?ód? -> Rybnik

Data: 2011-02-23 07:59:37
Autor: Karol Y
?ód? -> Rybnik
Witam, jutro mam trasę od rana w te i z powrotem. Nie wiem jaka jest sytuacja w tej chwili w tych okolicach. Jakbyście sugerowali coś zmienić to chętnie posłucham.

Łódź -> DK1 do D86 do Katowic -> dalej przez A4, A1 -> Rybink

Prosta jak drut, ale może gdzieś jakieś większe roboty są o których nie wiem.

--
Mateusz Bogusz

Data: 2011-02-23 08:12:24
Autor: MadMan
?ód? -> Rybnik
Dnia Wed, 23 Feb 2011 07:59:37 +0100, Karol Y napisał(a):

Łódź -> DK1 do D86 do Katowic -> dalej przez A4, A1 -> Rybink

Prosta jak drut, ale może gdzieś jakieś większe roboty są o których nie wiem.

W miarę OK, 2 sprawy - jak zjedziesz na węźle Rowień to do Rybnika są
straszne dziury, jak na węźle Bełk - jest dużo lepiej (chociaż i tak są
dziury). --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2011-02-23 10:05:51
Autor: juhass
?ód? -> Rybnik
W dniu 2011-02-23 07:59, Karol Y pisze:
(...)
Łódź -> DK1 do D86 do Katowic -> dalej przez A4, A1 -> Rybink

Prosta jak drut, ale może gdzieś jakieś większe roboty są o których nie
wiem.

Jeśli jedziesz poza godzinami szczytu, a w zasadzie jeśli w okolicach Gliwic będziesz poza tymi godzinami- rozważ przejazd A4-ką o jeden zjazd dalej i jazdę na Rybnik drogą 78. Jest krócej i często szybciej, poza tym od razu wjeżdżasz do Rybnika w miarę dobrą drogą, a nie po dziurach i w korku- jak ma to miejsce po zjeździe z A1-ki.

--
Pozdrawiam:
juhass

Data: 2011-02-23 12:58:55
Autor: huri_khan
?ód? -> Rybnik
Dnia Wed, 23 Feb 2011 10:05:51 +0100, juhass napisał(a):

[...]

Dokładnie, możesz próbowac DK78 w zależności gdzie do tego Rybnika. --
[Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
[SY]  [Cruze 1,8 LT]

Data: 2011-02-23 13:22:52
Autor: Pan Piskorz
?ód? -> Rybnik
W dniu 2011-02-23 07:59, Karol Y pisze:
do Katowic -> dalej przez A4, A1 -> Rybink

IMHO prościej jest jechać z Katowic w kierunku Skoczowa,
za Łaziskami skręcić na Orzesze i dalej Rybnik.

Mam SR na tablicach  :-)
P.

Data: 2011-02-23 22:15:08
Autor: Karol Y
?ód? -> Rybnik
Dzięki Panowie, spróbuje tego drugiego zjazdu przez DK78 skoro lepsza, a i Gliwicką prosto do centrum wpadnę :-)

--
Mateusz Bogusz

Data: 2011-02-24 10:09:24
Autor: MadMan
?ód? -> Rybnik
Dnia Wed, 23 Feb 2011 22:15:08 +0100, Karol Y napisał(a):

Dzięki Panowie, spróbuje tego drugiego zjazdu przez DK78 skoro lepsza, a i Gliwicką prosto do centrum wpadnę :-)

Niezły pomysł, ale w godzinach szczytu po pierwsze mogą być korki, po
drugie dużo Lek. Ale ogólnie czasowo i kilometrowo wypadnie korzystniej
niż autostradą. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

?ód? -> Rybnik