnie lepiej niz jakby striptizer zaprosil Cie pod flage:)

Powiem Ci, ze w zyciu bym nie wpadl na _takie_ skojarzenie ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-09-13 23:47:48
Autor: sooobi
Lódź - dzien 1
On 14 Wrz, 08:19, "L'e-szczur" <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> Pewnie lepiej niz jakby striptizer zaprosil Cie pod flage:)

Powiem Ci, ze w zyciu bym nie wpadl na _takie_ skojarzenie ;-)

No widzisz moje kolezanki maja panienskie jedna po drugiej, czesto sie
slyszy to i owo:)

Data: 2009-09-20 17:00:56
Autor: Szczepan Radzki
Lódź - dzien 1
sooobi pisze:

Nie czytałem kolejnych wpisów, więc mogę się powtórzyć w pewnych opiniach.

[...]

Cała drużyna Hiszpanii grała długo na śpiocha, zaczęli budzić się przeciwko Polsce.

[...]

Może i nie będzie, ale Bogdan Tanjević ciągle powtarza że Hedo ma problem z kolanem. Koledzy dziennikarze z Turcji mówią, że on jakby przechodzi obok tego EuroBasketu.

  W Turcji
rewelacyjnie gra Asik, nie wiem skad ten koles sie wzial, ale dla mnie to najlepszy center tych mistrzostw (widzialem 2 mecze - Polska, Hiszpania)

No jak to nie wiesz? Przecież ten facet był wybrany przez Blazers w drafcie. Podobno przynajmniej, nie sprawdzałem. Problem jest z nim jednak taki, że nie do końca ma głowę do grania.

Hiszpanie nie maja rozgrywajacego i o ile 1przegrana myslalem ze byla wypadkiem przy pracy to teraz jestem pewny ze Hiszpanie nie sa w ogole lepsi od innych ekip na tym turnieju.

No i ta pewność po czasie podupadła, co?

Ps: Mam zdjecie z Calderonem:)

czek ałt maj fejsbuk ;>

[...]

Żałuj, że nie byłeś w Ludowej. Tam wrażenia dużo lepsze.

Serbiowie maja swietne duo rozgrywajacych mlodych graczy, widzialem jak rozbroili Hiszpanow a dzis to samo robili z Polakami. Zasluzyli na wygrana.

Powiem dwa słowa - Milos Teodosić.

[...]

Bzdura, patrz wyżej :)

ps: Jest ktos chetny z Warszawy jechac w Poniedzialek do Lodzi kolo 15 tylko na mecz Polakow?

A dlaczego Ty nie mówiłeś, że jesteś w Łodzi?

Szczepan Radzki

Lódź - dzien 1