Łodzki sierpowy

Data: 2018-10-22 09:45:15
Autor: Zenek Kapelinder
Łodzki sierpowy
Szkoda ze wygrana to Pyrrusowe zwyciestwo. Ustawa stworzona przez pelo wyklucza mozliwosc zostania pani Zdanowskiej prezydentem Lodzi. Pani Zdanowska zostala wybrana na prezydenta Lodzi ale nikt jej nie powola bo popelni przestepstwo.

Data: 2018-10-22 10:29:38
Autor: Bruno Brunowski
Łodzki sierpowy
Zenuś tu nie ma żadnych powołań. Po prostu zwycięzca obejmuje urząd i już. A jak dla PiS jeden wpier...l to mało, to tubylcy chętnie zrobią poprawkę.

--
Bruno

Data: 2018-10-22 11:20:36
Autor: Zenek Kapelinder
Łodzki sierpowy
Pozyjemy zobaczymy. Na masowe manifestacje w Lodzi nie licz.

Data: 2018-10-22 12:00:35
Autor: Bruno Brunowski
Łodzki sierpowy
A cholerę manifestacje, jak najlepszą manifestacją jest dobrze postawiony krzyżyk.

Tak jak wczoraj w Łodzi.

--
Bruno

Data: 2018-10-22 22:06:53
Autor: Pajdak
Łodzki sierpowy
pajac "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:f9220d8e-ac7d-40f3-abae-2e46dbf46437googlegroups.com...
Pozyjemy zobaczymy. Na masowe manifestacje w Lodzi nie licz.

Bedzisz stac tam gdzie będzie stało ZOMO? ;-)))

--
Pajdak

Data: 2018-10-23 01:01:27
Autor: Lord Donald
Łodzki sierpowy
Zenuś tu nie ma żadnych powołań. Po prostu zwycięzca obejmuje urząd i już. A jak dla PiS jeden wpier...l to mało, to tubylcy chętnie zrobią poprawkę.

No wystarczy że jeszcze dostarczy zaświadczenie o nie karalności. Problem w tym, że takiego nie ma, to nawet kierowcom autobusu nie może zostać. No chyba, że liczysz, że wasza mistrzyni w fałszowaniu dokumentów sama se takie wydrukuje i ktoś je uzna za autentyczne. Chyba srajdaczku twojej bidulce pozostanie do fryca za chlebem z tobą pojechać.

Data: 2018-10-23 00:05:50
Autor: Bruno Brunowski
Łodzki sierpowy
W dniu wtorek, 23 października 2018 01:01:28 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:
> [...]
> No wystarczy że jeszcze dostarczy zaświadczenie o nie karalności. Problem w tym, że takiego nie ma, to nawet kierowcom autobusu nie może zostać. No chyba, że liczysz, że wasza mistrzyni w fałszowaniu dokumentów sama se takie wydrukuje i ktoś je uzna za autentyczne. Chyba srajdaczku twojej bidulce pozostanie do fryca za chlebem z tobą pojechać.

Ustawa nic nie mówi o jakiś zaświadczeniach i przedstawianiu ich komukolwiek.
Mówi za to: "Art. 4. Formy zatrudnienia pracowników samorządowych 1. Pracownicy samorządowi są zatrudniani na podstawie:
1) wyboru:"

Jest wybór, jest zatrudnienie.

--
Bruno

Data: 2018-10-23 09:24:19
Autor: A. Filip
Łodzki sierpowy
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
> [...]

Mówi za to: "Art. 4. Formy zatrudnienia pracowników samorządowych 1. Pracownicy samorządowi są zatrudniani na podstawie:

A tak a pro po:  Czy Prezydent RP jest _pracownikiem_ rządowym? :-)

--
A. Filip

Data: 2018-10-23 11:11:49
Autor: Pisiorowy Escobar
Łodzki sierpowy
Lord Donald <ldont@dojcze.de> napisał(-a):

> [...]
> No wystarczy że jeszcze dostarczy zaświadczenie o nie karalności. Problem w tym, że takiego nie ma, to nawet kierowcom autobusu nie może zostać. No chyba, że liczysz, że wasza mistrzyni w fałszowaniu dokumentów sama se takie wydrukuje i ktoś je uzna za autentyczne. Chyba srajdaczku twojej bidulce pozostanie do fryca za chlebem z tobą pojechać.

syndrom sztokholmski masz hehehehe

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[...]