Logika PiSowskich reklamówek wyborczych... :}

Data: 2009-05-24 05:11:20
Autor: Tzva Adonai
Logika PiSowskich reklamówek wyborczych... :}
Właśnie przeczytałem komentarz, który bardzo mnie rozbawił....

***

"Ja odbieram ten spot PiS inaczej. Ta kobieta to jakaś idiotka (mam na myśli
wykreowaną postać, a nie grającą aktorkę - żeby nie było nieporozumień)
rozumująca tak: Widziałam, że PiS się nie nadaje do rządzenia, więc w
poprzednich wyborach głosowałam na PO. Teraz widzę, że PO również się nie
nadaje, więc głosuję na... PiS, mimo że wiem, że się nie nadaje. Bez sensu.
Jak widzę, że PiS się nie nadaje i PO też się nie nadaje, głosuję na jakąś
trzecią partię. To spot skierowany do debili."

http://politbiuro.pl/politbiuro/1,88475,6641622,Rykoszetem_w_PO.html

Data: 2009-05-24 14:10:55
Autor: Adam

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gvakto$l59$1inews.gazeta.pl...
[...]

Źle odbierasz: głosowałam na PO, bo myślałam, że mają rację, iż PiS jest do niczego. Teraz wiem, że się myliłam: PO niszczy Polskę i widzę, że to PiS dbał o dobro Polski, a PO zależało wyłącznie na rządzeniu. Oszukali mnie!
AC

Data: 2009-05-24 12:13:20
Autor: Tzva Adonai
Adam <bluesman1952@poczta.fm> napisał(a):
[...]

To ty jesteś ten słynny Adam Bielan?...

Data: 2009-05-24 23:46:15
Autor: Adam

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gvbdl0$pjj$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie, ale pracuję nad sławą.
AC

Data: 2009-05-24 14:31:35
Autor: boukun

Użytkownik "Adam" <bluesman1952@poczta.fm> napisał w wiadomości news:gvbdkg$r41$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Ale głosowała na PO, jak PiS "rządziło". Więc widziała jak "rządziło", dlatego zdecydowała się głosować na PO. Teraz "rządzi" PO, a ona się zreflektowała, że to wcale nie było złe to "rządzenie" PiS...
A za dwa lata, za sześć znów w drugą stronę i tak robi ci wodę z mózgu TelAwizja.

boukun

Data: 2009-05-24 18:23:25
Autor: cirrus
[...]

A ty nas nie oszukiwałaś adama?

--
stevep

Data: 2009-05-24 21:29:51
Autor: jadrys
Logika PiSowskich reklamówek wyborczych. .. :}
Adam pisze:

i."

[...]
Po 89-tym roku nie było ani jednego rządu który starałby się zrobić coś pozytywnego dla dobra naszego kraju.. Dlaczego PO miałaby być wyjątkiem skoro są w niej ci sami ludzie? Praktycznie tylko szyld został zmieniony..

Data: 2009-05-25 05:44:27
Autor: cirrus
Logika PiSowskich reklamówek wyborczych... :}
Użytkownik "jadrys" <che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:gvc77f$29f$1news.task.gda.pl...
Adam pisze:
i."
[...]

Rząd Olszewskiego też?

--
stevep

Data: 2009-05-25 07:54:26
Autor: jadrys
cirrus pisze:
Użytkownik "jadrys" <che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:gvc77f$29f$1news.task.gda.pl...

Adam pisze:

i."

[...]

Muszę się przyznać że nie wiem. Nie znam szczegółów jego rządzenia, być może on był wyjątkiem..

Data: 2009-05-25 13:23:39
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:gvdbqb$lv2$4news.task.gda.pl...
cirrus pisze:
Użytkownik "jadrys" <che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:gvc77f$29f$1news.task.gda.pl...
Adam pisze:
i."
[...]

A odnośnie pozostałych masz pewność?

--
stevep

Data: 2009-05-25 14:18:10
Autor: jadrys

cirrus pisze:

Użytkownik "jadrys" <che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:gvc77f$29f$1news.task.gda.pl...

Adam pisze:

i."

[...]

Pewnie, przecież mam oczy i widzę co się dzieje..

Data: 2009-05-25 16:58:34
Autor: cirrus
cirrus pisze:
Użytkownik "jadrys" <che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:gvc77f$29f$1news.task.gda.pl...
Adam pisze:
i."
[...]

A co z Olszewskim, nic nie widzisz?

--
stevep

Data: 2009-05-25 20:25:41
Autor: jadrys
cirrus pisze:
Użytkownik "jadrys" <che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:gvc77f$29f$1news.task.gda.pl...
Adam pisze:
i."
[...]

Jakoś go nie pamiętam, nie kojarzę z niczym..Pewnie mnie wtedy w Polsce nie było..

Data: 2009-05-24 15:39:10
Autor: boukun
[...]

A jako jest "logika" tutejszych PiSo POwców?

Taka sama, na złość mamie odmrozić sobie uszy...

boukun

Logika PiSowskich reklamówek wyborczych... :}