Logika tutejszych wyznawców PO jest .....!!

Data: 2010-06-24 14:05:47
Autor: ju
Logika tutejszych wyznawców PO jest .....!!
Ponieważ Jaruzelski, Uraban i reszta prawdziwych komunistów popiera Komorowskiego to sš oni nowymi kumplami Kaczyńskiego.

Data: 2010-06-24 05:16:27
Autor: zbig
Logika tutejszych wyznawców PO jest .....!!
On 24 Cze, 14:05, "ju" <j...@poczta.gazeta.pl> wrote:
Poniewa Jaruzelski, Uraban i reszta prawdziwych komunist w popiera
Komorowskiego to s oni nowymi kumplami Kaczy skiego.
Bull shit!
Po nie ma wyznawców , ma stronników, którzy nie idą ślepo za
wodzusiem, tylko obserwują, analizują i podejmują decyzje Miejsce dla
bezmyślnych wyznawców  i lemingów jest w PiS>

Data: 2010-06-24 14:24:28
Autor: ju
[...]

Przecież napisałem, że to logika i analiza najwyższej próby.

Data: 2010-06-24 14:36:18
Autor: Krzysztof

Użytkownik "ju" <jp74@poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hvviud$22a9$1news.mm.pl...
[...]

Dla nas czarne jest czarne, a biale jest biale - przeciwnie niz u ciebie.

K.

Data: 2010-06-24 14:36:23
Autor: robi
W dniu 24.06.2010 14:16, zbig pisze:
[...]
To dobre!!! Jakby przez ciebie tak zwani stronnicy platfusów są tak inteligentni, to dlaczego nie zauważyli, że są co wybory ciągle robieni w balona, przez PO, wcześniej UW, itp..., ślepo wierząc ich obietnice przedwyborcze, które jak dotychczas w 99% nie były dotrzymane?!!!

Data: 2010-06-24 14:49:07
Autor: Krzysztof
[...]

I tu sie mylisz, jak pamietam rok temu uj?  robil badania - juz wtedy wywiazano sie w 25%.Drugie 25% byloby gdyby veto pech nie blokowal.

K.

Data: 2010-06-24 15:04:45
Autor: robi
W dniu 24.06.2010 14:49, Krzysztof pisze:

[...]

Oni zawsze mają pecha, nie mówię że śmieją się w twarz, ale z moim doświadczeniu z oszustami to jak zawsze pamiętam, gdy nie dotrzymali umowy zawsze mieli jakieś usprawiedliwienie. Ja jeszcze pamiętam obietnice Balcerowicza, 4 miesiące, 4 lata, itp... Wałęsa do dziś wisi mi 100tys. Tusk osiągną szczyt w swoich obietnicach, można było odnieść wrażenie, że gotów był by mi obiecać obciągnięcie mi druta tylko abym na niego zagłosował. Po 20 latach można by tu wymieniać, zmieniają loga i dalej mają swoich frajerów i robią ich w jajo!!!

Data: 2010-06-24 14:54:44
Autor: lord_donald
Logika tutejszych wyznawcĂłw PO jest ..... !!
W dniu 24.06.2010 14:36, robi pisze:
[...]

Po prostu my umiemy dobrze wykorzystać naiwność i głupotę ludzką.:) Nawet jakbyśmy pluli tak zwanym przez zbig naszym "Stronnikom" w twarz to i tak by mówili, że deszcz pada. Wykorzystujemy tu prosty mechanizm władzy, wykorzystywali to już faszyści, a nawet mechanizm był znany za czasów inkwizycji, itp... Mogę tu np. przedstawić fragment z opowiadań T. Borowskiego:

„Jakże to jest, że nikt nie krzyknie, nie plunie w twarz, nie rzuci się na pierś? Zdejmujemy czapkę przed esmanami wracającymi spod lasu, jak wyczytają, idziemy z nimi na śmierć i - nic? Głodujemy, mokniemy na deszczu, zabierają nam najbliższych. Widzisz to mistyka. Oto jest prawdziwe opętanie człowieka przez człowieka. Oto jest dzika bierność, której nic nie przełamie."

„To właśnie nadzieja każe ludziom apatycznie iść do komory gazowej, każe nie ryzykować buntu, pogrąża w martwotę. To nadzieja rwie więzy rodzin, każe matkom wyrzekać się dzieci, żonom sprzedawać się za chleb i mężom zabijać ludzi."

Można by wiele wyciągnąć takich przykładów i literatury na ten temat, przyznajmy jedno, ludzie to zdebilowaciałe bydło i hołota, dlatego nam się nim rządzi bo uwierzą w nasz najbardziej absurdalny banał.

Data: 2010-06-24 15:02:38
Autor: zbig
> [...]
To dobre!!! Jakby przez ciebie tak zwani stronnicy platfusów są tak inteligentni, to dlaczego nie zauważyli, że są co wybory ciągle robieni w balona, przez PO, wcześniej UW, itp..., ślepo wierząc ich obietnice przedwyborcze, które jak dotychczas w 99% nie były dotrzymane?!!!
Z obietnic wyborczych mają prawo i rozliczać ich będą ci którzy na nich
głosowali. Będą brali pod uwagę całość rządów a nie obietnice, które z różnych
względów nie mogły zostać spełnione.Dla mnie najważniejsze jest ta obietnica ,
że głosując na PiS odsunę od władzy szaleńców z PiS. A wy co najwyżej możecie
sobie w dupę wsadzić wasze rozliczenia albo rozliczac swojego firerka.

Data: 2010-06-24 06:50:27
Autor: Hans Kloss
On 24 Cze, 15:02, "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> wrote:

Dla mnie najważniejsze jest ta obietnica ,
że głosując na PiS odsunę od władzy szaleńców z PiS.

Twój post wpisuje się znakomicie w temat wątku, jest bowiem naocznym
dowodem na to jak bardzo  pokręcona jest umysłowość politycznych
kiboli platfonsów.
Btw. na czym polega (lub polegało) rzekome "szaleństwo" PiS?
J-23

Data: 2010-06-24 15:53:49
Autor: zbig
> [...]

kiboli platfonsów.
Btw. na czym polega (lub polegało) rzekome "szaleństwo" PiS?
Choćby na świadomym niszczeniu polskich przedsiębiorstw zatrudniających setki i
tysiące ludzi tylko dlatego, że właściciele tych przedsiębiorstw nadawali się do
obsadzenia ich w roli znienawidzonych oligarchów z "układu". Do niszczenia tych
firm używano również prokuratora, którego oskarżono potem o to że był agentem-
śpiochem "układu". Uważasz, że takie pomysły może urodzić zdrowy mózg?

Data: 2010-06-24 07:09:41
Autor: Hans Kloss
Logika tutejszych wyznawców PO jest .....!!
On 24 Cze, 15:53, "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> wrote:

Cho by na wiadomym niszczeniu polskich przedsi biorstw
Nic takiego nie miało miejsca, są to jedynie twoje urojenia.
J-23

Data: 2010-06-24 16:09:59
Autor: zbig
> [...]

> Cho by na wiadomym niszczeniu polskich przedsi biorstw
Nic takiego nie miało miejsca, są to jedynie twoje urojenia.

Urojenia??? Ja pracuje w takiej własnie firmie, która cudem uniknęła likwidacji.
Jakoś stanęlismy na cztery łapy, ale odzyskanie dawnej pozycji będzie trudne.
Konkurencja nie śpi. Nieważna była jakośc produktu, umowy. Wykorzystano
wszystkie możliwe naciski polityczne aby nas udupić. I tylko dlatego , że można
nas było jakoś skojarzyć z jednym z członków "układu".
Moi koledzy  z Prokomu, w którym kiedyś pracowałem nie mieli tyle szczęscia co my.

Data: 2010-06-24 08:07:15
Autor: Hans Kloss
Logika tutejszych wyznawców PO jest .....!!
On 24 Cze, 16:09, "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> wrote:

Moi koledzy  z Prokomu, w kt rym kiedy pracowa em nie mieli tyle szcz scia co my.

Jeżeli ta twoja firma jest równie "uczciwa inaczej" jak prokom to
podałeś tylko dodatkowy argument na korzyść kaczorów- oni naprawdę
chcieli pognać aferzystów, przekręciarzy i złodziei. Z niektórymi im
się nawet trochę udało. Poczytaj sobie historię pożyczki jakiej prokom
udzielił PZBS-owi- to piękny i prosty przykład tego czym ta "firma"
była naprawdę. O "komputeryzacji" ZUS-u nie mówiąc...
J-23

Data: 2010-06-24 16:15:56
Autor: cyc
Logika tutejszych wyznawców PO jest .....!!

Użytkownik "ju" <jp74@poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomoœci news:hvvhqs$1e4v$1news.mm.pl...
Ponieważ Jaruzelski, Uraban i reszta prawdziwych komunistów popiera Komorowskiego to sš oni nowymi kumplami Kaczyńskiego.

bo sa !! Sam Kaczynski o nich sie tak wyraza . no moze nie doslownie ale przymilajac sie do komunistow jak wyglodnialy pies po miski  dowodzi wyrazie tego , ze ci sa mu bvliscy .
Nie dziwi to zreszta bo i tzw. program i cale jego zycie bylo zyciem typowego komunisty .
Zalgany , obludny , falszywy, koniunkturalny a przy tym klamca . Typowe cechy bolszewika . Jesli do tego wszystkiego wezmie sie pod uwage komunistyczna a wrecz faszystowska bezwzglednosc i brak jakiegokolwiek programu poza jednym - dazenie do wladzy absolutnej , to obraz komunisty Kaczynskiego mamy jak na dloni .
Wiszac z caluskami na szyi Napieralskiego , ktorego wrz z partia nie dawno chcial delegalizowac ,dowodzi nie tylko swojej bliskosci do idei jaka ten ostatni reprezentuje ale i swojej obludy . Fuj . Obrzydznie bierze czlowieka patrzac na te umizgi .To gorsze jak pedalstwo  ktore Kaczynski teraz juz akceptuje .
Jak nie , jak tak !!. Tylko czekac jak zobaczymy go w paradzie gejow z transparentem " milosc jest dla wszystkich " lub jakos tak .

cyc

Data: 2010-06-24 18:41:30
Autor: ju
[...]

Dobre ale symptomatyczne dla pacjentów pewnych szpitali!!

Data: 2010-06-24 16:55:37
Autor: .'heÂŽsk'.
Logika tutejszych wyznawców PO jest .....!!
On Thu, 24 Jun 2010 14:05:47 +0200, "ju" <jp74@poczta.gazeta.pl>
wrote:

Ponieważ Jaruzelski, Uraban i reszta prawdziwych komunistów popiera Komorowskiego to są oni nowymi kumplami Kaczyńskiego.

 wy tam w lublinie zawsze macie problem ze zrozumieniem  rzeczy prostych. popros palikota by ci wyjasnil na czym
 polega roznica pomiedzy komuchami, a lewica w rozumieniu
 prezesa pis.

--

 HeSk

Logika tutejszych wyznawców PO jest .....!!