Łódzkie: Obcokrajowcy zaatakowali policjantów. Policja użyła broni. 13 zatrzymanych.

Data: 2018-02-23 03:18:56
Autor: japanizer
On Friday, February 23, 2018 at 7:58:37 PM UTC+9, A. Filip wrote:
http://www.rmf24.pl/fakty/news-policja-uzyla-broni-podczas-interwencji-sa-ranni,nId,2549096
> Policja użyła broni podczas interwencji. Są ranni
> 23 lutego (09:19)
>   Cztery osoby ranne, wśród nich policjant. Zatrzymanych 13
> napastników z Gruzji i Ukrainy. To bilans nocnej interwencji w
> Zgierzu przy ulicy Rembowskiego w woj. łódzkim. Funkcjonariusze
> użyli broni, po tym jak zostali zaatakowani przez grupę
> obcokrajowców. Policjant został uderzony płytą
> chodnikową. Napastnicy rzucali w kierunku funkcjonariuszy tym, co
> mieli pod ręką: kamieniami, a nawet krzesłem. [...]

To dowód na to, że powinni pogonić tych muzułmanów z Europy.

Data: 2018-02-23 08:58:25
Autor: jacekbialy80
Łódzkie: Obcokrajowcy zaatakowali policjantów. Policja użyła broni. 13 zatrzymanych.
Być może mamy zbyt dużo imigrantów z WNP.
Dla odmiany powinni wpuszczać z Dalekiego Wschodu - na islamistów szlaban.

JB

Data: 2018-02-23 14:36:22
Autor: A. Filip
japanizer@japanizer.org pisze:
> [...]
> mieli pod ręką: kamieniami, a nawet krzesłem. [...]

To dowód na to, że powinni pogonić tych muzułmanów z Europy.

To Gruzja i Ukraina już muzułmańskie? :-)

Łódzkie: Obcokrajowcy zaatakowali policjantów. Policja użyła broni. 13 zatrzymanych.