Logika PiSowskich reklamówek wyborczych... :}

Data: 2009-05-24 15:39:10
Autor: boukun
Logika PiSowskich reklamówek wyborczych... :}

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gvakto$l59$1inews.gazeta.pl...
Właśnie przeczytałem komentarz, który bardzo mnie rozbawił....

***

"Ja odbieram ten spot PiS inaczej. Ta kobieta to jakaś idiotka (mam na myśli
wykreowaną postać, a nie grającą aktorkę - żeby nie było nieporozumień)
rozumująca tak: Widziałam, że PiS się nie nadaje do rządzenia, więc w
poprzednich wyborach głosowałam na PO. Teraz widzę, że PO również się nie
nadaje, więc głosuję na... PiS, mimo że wiem, że się nie nadaje. Bez sensu.
Jak widzę, że PiS się nie nadaje i PO też się nie nadaje, głosuję na jakąś
trzecią partię. To spot skierowany do debili."

http://politbiuro.pl/politbiuro/1,88475,6641622,Rykoszetem_w_PO.html

A jako jest "logika" tutejszych PiSo POwców?

Taka sama, na złość mamie odmrozić sobie uszy...

boukun

Logika PiSowskich reklamówek wyborczych... :}