Logika wg Mille

Data: 2018-11-30 08:22:55
Autor: neoniusz
Logika wg Mille
Wycofałem środki z KO (2.7%). Laska dzwoni następnego dnia i proponuje super atrakcyjną lokatę 2.4% Odmówiłem a ta jeszcze pyta dlaczego :D Coś się tym botom w głowie zacięło? :D

Data: 2018-11-30 18:58:57
Autor: RobertS
Logika wg Mille
W dniu 2018-11-30 o 17:22, neoniusz pisze:
Wycofałem środki z KO (2.7%). Laska dzwoni następnego dnia i proponuje super atrakcyjną lokatę 2.4% Odmówiłem a ta jeszcze pyta dlaczego :D Coś się tym botom w głowie zacięło? :D

ale gdybyś wpłacił na KO to nadal miałbyś te 2,7?

RobertS

Data: 2018-12-01 12:56:37
Autor: neoniusz
Logika wg Mille
On Friday, November 30, 2018 at 6:58:57 PM UTC+1, RobertS wrote:
> [...]
> ale gdybyś wpłacił na KO to nadal miałbyś te 2,7?

Tak, promocje mam jeszcze na ponad 2 miesiace. Wyrzucilem wszystko o IB, bo sie bardziej oplacalo.

Logika wg Mille