|Łódź| jednodniowy wypad

Data: 2009-06-19 17:05:02
Autor: Niewe
|Łódź| jednodniowy wypad
Szprota aka Stefandora pisze:
Witam,

jutro chciałabym zaliczyć jakąś pętelkę w okolicach Łodzi - coś do
100km. Czy ktoś może podpowiedzieć jakieś ciekawe trasy? Głównie
interesuje mnie teren. Po robocie podskoczę po mapę, więc będę jeszcze
sama kombinowała, ale będę zobowiązana za Wasze pomysły i podpowiedzi.

No to ja ci zaproponuję to co sam planuje od pewnego czasu.
Wypad pociągiem do Łodzi, potem przez Park Krajobrazowy Wzniesień Łódzkich na północny wschód, następnie przez puszczę Bolimowską, a potem trochę szutrami przez wiochy i wróciłaś do Wawy :-)
Wyjdzie trochę więcej niż stówka, ale zaliczasz dwie fajne miejscówki i oszczędzasz na bilecie powrotnym.
Pozdrawiam

Data: 2009-06-19 21:53:18
Autor: Szprota aka Stefandora
Niewe wrote:

[...]

Ehm, to może innym razem, gdy wybiorę się sama ;)

--
Dorota,
Szprota.