Łodzki sierpowy [Jak grożenie "zielonym stolikiem"

Data: 2018-10-22 14:11:37
Autor: A. Filip
Łodzki sierpowy [Jak grożenie "zielonym stolikiem"
"Pajdak" <runt_@anekumena.org> pisze:
Piękny nokaucik! Zenuś na dechach leży i kwiczy! ;-)))

Może się PiS nauczy że wyborcy "mogą nie lubić" zapewniania sobie
zwycięstwa przy zielonym stoliku _w takim stylu_.
Chyba i tak by wygrała ale nie aż taką przewagą.

Good judgment comes from experience, and a lot of that comes from bad judgment.
  -- Will Rogers

--
A. Filip

Data: 2018-10-22 06:37:32
Autor: jsen
Łodzki sierpowy [Jak grożenie "zielonym stolik iem" wpłynęło na wyborców]
W dniu poniedziałek, 22 października 2018 14:11:39 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

| Czterech rzeczy nie pragnie mędrzec: gwałcić losu, pytać o radę
| wrogów, zmieniać prawdy, zadowalać wszystkich ludzi.

glupie przyslowie, zwlaszcza z pytaniem i zadawalaniem, ale to tylko moja opinia.

Pis wygral wybory jednoznacznie i nic szczekanie wielko! miejskie! tego nie zmieni.

Data: 2018-10-22 22:12:55
Autor: Pajdak
Łodzki sierpowy

Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+ir41wsv1ff-iam1@wp.eu...
[...]

Coz to, zmieniasz front i teraz już jesteś za "posrańcami"? ;-))

Good judgment comes from experience, and a lot of that comes from bad judgment.

Duobus litigantibus tertius gaudet ;-)))

--
Pajdak

Data: 2018-10-22 23:00:56
Autor: A. Filip
Łodzki sierpowy
[...]

[...]

A to musi mieć coś wspólnego z byciem za którąś ze stron?
Obrażanie się na rzeczywistość jej nie zmieni.

PiS pozostał partią z najlepszym wynikiem w skali Polski ale jego
przewaga nie jest już taka jak dawniej.

Łodzki sierpowy [Jak grożenie "zielonym stolikiem"