Logicznie rzecz biorac

Data: 2011-03-25 14:43:49
Autor: Elvis
Logicznie rzecz biorac
Skoro Parlament jest przedstawicilem spoleczenstwa
a jak sami mowicie wiekszosc z nich to Zydzi to kurde
wychodzi na to ze wiekszosc spoleczenstwa tez Zydzi.
Bo przeciez Polak by na Zyda nie glosowal, nie?

No kurde, na logike tak wychodzi.

Data: 2011-03-25 14:49:13
Autor: jadrys
Logicznie rzecz biorac
W dniu 2011-03-25 14:43, Elvis pisze:
[...]

No i dlatego trzeba wprowadzić prawo które kandydatów na posłów i senatorów zmusi do publicznego pokazywania fiuta na wiecach przedwyborczych.

Data: 2011-03-25 14:55:37
Autor: Voodoo People
Logicznie rzecz biorac

"jadrys" <Che@yahoo.com> wrote in message news:imi6h8$p9h$1news.onet.pl...
[...]

Powinno sie wprowadzic dyrektywe o parytecie.
Ile % w Sejmie dla Polakow, ile dla pejsatych, szwabow itd. Ja jestem jednak przeciwny temu i uwazam, ze w Sejmie powinni zasadziać tylko Polacy.

Data: 2011-03-25 15:01:40
Autor: jadrys
Logicznie rzecz biorac
W dniu 2011-03-25 14:55, Voodoo People pisze:

[...]

Super pomysł. - I w ten sposób żydzi nie byliby pozbawiani możliwości kandydowania, i reprezentacji swoich rodaków. Ja proponowałbym 6 mandatów w Polskim Parlamencie dla mniejszości żydowskiej.

Data: 2011-03-25 15:50:30
Autor: Voodoo People
Logicznie rzecz biorac

"jadrys" <Che@yahoo.com> wrote in message news:imi78e$t63$1news.onet.pl...
[...]

No tak bo teraz to w sumie chyba ani jednego w Sejmie RP nie ma :/

Data: 2011-03-25 15:08:32
Autor: Marek Czaplicki
Logicznie rzecz biorac
Elvis pisze na grupie pl.soc.polityka w dniu pi±tek 25 marzec 2011 14:43:

[...]

zauwa¿ jednak, ¿e u poszukiwaczy "wszech¶wiatowego ¿ydostwa" nie ma za grosz logiki. wiêc logiczne argumenty trafiaj± w pró¿niê. :)
--
 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Logicznie rzecz biorac