Logik: to skandal, że w ogóle sprawa Dody jest na wokandzie sądowej! [list]

Data: 2012-06-12 22:39:19
Autor: Kaczysta
Logik: to skandal, że w ogóle sprawa Dody jest na wokandzie sądowej! [list]
Ciekaw jestem reakcji, gdyby w podobny sposób wyraziła się o autorach Koranu lub o Talmudzie. Czy równie duże byłoby grono tolerancyjnych obrońców prawa do swobody wypowiedzi Dody.
AZ

Data: 2012-06-12 22:58:29
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Kaczysta" <zasady.moralne@gmai.com> napisał w wiadomości news:4fd7a88b$0$1304$65785112news.neostrada.pl...
Ciekaw jestem reakcji, gdyby w podobny sposób wyraziła się o autorach Koranu lub o Talmudzie. Czy równie duże byłoby grono tolerancyjnych obrońców prawa do swobody wypowiedzi Dody.

To spróbuj sam. Tylko, że nikt nie zwróciłby na ciebie uwagi!

Logik: to skandal, że w ogóle sprawa Dody jest na wokandzie sądowej! [list]