[trasa] Łódź -> Otwock: czy omijać Sło mczyn?

Data: 2009-04-18 21:35:24
Autor: RUN
[trasa] Łódź -> Otwock: czy omijać Sło mczyn?
Teraz chcę pojechać przez Białą Rawską i Grójec. Obawiać się Słomczyna? Czy może przejazd jest płynny, już nie tak powolny jak kiedyś?

Obawiać się jeszcze jakiś niespodzianek? Ważne, żeby w Otwocku być na 9.

w niedziele przejazd przez wawe jest ok - chociaz ja jezdze z Lublina na Posnan przez warszawe wiec twojej trasy nie sprawdzalem
a slomczyna w niedzielny poranek bym nie odwiedzal

MAciej

[trasa] Łódź -> Otwock: czy omijać Sło mczyn?