Logika mecenasa Giertycha.

Data: 2010-12-20 18:32:37
Autor: obserwator
Logika mecenasa Giertycha.
Jacku, wybacz ze odbieram ci chleb, ale zapastuje kuriozum w wydaniu Giertycha
z Gazety Wszechewiedzacej dla ludu tubylczego:

Chwyt prawniczy?

Kaczyński ocenił, że proces, który mu wytoczył Giertych, jest "chwytem
prawniczym". - Wytoczyłem mu proces cywilny i karny, a on chce przenieść
ciężar dowodu. Nieporównanie zawsze trudniej udowadniać okoliczności
negatywne. W tym procesie, który chce mi wytoczyć, muszę udowodnić, że nie
szukałem haków. To jest na zasadzie - proszę udowodnić, że się nie jest
wielbłądem. Dlatego w tej sytuacji nie zrezygnuję z immunitetu - podkreślił
prezes PiS.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,8846871,Jaroslaw_Kaczynski__immunitetu_nie_oddam.html

Pan Giertych zachowuje sie nielogicznie, bowiem jako podobno fachowiec -
adwokat, poinien najlepiej wiedzic, ze ciezar dowodowy spoczywa na
oskarzycielu, a nie na oskarzonym.

Przyklad: jesli ja publicznie oswiadcze, ze Giertych to oszust, to on ma pelne
prawo mnie oskarzyc o oszczerstwo, jesli nie przedstawie dowodow. I jesli tych dowodow nie mam, to musze sie spodziewac zasluzonej kary. Jesli bede sie domagal sprawdzenia tego co mowie wiarografem, to wyjde na
niezlego glupka.

Panie Giertych, pan sie pozamienial glowa z kim? Chyba nie z koniem, bo konie
to inteligentne zwierzeta.

Data: 2010-12-20 19:50:23
Autor: Marek Czaplicki
Logika mecenasa Giertycha.
 obserwator pisze w poniedziałek, 20 grudnia 2010 19:32, na grupie pl.soc.polityka:

...jesli nie przedstawie dowodow. I jesli tych dowodow nie mam, to musze sie  spodziewac zasluzonej kary. Jesli bede sie domagal sprawdzenia tego co mowie wiarografem, to wyjde na
niezlego glupka.

mamy tu do czynienia z tajnikami zycia koalicyjnego :). zresztą czyż brak dowodów nie
jest nalepszą przesłanką do tego, że te dowody istnieją i albo zostały dobrze
ukryte, albo zniszczone.
http://www.spieprzajdziadu.com/muzeum/index.php?title=Porażający_dowód
pozatym istnieje urządzenie wariograf.
--
3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-12-20 20:38:14
Autor: obserwator
Logika mecenasa Giertycha.
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
pozatym istnieje urządzenie wariograf.

istnieje, ale nie jest miarodajne. Latwo je oszukac:)

Data: 2010-12-20 21:50:15
Autor: Marek Czaplicki
Logika mecenasa Giertycha.
 obserwator pisze w poniedziałek, 20 grudnia 2010 21:38, na grupie pl.soc.polityka:

Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):

pozatym istnieje urządzenie wariograf.

istnieje, ale nie jest miarodajne. Latwo je oszukac:)

czy czytasz swoje posty przed wysłaniem na serwer. wyraźnie piszesz o WIAROGRAFIE.
,-- -- [  ]
| Jesli bede sie domagal sprawdzenia tego co mowie wiarografem, to wyjde na
| niezlego glupka.
`-- --
czy urządzenie przez Ciebie wymienione bada czyjąś wiarę? :-)
--
3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-12-20 21:01:59
Autor: obserwator
Logika mecenasa Giertycha.
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a): nie raz nie czytam, bo nie mam az tyle czasu. Zdarza sie wiec, ze robie czesto
literowki. Miales okazje sie popisac spostrzegawczoscia. Zadowolony?

Mam nadziej, ze jak jeszcze pocwiczysz swoja spostrzegawczosc, to zobaczysz w koncu prawdziwe oblicze PO:))

Data: 2010-12-20 22:22:39
Autor: Marek Czaplicki
Logika mecenasa Giertycha.
 obserwator pisze w poniedziałek, 20 grudnia 2010 22:01, na grupie pl.soc.polityka:

[...]

przecież Ty sam z mojego postu wybrałeś to co było wygodne. ja po prostu delikatnie
zwróciłem Ci na to uwagę.
co zaś się tyczy badania wariografem. to, ze pan Giertych chce się poddać badaniu nim
oznacza że widac wyraźnie jakiego rodzaju koalicję tworzyli swego czasu z PiS i
Samoobroną. Twoje słowa zaś o PO nie przysłużają się PiS wcale, ponieważ realia są
takie że PiS w żadnym sondażu nie zdobywa większości i nawet gdyby chciał rządzić
nie jest tego w stanie wykonywac samodzielnie mając jako partia solidną większość.
obrażaniem byłych koalicjantów, PO i wszystkich, któzry nie są PiS-em uzmysławiasz
tylko to, że jak kiepskie musi być PiS żeby dostawać baty od tak "łajzowatej"
PO. :-)
--
3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-12-20 21:59:44
Autor: obserwator
Logika mecenasa Giertycha.
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
przecież Ty sam z mojego postu wybrałeś to co było wygodne. ja po prostu delika
tnie
zwróciłem Ci na to uwagę.

wybralem to z twojego posta, co moglem w miare merytorycznie skomentowac.

Pierwsza czesc, to tylko twoje luzne wariacie, na zadany temat. Nie mialem ochoty z nimi dyskutowac.

[...]

mozna rowniez to widziec inaczej: pan Giertych to niepowazny czlowiek, ktory
po wyautowaniu z kalicji, szuka teraz za wszelka cene zemsty na Kaczynskim, z
powodow osobistych. Kaczynski potrzebowal koalicjantow, ktorzy mysla o sprawach wyzszej rangi,
anizeli czubek wlasnego nosa koalicjanta.

[...]

Jakie moje slowa? Skomentowalem tylko zachowanie bylego koalicjanta, ktory jak widac nie zna sie na prawie, oraz nie ma ambicji i honoru, skoro lazi
teraz do ludzi, ktorzy sie z niego nabijali w niewybredny sposob kiedy byl
koalicjantem PiS. Wczesniej to jego oblicze nie bylo znane szerszej publicznosci. Roman Giertych
robil piekne popisy krasomowstwa, ale piekne gatki, to nie wszytko.

Teraz mozna zrozumiec dlaczego Kaczynski nie mogl na tego czlowieka liczyc i
musial zrezygnowac z wladzy.  Jakie baty dostaje PiS? To, ze non stop, PO i polskojezyczne media zajmuje sie
partia opozycyjna - to jest w/g ciebie normalne?
 To jest ewidentny dowod na kompletna degeneracje zasad dmokratycznych w Polsce.

Tak sie aktualnie dzieje zarowno na Bialorusi jak i w Rosji.

Ale to nie jest demokracja w/g norm cywilizowanych. Ile jeszcze razy mam to
tlumaczyc, aby to do niektorych osob na tej grupie wreszcie dotarlo?

PiS nie musial wygrac, ale jest partia opozycyjna i ma swoje miejsce na scenie
politycznej. Ten fakt PO musi respektowac, czy mu sie to podoba czy nie.

Data: 2010-12-21 17:31:45
Autor: Marek Czaplicki
Logika mecenasa Giertycha.
obserwator  pisze w poniedziałek, 20 grudnia 2010 22:59, na grupie pl.soc.polityka:
Jakie baty dostaje PiS? To, ze non stop, PO i polskojezyczne media zajmuje sie
partia opozycyjna - to jest w/g ciebie normalne?

może zamieścić link do Państwowej Komisji Wyborczej gdzie są mapki i liczby gdzie,
kiedy i w jakim stosunku PiS dostaje baty? myślisz że największe co się PiS może
przytrafić to jak puszczą ich własne słowa z odpowiednim komentarzem w mediach. to
pryszcz dla każdego polityka, prawdziwego polityka. jedyne co się dla polityków
liczy to sondaż przedwyborczy i wynik wyborów.:-)
To jest ewidentny dowod na kompletna degeneracje zasad dmokratycznych w Polsce.
o masz dowody na "degenerację"? a jak w TV publicznej (sic!) puszczali wywiady i
konferencje prasowe z politykiem, który zanim jeszcze sprawa trafiła do sądu to
skazywał gościa, to co to było? dowód na zdrowe zasady demokratyczne panujące na
prawej stronie sceny, tak sceny politycznej? :-)
--
3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-12-21 16:55:06
Autor: obserwowac
Logika mecenasa Giertycha.
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a): (....)

a czy ty mozesz nauczyc sie dyskutowac na temat, a nie ciagle go wekslowac
w kierunku abstrakcji?

Data: 2010-12-21 18:05:41
Autor: Marek Czaplicki
Logika mecenasa Giertycha.
 obserwowac pisze w wtorek, 21 grudnia 2010 17:55, na grupie pl.soc.polityka:

Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):

(....)

a czy ty mozesz nauczyc sie dyskutowac na temat, a nie ciagle go wekslowac
w kierunku abstrakcji?

oczywiście. tylko jak ktoś mówi: "dowody na degenerację demokracji", "członkowie
układu", "media polskojęzyczne", to ku czemu żegluje? :-)
--
3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-12-20 20:09:41
Autor: cytryna
Logika mecenasa Giertycha.
Jacku, wybacz ze odbieram ci chleb, ale zapastuje kuriozum w wydaniu
Giertycha
z Gazety Wszechewiedzacej dla ludu tubylczego:

Chwyt prawniczy?

Kaczy&ntilde;ski oceni&sup3;, &iquest;e proces, który mu wytoczy&sup3; Giertych, jest "chwytem
prawniczym". - Wytoczy&sup3;em mu proces cywilny i karny, a on chce przenie&para;&aelig;
ci&ecirc;&iquest;ar dowodu. Nieporównanie zawsze trudniej udowadnia&aelig; okoliczno&para;ci
negatywne. W tym procesie, który chce mi wytoczy&aelig;, musz&ecirc; udowodni&aelig;, &iquest;e nie
szuka&sup3;em haków. To jest na zasadzie - prosz&ecirc; udowodni&aelig;, &iquest;e si&ecirc; nie jest
wielb&sup3;&plusmn;dem. Dlatego w tej sytuacji nie zrezygnuj&ecirc; z immunitetu - podkre&para;li&sup3;
[...]

-- Wys&sup3;ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
********************

Mec. Koń jest chory na owsicę. To taka choroba jak hemoroidy tylko wewnątrz
otworu trawiennego Ludowe porzekadło takie schorzenie określa mianem owsików mózgu na tle zawiedzionych nadzieji oraz dygnitarskiej chcicy.

Data: 2010-12-20 21:32:54
Autor: Azor jest pedałem
Logika mecenasa Giertycha.

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał

Mec. Koń jest chory na owsicę. To taka choroba jak hemoroidy tylko wewnątrz
otworu trawiennego Ludowe porzekadło takie schorzenie określa mianem owsików
mózgu na tle zawiedzionych nadzieji oraz dygnitarskiej chcicy.

Kaczyński jest pospolitym tchórzem zasłaniającym się immunitetem. Z jego ust słyszałem, że niewinny nie musi się obawiać.

Przemysław Warzywny

--

"Donald Tusk po trwającej przez całe pięć lat twardej walce politycznej rzucił na kolana najgroźniejszego konkurenta, Jarosława Kaczyńskiego. Odebrał mu całą władzę i pozbawia właśnie ostatnich medialnych okienek na świat."

Data: 2010-12-20 20:40:20
Autor: obserwator
Logika mecenasa Giertycha.
Azor jest pedałem <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał(a):

Kaczyński jest pospolitym tchórzem zasłaniającym się immunitetem. Z jego ust słyszałem, że niewinny nie musi się obawiać.

gdyby byl tchorzem, to po pulapce w smolensku wycofalby sie z polityki, albo
tak jak Giertych, zaczlby publicznie plesc glupoty.

Data: 2010-12-20 21:52:53
Autor: Azor jest pedałem
Logika mecenasa Giertycha.
Użytkownik " obserwator" <darz_bor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ieoevk$b6p$1inews.gazeta.pl...
[...]

Trochę głupio wycofać się z pułapki, którą się zastawiło na 96 osób w tym własnego brata i bratową.

 albo
tak jak Giertych, zaczlby publicznie plesc glupoty.

Własnie to robi opowiadając głupoty, że mając świadomość, iż w trumnie nie ma brata, zorganizował mu pogrzeb.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-12-20 21:16:08
Autor: obserwator
Logika mecenasa Giertycha.
Azor jest pedałem <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał(a):
Trochę głupio wycofać się z pułapki, którą się zastawiło na 96 osób w tym własnego brata i bratową.

Kaczynski zastawil pulapke ? A kto rzadzi w Polsce i czyje sluzby odpowiadaja
za zapewnienie bezpieczenstwa tego typu przelotow wojskowych i przywodcow panstwa?

Własnie to robi opowiadając głupoty, że mając świadomość, iż w trumnie nie ma brata, zorganizował mu pogrzeb.
 to nie sa glupoty, rzad tuska juz dawno powinien o to zadbac, aby sie
przekonac co w tych zalutowanych przez Rosjan trumnach rzeczywiscie jest.

Data: 2010-12-20 22:28:05
Autor: kefirh
Logika mecenasa Giertycha.
W dniu 2010-12-20 22:16,  obserwator pisze:
[...]

Myslisz, ze nie pomagal Wladimirowi przy lutowaniu?

k.

Data: 2010-12-20 22:34:26
Autor: Azor jest pedałem
Logika mecenasa Giertycha.

Użytkownik " obserwator" <darz_bor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał

Kaczynski zastawil pulapke ?

Zapewne byśmy się o tym przekonali, gdyby było możliwość wysłuchania ostatniej rozmowy między braćmi.

A kto rzadzi w Polsce i czyje sluzby odpowiadaja
za zapewnienie bezpieczenstwa tego typu przelotow wojskowych i przywodcow panstwa?

W jaki sposób rząd może zabezpieczyć przelot przed idiotyczną decyzją o lądowaniu w takich warunkach jakie panowały 10 kwietnia?

[...]

Są przepisy, które regulują te sprawy. Na wgląd do trumny przywiezionej z zagranicy zezwolenie wydaje prokurator. Kaczyński podobno miał takie zezwolenie, zaglądał do trumny i mimo, że nie było to ciało jego brata zdecydował się na pogrzeb. Paranoja. Mało tego. Dlaczego o tym fakcie przypomniał sobie po ośmiu miesiącach? Dla mnie jest rzeczą jasną, że konus jak zwykle łże. Zięć Lecha Kaczyńskiego nie miał wątpliwości czyje ciało znajduje się w trumnie.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-12-20 22:12:13
Autor: obserwator
Logika mecenasa Giertycha.
Azor jest pedałem <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał(a):
Zapewne byśmy się o tym przekonali, gdyby było możliwość wysłuchania ostatniej rozmowy między braćmi.

zapewne bysmy sie dowiedzieli, gdyby sledztwo nie bylo prowadzone tylko  przez
Rosjan oraz czarne skrzynki Tusk nie przekazalby Rosjanom.

W jaki sposób rząd może zabezpieczyć przelot przed idiotyczną decyzją o lądowaniu w takich warunkach jakie panowały 10 kwietnia?

A w jaki sposob zabezpieczano przeloty wczesniejszym ekipom ktore rzadzily
Polska (nawet w czasach PRL)? W jaki sposob zabezpiecza sie bezpieczenstwo Donkowi? W jaki sposob robia to inne panstwa?Tam tez prezydenci tak czest
spadaja razem z samolotami i cala elita opozycji?

> [...]

Są przepisy, które regulują te sprawy. Na wgląd do trumny przywiezionej z zagranicy zezwolenie wydaje prokurator. Kaczyński podobno miał takie zezwolenie, zaglądał do trumny i mimo, że nie było to ciało jego brata zdecydował się na pogrzeb. Paranoja. Mało tego. Dlaczego o tym fakcie przypomniał sobie po ośmiu miesiącach? Dla mnie jest rzeczą jasną, że konus jak zwykle łże. Zięć Lecha Kaczyńskiego nie miał wątpliwości czyje ciało znajduje się w trumnie.

to prosze podaj dowody na to co twierdzisz. Pisac mozna wszytko. Ja to
pierwszy raz slysze.  --

Data: 2010-12-20 23:47:55
Autor: boukun
Logika mecenasa Giertycha.

Użytkownik " obserwator" <darz_bor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ieokbt$2as$1inews.gazeta.pl...
[...]

To Tusk miał czarne skrzynki? To katastrofa miała miejsce w Polsce?

[...]

No w jaki? Co mogli zrobić z szaleńcem w powietrzu? Co mogli zrobić przed wylotem, zabronić siłą?

boukun

Data: 2010-12-21 07:56:14
Autor: Azor jest pedałem
Logika mecenasa Giertycha.

[...]

Widocznie nie ma tam prezydentów niezrównoważonych psychicznie, którzy wywieraliby na pilotów presje.

[...]

Nie będę cię wyręczał w szukaniu przepisów. To co napisałem opieram na wypowiedzi Kalisza, który jest prawnikiem.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-12-21 15:55:24
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Logika mecenasa Giertycha.
 wrote:

Użytkownik " obserwator" <darz_bor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał

Kaczynski zastawil pulapke ?

Zapewne byśmy się o tym przekonali, gdyby było możliwość wysłuchania
ostatniej rozmowy między braćmi.

Gdyby w tej rozmowie rzeczywiście było coś do wysłuchania, gówniana już dawno opublikowałaby stenogramy.
--
Pit

Data: 2010-12-21 19:56:07
Autor: boukun
Logika mecenasa Giertycha.

Użytkownik "Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> napisał w wiadomości news:ieqf4h$f7b$1news.onet.pl...
wrote:

[...]

Raz, że wbrew pozorom, nie miałaby żadnego interesu (wszyscy pamiętamy, jak płakali po Lechu), a dwa, że Amerykanie byle dziadom nie udostępniają swojej technologii...

boukun

Data: 2010-12-20 23:43:43
Autor: boukun
Logika mecenasa Giertycha.

Użytkownik " obserwator" <darz_bor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ieoh2o$jqu$1inews.gazeta.pl...
[...]

Co za deb? Co mogli zrobić z wariatem, w pasy związać? A jak mogli go sprowadzić bezpiecznie na ziemię, kiedy on nie chciał?

boukun

Data: 2010-12-20 21:28:57
Autor: Azor jest pedałem
Logika mecenasa Giertycha.
Użytkownik " obserwator" <darz_bor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał

Kaczyński ocenił, że proces, który mu wytoczył Giertych...

Wart pac pałaca.

Przemysław Warzywny