Logistyka wladzy w Polsce

Data: 2017-11-30 09:15:52
Autor: brat_olin
Logistyka wladzy w Polsce
Wszyscy najwazniejsi obywatele  Polski sa dzisiaj
poza granicami kraju: Prezydent  RP, Marszałek Sejmu RP, Premier RP, i Marszałek Senatu RP. Kto bedzie podejmowal decyzje, jesli np. Juncker z Tuskiem Polske najada? --
Smart questions to stupid answers

Data: 2017-11-30 11:58:01
Autor: jacekbialy80
Logistyka wladzy w Polsce
Antoni ich pogoni..

Data: 2017-11-30 12:08:53
Autor: brat_olin
Logistyka wladzy w Polsce
jacekb...@gmail.com wrote:

Antoni ich pogoni..

Ano! Ale czy np. Kidawa-Blonska nie ma pierwszenstwa?

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2017-11-30 12:15:38
Autor: jacekbialy80
Logistyka wladzy w Polsce
Nu... Kobiety mają pierwszeństwo.
Zostaje zatem kot, którego Kaczor spuści że smyczy..

Data: 2017-11-30 21:28:35
Autor: u2
Logistyka wladzy w Polsce
W dniu 30.11.2017 o 21:15, jacekbialy80@gmail.com pisze:
Nu... Kobiety mają pierwszeństwo.
Zostaje zatem kot, którego Kaczor spuści że smyczy..

ponoć psy są inteligentniejsze, właśnie obejrzałem w TVN24:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-11-30 12:32:37
Autor: jacekbialy80
Logistyka wladzy w Polsce
     to trza Kaczorowi kupić psa...   A jak z tym pierwszym linkiem pod androida - chodzi on na normalnym kompie? (np. pod Windowsem?)

Data: 2017-11-30 21:58:53
Autor: u2
Logistyka wladzy w Polsce
W dniu 30.11.2017 o 21:32, jacekbialy80@gmail.com pisze:
      to trza Kaczorowi kupić psa...   A jak z tym pierwszym linkiem pod androida - chodzi on na normalnym kompie? (np. pod Windowsem?)

pies szcza i domaga się wyprowadzania, a kot radzi sobie sam:)

Data: 2017-11-30 22:04:14
Autor: u2
Logistyka wladzy w Polsce
W dniu 30.11.2017 o 21:58, u2 pisze:
[...]

no i linki nie działają, widać cenzura:))))))))))))))

Data: 2017-12-01 12:19:37
Autor: stevep
Logistyka wladzy w Polsce
W dniu 2017-11-30 o 21:58, u2 pisze:
[...]

# ,,Wam kury szczać prowadzić, a nie politykę robić" #
Ze strony:
http://tiny.pl/gllsz

--
stevep

Data: 2017-12-01 03:29:59
Autor: jacekbialy80
Logistyka wladzy w Polsce
To wy Piszczyk zaczniecie od dziś wyprowadzać kota.
Chyba nie trzeba wam mówić czyjego?
_kolektyw

Data: 2017-12-02 08:15:30
Autor: stevep
Logistyka wladzy w Polsce
W dniu .12.2017 o 12:29 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

To wy Piszczyk zaczniecie od dziś wyprowadzać kota.
Chyba nie trzeba wam mówić czyjego?
_kolektyw

Eeeee, prezio nikomu nie powierzy swojego ulubieńca, nawet takiemu  kapciowemu jak ty.

--
stevep

Data: 2017-12-02 07:34:55
Autor: jacekbialy80
Logistyka wladzy w Polsce
Prezio w szpitalu, a koty są dwa

Data: 2017-12-02 16:52:42
Autor: stevep
Logistyka wladzy w Polsce
W dniu 2017-12-02 o 16:34, jacekbialy80@gmail.com pisze:
Prezio w szpitalu, a koty są dwa

Będziesz miał problem jak każdy zacznie cię ciągnąć w inną stronę.

--
stevep

Data: 2017-12-02 08:25:35
Autor: jacekbialy80
Logistyka wladzy w Polsce
Dlaczego problem towarzyszu Piszczyk? To czasem dobrze, gdy jeden kot ciągnie w jedną, a drugi w drugą stronę. A teraz idźcie je oba wyprowadzić szczać...

_kolektyw

Data: 2017-12-03 08:44:19
Autor: stevep
Logistyka wladzy w Polsce
W dniu .12.2017 o 17:25 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

Dlaczego problem towarzyszu Piszczyk? To czasem dobrze, gdy jeden kot  ciągnie w jedną, a drugi w drugą stronę. A teraz idźcie je oba  wyprowadzić szczać...

_kolektyw

Ty jako kapciowy masz słuchać, a nie się mądrzyć..

--
stevep

Data: 2017-12-03 13:53:19
Autor: u2
Logistyka wladzy w Polsce
W dniu 03.12.2017 o 08:44, steviepieprzykoski pisze:
[...]

te cyrkus, zapomniałeś dodać, że białasek to kretyn, zawsze używałeś tego słowa cyrkus, cyrkus co się stało z twoim słownictwem ?:)))))))))

Data: 2017-12-04 09:26:23
Autor: stevep
Logistyka wladzy w Polsce
W dniu .12.2017 o 13:53 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

[...]

Hmmm, trafna opinia.

--
stevep

Data: 2017-12-04 02:36:31
Autor: jacekbialy80
Logistyka wladzy w Polsce
"Hmmm" to mówiła Maria Antonina, gdy ją na szafot wieźli.
A wy jako partyjny towarzysz powinniście się jasno określić Piszczyk.
_kolektyw

Data: 2017-12-04 17:28:32
Autor: stevep
Logistyka wladzy w Polsce
W dniu 2017-12-04 o 11:36, jacekbialy80@gmail.com pisze:
"Hmmm" to mówiła Maria Antonina, gdy ją na szafot wieźli.
A wy jako partyjny towarzysz powinniście się jasno określić Piszczyk.
_kolektyw

Jasno określam cię jako świra.

--
stevep

Data: 2017-12-04 09:27:28
Autor: stevep
Logistyka wladzy w Polsce
W dniu .12.2017 o 14:19 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

 a ty go nie napuszczaj, bo znowu będzie miał nieprzyjemności
Hmmm, między wami kapusiami.

--
stevep

Data: 2017-12-01 04:07:34
Autor: Bytomir Kwasigroch
Logistyka wladzy w Polsce
użytkownik stevep napisał:

# ,,Wam kury szczać prowadzić, a nie politykę robić" #
Ze strony:
http://tiny.pl/gllsz

lipiec 2015 ma opisywać rok 2016 i 2017? Chyba na odczepnego rzucasz czym popadnie.

Bezradność widzę, widzę bezradność.

Data: 2017-11-30 18:50:37
Autor: u2
Logistyka wladzy w Polsce

https://pl.wikipedia.org/wiki/Junkier

Data: 2017-11-30 19:04:07
Autor: u2
Logistyka wladzy w Polsce
W dniu 30.11.2017 o 18:55, Totalna Opozycja pisze:

[...]

ano piździak:)))))))))))))))))))

Data: 2017-11-30 23:57:28
Autor: brat_olin
Logistyka wladzy w Polsce
stevep wrote:
brat_olin pisze:

> [...]
> RP, Premier RP, i Marszałek Senatu RP.
>
> Kto bedzie podejmowal decyzje, jesli np. Juncker z Tuskiem

Putin.

Wiadomo, ze Wowka to wasz czlowiek w Moskwie, p. Stefanie, ale przeciez jego funfli na telefon Tuska z Komorowskim juz nie ma, tak jakby zeszli byli.

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2017-12-01 11:17:34
Autor: Totalna Opozycja
Logistyka wladzy w Polsce
Użytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisał w wiadomości news:7953de0d-f598-465b-9ae3-11801cd1db6egooglegroups.com...
stevep wrote:
brat_olin pisze:

> [...]

Wiadomo, ze Wowka to wasz czlowiek w Moskwie, p. Stefanie,
ale przeciez jego funfli na telefon Tuska z Komorowskim

Wasz czyli PiS, czy tak?

CL

Data: 2017-12-01 12:21:50
Autor: stevep
Logistyka wladzy w Polsce
W dniu 2017-12-01 o 08:57, brat_olin pisze:
stevep wrote:
brat_olin pisze:

[...]

Telefon niepotrzebny, naśladownictwo ze strony Kaczora oczywiste.

--
stevep

Data: 2017-12-01 09:24:54
Autor: Presidente de San Escobar
Logistyka wladzy w Polsce
brat_olin <brat_olin@yahoo.com> napisał(-a):

Wszyscy najwazniejsi obywatele  Polski sa dzisiaj
poza granicami kraju: Prezydent  RP, Marszałek Sejmu RP, Premier RP, i Marszałek Senatu RP.

Niech ich Błaszczak wsadzi do jednego samolotu :DDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]