Łodzki sierpowy

Data: 2018-10-22 07:27:52
Autor: Pajdak
Łodzki sierpowy
Piękny nokaucik! Zenuś na dechach leży i kwiczy! ;-)))

--
Pajdak

Data: 2018-10-22 09:45:15
Autor: Zenek Kapelinder
Łodzki sierpowy
Szkoda ze wygrana to Pyrrusowe zwyciestwo. Ustawa stworzona przez pelo wyklucza mozliwosc zostania pani Zdanowskiej prezydentem Lodzi. Pani Zdanowska zostala wybrana na prezydenta Lodzi ale nikt jej nie powola bo popelni przestepstwo.

Data: 2018-10-22 10:29:38
Autor: Bruno Brunowski
Łodzki sierpowy
Zenuś tu nie ma żadnych powołań. Po prostu zwycięzca obejmuje urząd i już. A jak dla PiS jeden wpier...l to mało, to tubylcy chętnie zrobią poprawkę.

--
Bruno

Data: 2018-10-22 11:20:36
Autor: Zenek Kapelinder
Łodzki sierpowy
Pozyjemy zobaczymy. Na masowe manifestacje w Lodzi nie licz.

Data: 2018-10-22 12:00:35
Autor: Bruno Brunowski
Łodzki sierpowy
A cholerę manifestacje, jak najlepszą manifestacją jest dobrze postawiony krzyżyk.

Tak jak wczoraj w Łodzi.

--
Bruno

Data: 2018-10-22 22:06:53
Autor: Pajdak
Łodzki sierpowy
pajac "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:f9220d8e-ac7d-40f3-abae-2e46dbf46437googlegroups.com...
Pozyjemy zobaczymy. Na masowe manifestacje w Lodzi nie licz.

Bedzisz stac tam gdzie będzie stało ZOMO? ;-)))

--
Pajdak

Data: 2018-10-23 01:01:27
Autor: Lord Donald
Łodzki sierpowy
Zenuś tu nie ma żadnych powołań. Po prostu zwycięzca obejmuje urząd i już. A jak dla PiS jeden wpier...l to mało, to tubylcy chętnie zrobią poprawkę.

No wystarczy że jeszcze dostarczy zaświadczenie o nie karalności. Problem w tym, że takiego nie ma, to nawet kierowcom autobusu nie może zostać. No chyba, że liczysz, że wasza mistrzyni w fałszowaniu dokumentów sama se takie wydrukuje i ktoś je uzna za autentyczne. Chyba srajdaczku twojej bidulce pozostanie do fryca za chlebem z tobą pojechać.

Data: 2018-10-23 00:05:50
Autor: Bruno Brunowski
Łodzki sierpowy
W dniu wtorek, 23 października 2018 01:01:28 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:
> [...]
> No wystarczy że jeszcze dostarczy zaświadczenie o nie karalności. Problem w tym, że takiego nie ma, to nawet kierowcom autobusu nie może zostać. No chyba, że liczysz, że wasza mistrzyni w fałszowaniu dokumentów sama se takie wydrukuje i ktoś je uzna za autentyczne. Chyba srajdaczku twojej bidulce pozostanie do fryca za chlebem z tobą pojechać.

Ustawa nic nie mówi o jakiś zaświadczeniach i przedstawianiu ich komukolwiek.
Mówi za to: "Art. 4. Formy zatrudnienia pracowników samorządowych 1. Pracownicy samorządowi są zatrudniani na podstawie:
1) wyboru:"

Jest wybór, jest zatrudnienie.

--
Bruno

Data: 2018-10-23 09:24:19
Autor: A. Filip
Łodzki sierpowy
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
> [...]

Mówi za to: "Art. 4. Formy zatrudnienia pracowników samorządowych 1. Pracownicy samorządowi są zatrudniani na podstawie:

A tak a pro po:  Czy Prezydent RP jest _pracownikiem_ rządowym? :-)

--
A. Filip

Data: 2018-10-23 11:11:49
Autor: Pisiorowy Escobar
Łodzki sierpowy
Lord Donald <ldont@dojcze.de> napisał(-a):

> [...]
> No wystarczy że jeszcze dostarczy zaświadczenie o nie karalności. Problem w tym, że takiego nie ma, to nawet kierowcom autobusu nie może zostać. No chyba, że liczysz, że wasza mistrzyni w fałszowaniu dokumentów sama se takie wydrukuje i ktoś je uzna za autentyczne. Chyba srajdaczku twojej bidulce pozostanie do fryca za chlebem z tobą pojechać.

syndrom sztokholmski masz hehehehe

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-10-22 22:06:09
Autor: Pajdak
Łodzki sierpowy
pajac "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:b2b39594-4eec-43a5-a0d6-8a3c04108a26googlegroups.com...
[...]

Tak? I co zrobicie? ;-)))

Zaryzykujecie zadymę?

--
Pajdak

Data: 2018-10-22 12:29:07
Autor: boukun
Łodzki sierpowy
Użytkownik "Pajdak"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
Piękny nokaucik! Zenuś na dechach leży i kwiczy! ;-)))

--
Pajdak

ehhh5 min. temu

Bo ludzie to głąby. Głosują tylko by nie zagłosować na Pis, to chore. A
przecież w w wyborach samorządowych głosuje sie na człowieka bez względu na
partię. Na partię do mozna do parlamentarnych a nie tutaj. Łódź tez porażka,
bo wojewoda juz czeka by Zdanowska wywalić za karalność

Data: 2018-10-22 03:44:04
Autor: japanizer
Łodzki sierpowy
On Monday, October 22, 2018 at 12:29:07 PM UTC+2, boukun wrote:
[...]

Kandydat PiS w Łodzi wsławił się w Polsce i na świecie tym, że robił kiedyś zbiórkę pieniędzy na pielgrzymkę do Częstochowy. Więcej o człowieku w zasadzie nie wiadomo.

Zdanowska wsławiła się tym, że zdobyła uznanie Łodzian jako dotychczasowy prezydent, oraz procesem, który większość ludzi widzi jako motywowany politycznie, z zarzutami postawionymi przez sterowaną przez PiS prokuraturę.

I już tylko listkiem figowym było to, gdy szefostwo PiS powiedziało publicznie, że miasta, gdzie nie rządzi PiS, nie dostaną rządowych pieniędzy.

I dlatego PiS w Łodzi dostał KO i leży na deskach.

Data: 2018-10-22 12:47:05
Autor: boukun
Łodzki sierpowy
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Prawo jest prawem, przestępcy nie mogą rządzić! I trochę szkoda, że w Gdańsku przestępca będzie dalej rządzić....

boukun

Data: 2018-10-22 04:00:35
Autor: Bruno Brunowski
Łodzki sierpowy
W dniu poniedziałek, 22 października 2018 12:47:06 UTC+2 użytkownik boukun napisał:
> [...]

Prawo jest prawem, przestępcy nie mogą rządzić! I trochę szkoda, że w Gdańsku przestępca będzie dalej rządzić....

To czemu w paru miejscach Polski nadal rządzą przestępcy, a wojewodowie głupio się tłumaczą, że oni nic o tym nie wiedzą?

Tak czy inaczej ostatecznie będzie rozstrzygał sąd administracyjny i najwyżej wybory będzie trzeba powtórzyć.

--
Bruno

Data: 2018-10-22 16:03:49
Autor: boukun
Łodzki sierpowy
Użytkownik "Bruno Brunowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
> [...]

Tak czy inaczej ostatecznie będzie rozstrzygał sąd administracyjny i najwyżej wybory będzie trzeba powtórzyć.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

3h temu

xyz
Przestępczymi nie moze rzadzic. Łodzianie to durny ludek

2h temu

Ktoś
No to jak to jest -- - straźak z wyrokiem sądowym nie moźe być dalej funkcjonariuszem -- policjant teź a ta baba z wyrokiem moźe być prezydentem??? To jest jakaś kpina z ludzi uczciwych!!!!

5 min. temu

Jugendamt
I tak startowała nielegalnie. Karana jest. Wojewoda ją zdejmie

8 min. temu

Łódzki
Przejdzie do historii jako zwycięski przestępca. Ale chluba. A fe...

9 min. temu

P.P
Taka jest Polska sami przestępcy i złodzieje.

Data: 2018-10-22 13:51:30
Autor: Lord Donald
Łodzki sierpowy
W dniu 22.10.2018 o 12:47, boukun pisze:
[...]

Będzie ale z tego co widać nie długo. Co do warszawy to trzaskowski w wałki jest równo umoczony jak bufetowa, to jak pójdą to razem za kratki, a więc długich kadencji raczej nie będzie. Dziwne te PO, zamiast palić głupa i się wybielić wybierając uczciwych ludzi to powsadzali samych swoich mafiozów, którzy prędzej czy później pójdą siedzieć. Widać, że jedyna taktyka POsrańców to wsadzić przestępców, wypromować niemieckimi mediami. Później drzeć ryja za granicą, że demokracja i prawo jest zagrożone, później licząc na zbrojną interwencję z zewnątrz. Raczej w wyborach w Polsce nie mają szans wrócić do koryta. Dobrze wiedzą, że Polacy drugi raz ich nie wybiorą do Parlamentu.

Data: 2018-10-22 22:04:57
Autor: Pajdak
Łodzki sierpowy
UB-ek "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:pqkdk1$165o$1gioia.aioe.org...
W dniu 22.10.2018 o 12:47, boukun pisze:

ekletyzmy - ciach! ;-)

. Dobrze wiedzą, że Polacy drugi raz ich nie wybiorą do Parlamentu.

A jak wybiorą to co zrobisz? ;-)))

--
Pajdak

Data: 2018-10-23 00:55:18
Autor: Lord Donald
Łodzki sierpowy
W dniu 22.10.2018 o 22:04, Pajdak pisze:
[...]

Widzisz srajdak. Chyba sam przyznasz, że ostatni wynik nie pozostawia złudzeń. Jedyne co liczyć na to że nie będą mieli większości do zmieniania konstytucji. Ale twoi POsrańcy nie mają szans wygrać, a zagrali już ostatnią kartą napuszczając obce państwa na nasz kraj, nic to im nie dało. Pamiętaj srajdak, samorządowe to pryszcz, raczej ludzie mają je w dupie, chociaż tu poszli aby pokazać swoje nastroje, a więc maż już najbardziej rzetelny sondaż co będzie za rok. Czas chyba na prawdę wam posrańcom zawalczyć o JOW-y, bo marnie to wam wygląda w tym układzie.

Data: 2018-10-22 16:40:35
Autor: Zenek Kapelinder
Łodzki sierpowy
Za rok moze byc jeszcze ciekawiej. Wybory samorzadowe wazne ale nie najwazniejsze. Czesc tasm przed nimi puscili. Te lepsze kawalki zostawili na za rok. Gdzies przebakiwali ze i nagrania wideo takie co po 23:00 mozna w tv puscic tez ktos ma. Jak w piosence " bedzie sie dzialo ".

Data: 2018-10-23 05:57:31
Autor: Bruno Brunowski
Łodzki sierpowy
W dniu wtorek, 23 października 2018 01:40:36 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
[...]

O ile będzie jakieś "za rok". Tu masz ciekawy precedens: https://pl.wikipedia.org/wiki/Zbigniew_Wojtera

Skazany na karę grzywny za kłusownictwo został odwołany z fotela wójta w 2013 roku. W 2014 wybrany ponownie na wójta gminy Daszyna.

--
Bruno

Data: 2018-10-23 09:04:26
Autor: Zenek Kapelinder
Łodzki sierpowy
To jednak jest procedura odwolywania wojtow, prezydentow itp. A pizdziaki wrzeszcza ze pis nie moze odwolac a raczej nie powolac pani Zdanowskiej. Tamtego wybrali za rok bo po roku zostal wykreslony z KRK. Pani Zdanowska jest ofiara polityki pelo. Podpuszczali ja zeby sie odwolywala. Jak by rok temu przyjela na klate wyrok to do niedzieli wyborczej kara by sie przedawnila i wygrala by w przedbiegach w Lodzi z kazdym. Nawet jak by ja odwolali to przez rok jej zastepca bylby p.o. prezydenta. Ale ze scislemu szefostwu pelo chodzi o maksymalny siwy dym to stalo sie to co sie stalo. Wygrala ale nie moze byc z przyczyn proceduralnych mianowana na prezydenta Lodzi. Jak sad uzna ze nie mogla byc mianowana przez brak zastepcy z jej urupowania po straci w Lodzi prezydenta i beda musialy byc nowe wybory. Potrwa to okolo roku, tak mowili w telewizjach roznych. I to jest rok dla lodzi jesli w pisie sa ludzie nie chcacy na dlugo stracic duzego miasta. Musza przez rok kupic lodzian chociaz tanio nie bedzie. Lodzianie nie sa najbiedniejszymi ludzmi w Polsce. Ale miasto jest w strasznym stanie. Sa ulice w srodmiesciu na ktorych nie trzeba stawiac ograniczenia do trzydziestu bo wszyscy na nich jada dwadziesci na godzine. Rozpiedalajace sie nie remontowane od wojny kamienice. Chodniki po ktorych kobieta w szpilkach nie ma zadnej szansy. Z inwestycji jakie sa niezbedne w Lodzi to zrobienie na Olechowie terminalu kontenerowego i zakonczenia Jedwabnego Szlaku. Pisowski rzad, pisowski prezydent albo komisarz i pisowski wojewoda moga to zrobic. PO nie zrobi bo jak by mialo zrobic to juz by zrobilo albo zaczelo robic. I tyle w temacie wyborow samorzadowych w Lodzi.

Data: 2018-10-23 15:44:36
Autor: Bruno Brunowski
Łodzki sierpowy
Zenek wydumał:"To jednak jest procedura odwolywania wojtow, prezydentow itp. A pizdziaki wrzeszcza ze pis nie moze odwolac a raczej nie powolac pani Zdanowskiej. Tamtego wybrali za rok bo po roku zostal wykreslony z KRK."

Czyli sąd sie wypowie, a potem ewentualnie wybory i wpier...l.

--
Bruno

Data: 2018-10-23 16:33:09
Autor: Zenek Kapelinder
Łodzki sierpowy
Najpierw sie wypowie rada miasta. Jak rada miasto uzna ze nie mozna powolac pani Zdanowskiej to na prezydenta wchodzi drugi co dostal najwiecej glosow.. I to by bylo optymalne rozwiazanie. Jak widzisz haczykow jest kilka. Jak by nie patrzec to dla lodzi szykuje sie swietlista przyszlosc.

Data: 2018-10-23 21:51:35
Autor: Bruno Brunowski
Łodzki sierpowy
A żeś wydumał! Rada miasta to może ewentualnie mandat wygasić, bodajże na wniosek wojewody. A wybory tak, czy siak do powtórzenia.

--
Bruno

Data: 2018-10-25 00:42:05
Autor: Bruno Brunowski
Łodzki sierpowy
W dniu środa, 24 października 2018 06:51:36 UTC+2 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
A żeś wydumał! Rada miasta to może ewentualnie mandat wygasić, bodajże na wniosek wojewody. A wybory tak, czy siak do powtórzenia.

Albo i nie do powtórzenia: "Czy wojewoda powinien pozbawić Hannę Zdanowską urzędu? Gość "Tak Jest" nie miała wątpliwości.  - Nie powinien - odpowiedziała prof. Ewa Łętowska. - Moim zdaniem pani Zdanowska jest absolutnie bezpieczna - oceniła. Bitwę przy urnach wygrała w cuglach. - Kodeks wyborczy dopuszcza kandydowanie osób nawet skazanych, byleby tylko nie na karę pozbawienia wolności. Natomiast ustawa o pracownikach samorządowych jest bardziej rygorystyczna: wyklucza pracę, jako pracownika samorządu, każdej osoby prawomocnie skazanej, równie na karę grzywny. I o to właśnie chodzi - tłumaczyła.
"Kodeks wyborczy dopuszcza kandydowanie tego rodzaju osób z tego rodzaju skazą w wyborach". - Więcej: one mogą być wybrane, mogą objąć urząd. Ale to jest nieprawda, co się mówi, że wobec tego grozi im teraz, w momencie przekształcenia ich statusu jako wybranego kandydata w pracownika, reżim wpadnięcia w ustawę o pracownikach samorządowych - wskazała Łętowska. Zaznaczyła, że Kodeks wyborczy "jest późniejszy niż ustawa o pracownikach samorządowych". - Kodeks wyborczy wyjął pewną kategorię osób kandydujących na urząd w wyborach powszechnych i dla nich stworzył specjalny reżim dotyczący możliwości kandydowania w wyborach - mówiła była rzecznik praw obywatelskich. - Jeżeli te osoby wybrały w świadomości istnienia skazania na karę grzywny, to jest wszystko w porządku. Ustawa o pracownikach samorządu zadziałałaby, ale w sytuacji, kiedy wybrany urzędnik samorządowy popełniłby przestępstwo i został skazany w czasie sprawowania urzędu - wyjaśniała Łętowska. Ja to się ma do sytuacji Zdanowskiej? - Gdyby wojewoda chciał wygasić mandat (po skazaniu w czasie sprawowania urzędu - red.), mógłby to zrobić. (...). Ale teraz już, jak (Zdanowska) ma ten mandat, to wojewoda tego zrobić nie może. Inna sprawa, że być może będzie próbował - przyznała Łętowska. - Wtedy pani Zdanowska ma odwołanie do sądu administracyjnego, a ja nie wątpię, że prawnicy, sędziowie w tamtym sądzie potrafią dokonać tej wykładni rozgraniczenia dwóch zakresów działań tej ustawy - wskazała."
 https://www.tvn24.pl/tak-jest-ewa-letowska-o-hannie-zdanowskiej,878691,s.html

--
Bruno

Data: 2018-10-25 05:09:04
Autor: Zenek Kapelinder
Łodzki sierpowy
Oczywiscie ze jest bezpieczna jak na zielonym swietle bedzie przychodzila. Moze pani   Letowska wystawi pani Zdanowskiej zaswiadczenie o niekaralnosci i sprawa bedzie zalatwiona. Nic do pani prezydent Zdanowskiej nie mam. Zostala wybrana ogromna wiekszoscia glosow na prezydenta Lodzi ale nie moze nim zostac ze zwzgledow proceduralnych za sprawa ustawy ktora zostala stworzona za rzadow placformy. W PO mogli dla pani Zdanowskiej zrobic przekret ze nowy statut jej nie dotyczy. Ale PO to prywatna firma.

Data: 2018-10-25 05:12:58
Autor: Bruno Brunowski
Łodzki sierpowy
W dniu czwartek, 25 października 2018 14:09:05 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
[...]

Jedyne co musi Zdanowska złożyć to ślubowanie przed Radą Miasta.

--
Bruno

Data: 2018-10-25 09:40:59
Autor: Zenek Kapelinder
Łodzki sierpowy
Pozyjemy zobaczymy.

Data: 2018-10-25 19:58:16
Autor: Pajdak
Łodzki sierpowy
pajac "zennek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:08a47357-cc23-4259-940f-bf10c06ff395googlegroups.com...

. Ale PO to prywatna firma.

To coś takiego jak "Srebrna"? ;-)))

--
Pajdak

Data: 2018-10-25 14:17:45
Autor: Zenek Kapelinder
Łodzki sierpowy
Pani Letowska to teraz jest emerytka. Moja sasiadka emerytka mowi ze pani Zdanowska nie moze byc prezydentem Lodzi.

Data: 2018-10-26 08:11:14
Autor: Pajdak
Łodzki sierpowy
pajac "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:dc6b791b-ef22-41a8-bed7-6dec820f3523googlegroups.com...
Pani Letowska to teraz jest emerytka. Moja sasiadka emerytka mowi ze pani Zdanowska nie moze byc prezydentem Lodzi.

Skoro twoja sąsiadka tak mówi to tak być musi! ;-))))

--
Pajdak

Data: 2018-10-24 12:53:32
Autor: Pisiorowy Escobar
Łodzki sierpowy
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Jak by nie patrzec to dla lodzi szykuje sie swietlista przyszlosc.

taka już rysowała się piździaku gdy wieszczyłeś sukces bylejakiego :DDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-10-24 14:41:38
Autor: Pajdak
Łodzki sierpowy
Użytkownik "Pisiorowy Escobar" <presidento@goverment.ec> napisał w
wiadomości news:koj0td52d5n6t9n7qremftcl1vdn4aj8qa4ax.com...
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Jak by nie patrzec to dla lodzi szykuje sie swietlista przyszlosc.

taka już rysowała się piździaku gdy wieszczyłeś sukces bylejakiego :DDD

Wyszło na to, że ten parweniusz omnia serviliter pro dominate na Rosynancie
wróci do domciu z POdwinięta kitą! ;-)))

O Jerum, Jerum, Jerum o quae mutatio rerum! ;-)))

--
Pajdak

Data: 2018-10-24 09:35:29
Autor: Pajdak
Łodzki sierpowy
pajac "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:b39c72c5-c999-47ee-a680-943ebcc78817googlegroups.com...

/faktoid - ciach!/

I tyle w temacie wyborow samorzadowych w Lodzi.

Co z reperacjami od "nazistów z burdelu"?  Kiedy będą!?? OBIECAŁEŚ!!!! ;-)))

--
Pajdak

Data: 2018-10-27 01:40:08
Autor: Bruno Brunowski
Łodzki sierpowy
W dniu wtorek, 23 października 2018 18:04:28 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
To jednak jest procedura odwolywania wojtow, prezydentow itp. A pizdziaki wrzeszcza ze pis nie moze odwolac a raczej nie powolac pani Zdanowskiej. Tamtego wybrali za rok bo po roku zostal wykreslony z KRK.

I widzisz Zenuś i tu się mylisz. Przepisy dotyczące zacierania wyroku grzywny zmieniono w 2015 roku. Wcześniej okres zatarcia wyroku wynosił 5 lat. Tak więc Wojtera startował w wyborach jako osoba skazana i wójtem został.

--
Bruno

Data: 2018-10-27 07:10:37
Autor: Zenek Kapelinder
Łodzki sierpowy
To musisz zawiadomic wlasciwa dla sprawy prokurature.

Data: 2018-10-28 09:10:57
Autor: Pajdak
Łodzki sierpowy
psina  "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:7a05507f-b5fe-48ab-a719-640bd4a8d5b8googlegroups.com...
To musisz zawiadomic wlasciwa dla sprawy prokurature.

??? ???? ?? ?????? ???????? ??? ?????, ?????? ??? ??????? ???? ??????. ????? ??? ???? ???????!.

--
Pajdak

Data: 2018-10-27 15:32:31
Autor: Pisiorowy Escobar
Łodzki sierpowy
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> napisał(-a):

W dniu wtorek, 23 października 2018 18:04:28 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
> To jednak jest procedura odwolywania wojtow, prezydentow itp. A pizdziaki wrzeszcza ze pis nie moze odwolac a raczej nie powolac pani Zdanowskiej. Tamtego wybrali za rok bo po roku zostal wykreslony z KRK. I widzisz Zenuś i tu się mylisz. Przepisy dotyczące zacierania wyroku grzywny zmieniono w 2015 roku. Wcześniej okres zatarcia wyroku wynosił 5 lat. Tak więc Wojtera startował w wyborach jako osoba skazana i wójtem został.

znowu okazało się zę kartofel zenuś nic nie wie ehhhh

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-10-22 05:03:15
Autor: jsen
Łodzki sierpowy
W dniu poniedziałek, 22 października 2018 12:29:07 UTC+2 użytkownik boukun napisał:
[...]

lepiej i wlasciwiej, sprawiedliwe takze, przyznac, ze prawo jest ulomne, co jest prawda.

jacek

Data: 2018-10-22 22:02:32
Autor: Pajdak
Łodzki sierpowy
Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:pqk8ph$t9s$1gioia.aioe.org...
[...]

Chore jest głosowanie na PiS ;-)))

--
Pajdak

Data: 2018-10-22 12:58:31
Autor: z
Łodzki sierpowy

Są. Już powstawali po wieczornym szoku.
Teraz będą chocholi taniec odstawiać nad Łodzią.
A jest co świętować :-)

Data: 2018-10-22 13:06:50
Autor: Pisiorowy Escobar
Łodzki sierpowy
"Pajdak" <runt_@anekumena.org> napisał(-a):

Piękny nokaucik! Zenuś na dechach leży i kwiczy! ;-)))

zenuś nie zgadza się z wolą suwerena :DDDDDDDd

miało być 50+ dla bolszewików
a teraz rusek nie może sobie znaleźć kąta :DDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-10-22 14:11:37
Autor: A. Filip
Łodzki sierpowy [Jak grożenie "zielonym stolikiem"
"Pajdak" <runt_@anekumena.org> pisze:
Piękny nokaucik! Zenuś na dechach leży i kwiczy! ;-)))

Może się PiS nauczy że wyborcy "mogą nie lubić" zapewniania sobie
zwycięstwa przy zielonym stoliku _w takim stylu_.
Chyba i tak by wygrała ale nie aż taką przewagą.

Good judgment comes from experience, and a lot of that comes from bad judgment.
  -- Will Rogers

--
A. Filip

Data: 2018-10-22 06:37:32
Autor: jsen
Łodzki sierpowy [Jak grożenie "zielonym stolik iem" wpłynęło na wyborców]
W dniu poniedziałek, 22 października 2018 14:11:39 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

| Czterech rzeczy nie pragnie mędrzec: gwałcić losu, pytać o radę
| wrogów, zmieniać prawdy, zadowalać wszystkich ludzi.

glupie przyslowie, zwlaszcza z pytaniem i zadawalaniem, ale to tylko moja opinia.

Pis wygral wybory jednoznacznie i nic szczekanie wielko! miejskie! tego nie zmieni.

Data: 2018-10-22 22:12:55
Autor: Pajdak
Łodzki sierpowy

Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+ir41wsv1ff-iam1@wp.eu...
[...]

Coz to, zmieniasz front i teraz już jesteś za "posrańcami"? ;-))

Good judgment comes from experience, and a lot of that comes from bad judgment.

Duobus litigantibus tertius gaudet ;-)))

--
Pajdak

Data: 2018-10-22 23:00:56
Autor: A. Filip
Łodzki sierpowy
[...]

[...]

A to musi mieć coś wspólnego z byciem za którąś ze stron?
Obrażanie się na rzeczywistość jej nie zmieni.

PiS pozostał partią z najlepszym wynikiem w skali Polski ale jego
przewaga nie jest już taka jak dawniej.

Łodzki sierpowy