Lodzik się tu pieni zgodnie z przekazem dnia, a PiS nowelizuje ustawę o SN

Data: 2019-04-25 12:32:09
Autor: Bruno Brunowski
Lodzik się tu pieni zgodnie z przekazem dnia, a PiS nowelizuje ustawę o SN
W międzyczasie zdążył już ją autopoprawkować.
Która to już nowelizacja? 8? 9?
Czy pisiory naprawdę nie potrafią zrobić czegoś porządnie?
Ile jeszcze nowelizacji ustawy o SN przed nami?

--
Bruno

Data: 2019-04-25 13:08:36
Autor: Bytomir Dipikryloamina
użytkownik Bruno Brunowski napisał:
W międzyczasie zdążył już ją autopoprawkować.
Która to już nowelizacja? 8? 9?
Czy pisiory naprawdę nie potrafią zrobić czegoś porządnie?
Ile jeszcze nowelizacji ustawy o SN przed nami?

Sytuacja jest dynamiczna, nietypowe sytuacje wymagają nietypowych rozwiązań.

Paczaj na nauczycieli i pisoskie szybkie uchwalanie prawa, bez tego
tempa pisiorstwo by było ganione.

Podobno Gieremek i Kaczka byli najsprytniejsi w PL jak do tej pory.
https://youtu.be/RXIZsCpwQFo

Data: 2019-04-25 13:14:57
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 25 kwietnia 2019 22:08:37 UTC+2 użytkownik Bytomir Dipikryloamina napisał:
> [...]
> Sytuacja jest dynamiczna, nietypowe sytuacje wymagają nietypowych rozwiązań.

Paczaj na nauczycieli i pisoskie szybkie uchwalanie prawa, bez tego

Pisiorstwo jest ganione właśnie głownie za to tempo. Przegłosowują bezmyślnie różne potworki, a później co i rusz trzeba je nowelizować albo uchylać.

--
Bruno

Data: 2019-04-27 01:34:06
Autor: Bytomir Dipikryloamina
[...]

Jeszcze się taki nie urodził coby Brunowi dogodził, a to szkoda. cyt.
Społeczeństwa, które mają tylko jeden plan giną, przetrwać mogą tylko społeczeństwa, które mają dwa plany. Źródło: ,,Nauka polska".....

Miał być paraliż, pogrążenie pisiorstwa, brak egzaminów i ogólny armagedon
ale znów Kaczka wyjebał Schetinio, a to pech.

Nietypowe sytuacje wymagają nietypowych rozwiązań.

Data: 2019-04-25 19:24:46
Autor: Zenek Kapelinder
Lodzik się tu pieni zgodnie z przekazem dnia, a PiS nowelizuje ustawę o SN
Tyle ile beda chcieli moga zrobic poprawek i na kant dupy mozesz im skoczyc.. Pis nie przegral w sprawie pani Gersdorf, co za piekne polskie nazwisko. Do kwietnia bedzie pobierala pensje a potem odejdzie i pis wstawi na to stanowisko kogo bedzie chcial. Nie wygrala rowniez pani prezes bo nic juz nie moze zrobic z wyjatkiem przychodzenia do pracy.

Data: 2019-04-26 08:56:53
Autor: dantes
Dnia Thu, 25 Apr 2019 19:24:46 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder napisał(a):

Tyle ile beda chcieli moga zrobic poprawek i na kant dupy mozesz im skoczyc. Pis nie przegral w sprawie pani Gersdorf, co za piekne polskie nazwisko.

Aż tak złośliwym.. być nie można...
Wszak za "wykłady" w "hajmacie", zgodnie z zapewnieniami, myśmy nie
płacili.

Do kwietnia bedzie pobierala pensje a potem odejdzie i pis wstawi na to stanowisko kogo bedzie chcial.
..

Nie wygrala rowniez pani prezes bo nic juz nie moze zrobic z wyjatkiem przychodzenia do pracy.

Mogłaby jeszcze wywinąć "numer na Greka", którzy dostawali "premię" za:
- punktualne przychodzenie do pracy
oraz
- mycie rąk w pracy.

A działo się to mniej więcej w okresie,
gdy polski emeryt zarabiający 300 Euro "zrzucał" się, po pomyśle "klubu" niejakiego Donaldinho, na emeryturę Greka w wielkości 1500 Euro.

Tak, że "możliwości jest wiele"...
wszak już niedługo będzie jedną z "dziewczyn do wzięcia".

Data: 2019-04-26 23:45:25
Autor: Pisiorowy Escobar
dantes <dantes@qmail.com> napisał(-a):

A działo się to mniej więcej w okresie,
gdy polski emeryt zarabiający 300 Euro "zrzucał" się, po pomyśle "klubu" niejakiego Donaldinho, na emeryturę Greka w wielkości 1500 Euro.

nie pultaj się ciotka
ważne że pinokio teraz sprzeda twoje akcje
a kasa zasili budżet i trafi do potrzebujących :DDDD

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-04-27 09:11:47
Autor: dantes
Dnia Fri, 26 Apr 2019 23:45:25 +0200, Pisiorowy Escobar napisał(a):

nie pultaj się ciotka
ważne że pinokio teraz sprzeda twoje akcje
a kasa zasili budżet i trafi do potrzebujących :DDDD

Nadal mówisz do lustra.

Data: 2019-04-28 00:52:41
Autor: Pisiorowy Escobar
> [...]

> nie pultaj się ciotka
> ważne że pinokio teraz sprzeda twoje akcje
> a kasa zasili budżet i trafi do potrzebujących :DDDD

ciotka, stosując wyparcie nie utrzymasz przy sobie akcyjek, pinokio i tak
sprzeda :DDD

Data: 2019-04-28 15:00:05
Autor: dantes
Dnia Sun, 28 Apr 2019 00:52:41 +0200, Pisiorowy Escobar napisał(a):

[...]

Akcje... twoje.
Rozbij w końcu to lustro.

Data: 2019-04-29 14:27:11
Autor: Pisiorowy Escobar
> [...]
dantes <dantes@qmail.com> napisał(-a):

> ciotka, stosując wyparcie nie utrzymasz przy sobie akcyjek, pinokio i tak

Akcje... twoje.
Rozbij w końcu to lustro.

no to, ty przecież gołodupcow opłacany rubelkami :DDD

Data: 2019-04-30 17:21:26
Autor: dantes
Dnia Mon, 29 Apr 2019 14:27:11 +0200, Pisiorowy Escobar napisał(a):

[...]

Mówisz, ze dostajesz "jakieś akcje" za "gołą dupę" jak twoi "funfle".
A ci robi Pinokio?

Pinokio chce cię sprzedać?
A gdzie?
Do innego burdelu?

Data: 2019-04-30 23:45:20
Autor: Pisiorowy Escobar
Lodzik się tu pieni zgodnie z przekazem dnia, a PiS nowelizuje ustawę o SN

Mówisz, ze dostajesz "jakieś akcje" za "gołą dupę" jak twoi "funfle".
> [...]

pinokio to ciebie traktuje jako pracownicę burdelu :DDD

Data: 2019-05-01 06:08:06
Autor: dantes
Dnia Tue, 30 Apr 2019 23:45:20 +0200, Pisiorowy Escobar napisał(a):

[...]

Napisz coś o akcjach...
Lewandowskim..
Nauczycielach...
Geniuszu.

Możesz również dalej pisać o twoim Pinokio
tj. o tym co ci robił... .

Nas wszystkich bardzo to interesuje.

Data: 2019-04-26 11:51:53
Autor: Lord Donald
[...]

No ale oni zawsze mają 27:1. Tylko to że, 27 gebelsów jest przeciwko jednemu Polakowi w naszej sprawie, to dla POsrańców zawsze gebelsi stanowią większość. Idąc dalej tokiem rozumowania srajdaka i POsrańców, to naziści także mieli rację eksterminując Polaków w komorach gazowych, bo przecież wspierali ich Francuzi, Austriacy i Włosi, oraz Ukraińska UPA z SS Galizien, więc Polacy w kwestii prawa do suwerenności i do życia byli mniejszością w Europie. Dla srajdaczka i POsrańców w kwestii II wojny światowej to polscy terroryści utrudniali Hitlerowi dążenie do wspólnej Europy, ponieważ należeli do mniejszości. W sumie z tym walczył dziadek Tuska, teraz wnuczek kontynuuje tą walkę. Dla nich nie liczy się Polska racja, tylko racja Niemców wspartych francuzami i włochami, autorytetem w naszych sprawach jest zdanie frau Angeli i jej piesków, Tuska i Timermansa, itp....

Data: 2019-04-26 23:46:05
Autor: Pisiorowy Escobar
Lord Donald <ldont@dojcze.de> napisał(-a):

> [...]
> No ale oni zawsze mają 27:1. Tylko to że, 27 gebelsów jest przeciwko jednemu Polakowi w naszej sprawie, to dla POsrańców zawsze gebelsi

to szydło jest polakiem a nie polką ?
a może polacą ? :DDD

Data: 2019-04-26 23:44:43
Autor: Pisiorowy Escobar
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Tyle ile beda chcieli moga zrobic poprawek i na kant dupy mozesz im skoczyc. Pis nie przegral w sprawie pani Gersdorf, co za piekne polskie nazwisko.

kto tam jest I prezesem sądu n. ?
a kto jest prezydentem łodzi ?
no właśnie kmiotku :DDDD

Data: 2019-04-27 01:36:13
Autor: Bytomir Dipikryloamina
użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
[...]

Jak to powiedział Marek Belek:
"Przepraszam bardzo, a co ma robić opozycja?"

Data: 2019-04-25 21:36:14
Autor: u2
[...]

wyluzuj:))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-04-25 21:39:46
Autor: Lord Donald
[...]

Widzisz srajdaku to, że wasza POsrana gersdorf jeszcze pierdzi w stołek to żaden wasz sukces. Otrąbiłeś sukces pół roku temu, a okazało się że wasze frycki dopiero obudzili się teraz że ich PiS wyruchał, kiedy bronili półrocznego stołku waszej śmiesznej Gersdorf, to cała ustawa przeszła, teraz sędziowie płaczą że komisja dyscyplinarna dobrała im się do dupy jak próbowali dalej kręcić wałki jak sędziowie na telefon. Widzisz srajdaczku, PiSiory mielą waszych POsrańców jak gówno w betoniarce, te wasze debilki są za tępi aby w odpowiednim czasie zorientować co się z nimi dzieje.

Data: 2019-04-25 13:04:05
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 25 kwietnia 2019 21:39:49 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:
> W międzyczasie zdążył już ją autopoprawkować.
> Która to już nowelizacja? 8? 9?
> Czy pisiory naprawdę nie potrafią zrobić czegoś porządnie?
> Ile jeszcze nowelizacji ustawy o SN przed nami?

[Ciach bełkocik]
Drogi debilku jak zwykle nie ogarnąłeś szybko zmieniającej się sytuacji. Pisiory autopoprawką właśnie wycięły z noweli wszystkie przepisy dotyczące wyboru I Prezesa SN. Adrian nie będzie miał nic do gadania w tej kwestii. --
Bruno

Data: 2019-04-25 22:06:22
Autor: u2
[...]

ojejku:)))))))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-04-25 23:19:39
Autor: Lord Donald
[...]

Widzisz srajdaku skoro jest po waszemu to czemu to wasza Gersdorf kwiczy jak zarzynane prosie.

W ocenie prezes Gersdorf, projekt nowelizacji ustawy o Sądzie Najwyższym jest kolejną odsłoną dążeń do ograniczenia niezależności sądownictwa i jego podporządkowywania władzy wykonawczej i ustawodawczej. Jej zdaniem niektóre przepisy projektu nowelizacji są ,,ewidentnie" niezgodne z konstytucją.

Coś ci nasrali w tym waszym TVN do łba, a ty podjarany odtrąbisz jakiś sukces. Nie łódź się srajdaczku wasz czas przeminął, już tu nie wrócicie, będziesz u fryca do usranej śmierci kichy nastawiał. Pogódź się z tym i wyłącz te POsrane TVN, bo ci miejsca w tej tępej czaszce zabraknie na to gówno, jakie ta twoja TVN dla ciebie jeszcze szykuje.

Data: 2019-04-25 14:23:24
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 25 kwietnia 2019 23:19:40 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:

> [...]
> Drogi debilku jak zwykle nie ogarnąłeś szybko zmieniającej się sytuacji. Pisiory autopoprawką właśnie wycięły z noweli wszystkie przepisy dotyczące wyboru I Prezesa SN. Adrian nie będzie miał nic do gadania w tej kwestii.

Jak na razie to ty się ciskasz i kwiczysz. Nic po za inwektywami ci nie zostało.

--
Bruno

Data: 2019-04-26 11:40:23
Autor: Lord Donald
[...]

Skoro wswzyscy kwiczą a wy POsrańcy macie rację. To po co srajdaczku drzesz ryja i sprzedajesz jakiś bełkot jaki nasrali ci do łba w TVN z kilkunastu kont? Pisz srajdaku z jednego konta, i tak wszyscy wiedzą że tylko jeden taki debil jak ty tutaj próbuje wciskać ten POsrany bełkot z TVN i GW. Zachowujesz się jak wasz tępy Rysiu, który w garstce debili z KOR widział miliony. Chyba wasza ruda manelka z KOD tyle wszy na cipie miała i mu się w oczach powieliło.

Data: 2019-04-26 02:59:06
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 26 kwietnia 2019 11:40:25 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:

> [Ciach bełkocik]
> Jak na razie to ty się ciskasz i kwiczysz. Nic po za inwektywami ci nie zostało.

[Ciach bełkocik]
Tak, tylko inwektyw y ci zostały

--
Bruno

Data: 2019-04-26 23:44:02
Autor: Pisiorowy Escobar
[...]

biedaku jakaś ty jesteś zwykła trollowa pierdoła węsząca wszędzie spiski
ale ważne żebyś UMYŁ DUPĘ, bo znowu zrobiono ciebie w wała
więc dzisiaj masz DZIEŃ WYPIĘCIA :DDD

Data: 2019-04-27 01:41:23
Autor: Bytomir Dipikryloamina
> [...]
> Skoro wswzyscy kwiczą a wy POsrańcy macie rację. To po co srajdaczku

Pajdziu to jedna osoba która  zwykle napierdziela na polityce, p.Bruno
to druga osoba, zwykle klepie na pl.pregierz. To dwie różne osoby..

Bruno to co najmniej 2-3 oczka wyżej niż pół-mózg Pajdziu. Bruno potrafi
odbić piłeczkę, Pajdziu to w zasadzie boot bez ciała szarego pod kopułą
którego to możliwosci kończą się na ctrl+v albo Rydzyk, Rydzyk PIS PIS PIS...

Proszę nie zrównywać Pajdzia z p.Bruno.

Data: 2019-04-26 10:31:33
Autor: dantes
Dnia Thu, 25 Apr 2019 12:32:09 -0700 (PDT), Bruno Brunowski napisał(a):

W międzyczasie zdążył już ją autopoprawkować.
Która to już nowelizacja? 8? 9?
Czy pisiory naprawdę nie potrafią zrobić czegoś porządnie?
Ile jeszcze nowelizacji ustawy o SN przed nami?

Bruniu...
Dawaj te wskaźniki, no i wyniki z reglin... [*]!

P.S.
A jak tam Krecik[**]... nie śni Ci się po nocach... Bruniu?

--
[*] Re: Likwidacja złotego to likwidacja polskiego państwa 2019-04-23 12:15:50
[**]Re: Likwidacja złotego to likwidacja polskiego państwa 2019-04-23 12:15:50

Data: 2019-04-26 23:46:28
Autor: Pisiorowy Escobar
> [...]

> Ile jeszcze nowelizacji ustawy o SN przed nami?

Bruniu...
Dawaj te wskaźniki, no i wyniki z reglin... [*]!

ciotka a jak twoje dowody? :DDD

Data: 2019-04-27 09:16:06
Autor: dantes
Dnia Fri, 26 Apr 2019 23:46:28 +0200, Pisiorowy Escobar napisał(a):

[...]

Dowody???

Broń w kolejnym poście swojego wafelka przez 90 min niczym twoja panienka z plakatu.

Data: 2019-04-28 00:53:29
Autor: Pisiorowy Escobar
> [...]

Dowody???

Broń w kolejnym poście swojego wafelka przez 90 min niczym twoja panienka z plakatu.

no to ciotka jednak pulta się bez dowodów ?
wyczyść sobie enter chyba że to parkinson, to wybaczam

Data: 2019-04-28 14:58:42
Autor: dantes
Dnia Sun, 28 Apr 2019 00:53:29 +0200, Pisiorowy Escobar napisał(a):

[...]

No i nadal bronisz swojego wafelka.

Lodzik się tu pieni zgodnie z przekazem dnia, a PiS nowelizuje ustawę o SN