|Łódź| jednodniowy wypad

Data: 2009-06-19 05:18:27
Autor: Szprota aka Stefandora
|Łódź| jednodniowy wypad
Witam,

jutro chciałabym zaliczyć jakąś pętelkę w okolicach Łodzi - coś do
100km. Czy ktoś może podpowiedzieć jakieś ciekawe trasy? Głównie
interesuje mnie teren. Po robocie podskoczę po mapę, więc będę jeszcze
sama kombinowała, ale będę zobowiązana za Wasze pomysły i podpowiedzi.

--
Pzdr,
Dorota.

Data: 2009-06-19 14:39:38
Autor: Szymon

******

Jeśli teren to polecam Park krajobrazowy wzniesień łódzkich. Możesz np. objechać trasę MTB Maratonu. Trochę informacji znajdziesz na www.cyklomaniak.pl

--
Pozdrawiam,
Szymon

Data: 2009-06-19 14:45:02
Autor: Szymon
Użytkownik "Szymon" <sch30WYTNIJ@op.pl> napisał w wiadomości news:h1g1j5$6no$1mx1.internetia.pl...
[...]

Link do informacji o maratonie (również mapka): http://www.cyklomaniak.pl/index.php?akcja=fullnews&nid=296&name=Maraton%20MTB%20%A3%F3d%BC%202009

i do strony pkwl:
http://www.pkwl.pl/tresc/19/1/

Miłego wypadu :-)

--
Pozdrawiam,
Szymon

Data: 2009-06-19 05:59:59
Autor: Szprota aka Stefandora
|Łódź| jednodniowy wypad
On Jun 19, 2:45 pm, "Szymon" <sch30WYT...@op.pl> wrote:

Miłego wypadu :-)

Bardzo dziękuję :)

--
Pzdr,
Dorota.

Data: 2009-06-19 17:05:02
Autor: Niewe
Szprota aka Stefandora pisze:
[...]

No to ja ci zaproponuję to co sam planuje od pewnego czasu.
Wypad pociągiem do Łodzi, potem przez Park Krajobrazowy Wzniesień Łódzkich na północny wschód, następnie przez puszczę Bolimowską, a potem trochę szutrami przez wiochy i wróciłaś do Wawy :-)
Wyjdzie trochę więcej niż stówka, ale zaliczasz dwie fajne miejscówki i oszczędzasz na bilecie powrotnym.
Pozdrawiam

Data: 2009-06-19 21:53:18
Autor: Szprota aka Stefandora
Niewe wrote:

[...]

Ehm, to może innym razem, gdy wybiorę się sama ;)

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-06-19 17:41:30
Autor: Solar
> [...]

interesuje mnie teren. Po robocie podskoczę po mapę, więc będę jeszcze
sama kombinowała, ale będę zobowiązana za Wasze pomysły i podpowiedzi.

No proszę. :)
Trasa maratonu jest niezłym rozwiązaniem. Tyle, że ciekawsza IHMO jest trasa zeszłoroczna. Jeśli posługujesz się GPS i nie znajdziesz, powinienem mieć gdzieś tracka.
Ewentualnie czarny szlak rowerowy dookoła Łodzi. Ma coś koło 95 km.

"W ogóle teologia jest nauką niedorzeczną, a jej dogmaty są albo śmieszne, albo podejrzane."
                                       Giordano Bruno

Data: 2009-06-19 21:52:35
Autor: Szprota aka Stefandora
Solar wrote:

[...]

Dzięki, nie korzystam z GPS, ale poszukam informacji o tym czarnym.

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-06-19 21:33:27
Autor: Solar
> [...]

interesuje mnie teren. Po robocie podskoczę po mapę, więc będę jeszcze
sama kombinowała, ale będę zobowiązana za Wasze pomysły i podpowiedzi.

Wyszło na to, że my jutro jedziemy. Tylko to fule na oponach 2,3, pewnie w okolicach 50-60 km do Malinki w Zgierzu na piwo i nazad. Będziemy startować 10.30-11 z parkingu na Wycieczkowej, pod lasem.

"Kto chce w prawidłowy sposób rozumować, powinien odzwyczaić się od przyjmowana czegokolwiek na wiarę. Przyzwyczajenie do wiary jest największą przeszkodą nauki."
                                       Giordano Bruno

Data: 2009-06-19 21:55:54
Autor: Szprota aka Stefandora
Szprota aka Stefandora wrote:
[...]

Dupa blada. W części z mapami i przewodnikami półki uginają się pod pozycjami dla zagranicznych "destynacji", ale już podstawowej mapy woj. łódzkiego nie uświadczysz - w ogóle zauważyłam, że wybór dla Polski jest bardzo ubogi i sztampowy... szkoda.

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-06-19 22:05:00
Autor: Kuba Stasiak
|Łódź| jednodniowy wypad
Od tak na siłę da się pobłąkać w okolicach Łagiewnik (wzniesienia łódzkie, tereny kalonki itp.). jeśli coś bardziej zorganizowanego to faktycznie trasa maratonu będzie dobra:

http://www.gpsies.com/map.do?fileId=qecfdvbnigjxjffv

kilka moich:

http://www.gpsies.com/mapUser.do?username=inimicus

Data: 2009-06-19 23:37:37
Autor: Niewe
> [...]
Dupa blada. W części z mapami i przewodnikami półki uginają się pod pozycjami dla zagranicznych "destynacji", ale już podstawowej mapy woj. łódzkiego nie uświadczysz - w ogóle zauważyłam, że wybór dla Polski jest bardzo ubogi i sztampowy... szkoda.

Uderz do sklepu podróżnika. To chyba jedyne miejsce w Wawie, w którym można znaleźć naprawdę ciekawe i unikatowe wydawnictwa mapowe.

Data: 2009-06-19 23:57:21
Autor: Szprota aka Stefandora
Niewe wrote:
[...]

Szukałam mapy regionu Ponidzie i również nie mają tego tam. Tylko kajakowe. A taką zwykłą mapę 1:75000 wydał Campus. Trzeba będzie zamówić przez internet...

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-06-20 00:25:54
Autor: dr krecik
On 19 Cze, 23:57, Szprota aka Stefandora <stefand...@onet.eu> wrote:
Niewe wrote:

> [...]

Szukałam mapy regionu Ponidzie i również nie mają tego tam. Tylko
kajakowe. A taką zwykłą mapę 1:75000 wydał Campus. Trzeba będzie zamówić

Dzisiaj to już pewnie rada zbyt późno, ale jak szukasz map
papierowych, zajrzyj na www.mapa.waw.pl /księgarnia jest na
Ostrobramskiej/ i można u nich znaleźć wiele ciekawostek.

Data: 2009-06-20 23:32:14
Autor: Szprota aka Stefandora
dr krecik wrote:

Dzisiaj to już pewnie rada zbyt późno, ale jak szukasz map
papierowych, zajrzyj na www.mapa.waw.pl /księgarnia jest na
Ostrobramskiej/ i można u nich znaleźć wiele ciekawostek.

Dzięki, przyda się.

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-06-22 11:46:54
Autor: Paweł Pontek
Szprota aka Stefandora napisał(a):

[...]

Przeciez sa setki (1:100.000) WZKartu - pokrycie calej Polski, bez
problemu do kupienia w wielu ksiegarniach w W-wie (najtaniej chyba
w Centrum Kartografii; takze na Przyczolku Grochowskim, w sklepie
firmowym WZKartu obok Centralnego, w Podrozniku, itp.).

Bardzo dobre mapy do turystyki rowerowej. W ramach kolejnych wycieczek,
mozna sobie skompletowac cala Polske (nie trzeba od razu kupowac
wszystkich arkuszy), a potem tylko ... patrzysz w piatek na prognozy
pogody, wybierasz teren, bierzesz mapy i ... jedziesz. Pomocniczo - jak
chcesz jeszcze lepiej poznac teren, szczegolnie dla miejsc o bogatej
i ciekawej "przeszlosci", mozesz sie posilkowac przedwojennymi mapami
WIG (najlepiej tez setkami).

Typowo turystycznych map bym nie polecal - ale Twoja wola :-)

Pozdrawiam,
PABLO
Zapraszam na strone WWW Klubu Karpackiego: http://www.klub-karpacki.org

Data: 2009-06-22 02:57:53
Autor: Szprota aka Stefandora
Paweł Pontek napisał(a):

[...]

Brzmi interesująco, muszę sprawdzić.

Typowo turystycznych map bym nie polecal - ale Twoja wola :-)

Zazwyczaj kupowałam te laminowane wydawnictwa ExpressMap i byłam z
nich zadowolona (odzwierciedlenie terenu jak i trwałość materiału). A
podczas ostatniego weekendu byłam w okolicach Kwidzynia i tam kupiłam
mapę powiatu 1:65 000, która się bardzo dobrze sprawdziła. Niestety,
jest papierowa i źle znosi moje szorstkie traktowanie ;) Będę musiała
ją podkleić taśmą, jeżeli ma mi jeszcze w przyszłości posłużyć.

--
Pzdr,
Dorota.